Oferta pracy

Dyrektor Finansowy - branża hotelarska

ARPI Staffing Sp. z o.o.O firmie

  • Warszawa, mazowieckie

  • Ogłoszenie wygasło miesiąc temu
  • Rekrutacja zdalna
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Dyrektor
Jesteśmy częścią ARPI Group, norweskiego holdingu, który od lat skutecznie realizuje rekrutacje dla różnych gałęzi biznesu.

Obecnie realizujemy projekt rekrutacyjny na samodzielne stanowisko, mające realny wpływ na rozwój biznesu. Poszukujemy osoby z doświadczeniem w obszarze finansowym w branży hotelarskiej.
Dyrektor Finansowy - branża hotelarska

Zakres obowiązków:

  • Zarządzanie całością procesów finansowych i zespołem finansowym
  • Sporządzanie miesięcznych raportów zarządczych (P&L, bilans, cash flow, prognozowanie finansowe, listy płac)
  • Udział w opracowywaniu strategii biznesowej, doradztwo i wspieranie Zarządu w podejmowaniu decyzji biznesowych
  • Zarządzanie i nadzór nad prowadzonymi audytami finansowymi
  • Ustalanie i nadzorowanie realizacji budżetu rocznego, prezentowanie wskaźników finansowych
  • Analizowanie operacji handlowych i trendów konkurencyjnych, ustalanie i prezentowanie zaleceń
  • Przygotowywanie analiz wyników biznesowych, identyfikowanie problemów, poszukiwanie możliwości
  • Weryfikacja procesów finansowych i dbanie o ich zgodność z obowiązującymi procedurami, inicjowanie działań naprawczych i optymalizacyjnych
  • Dbanie o poprawność i terminowość rozliczeń okresowych, z wykorzystaniem wewnętrznych narzędzi
  • Ścisła współpraca ze wszystkimi działami w firmie, udział i wsparcie w wyznaczaniu, wyjaśnianiu i ustalaniu kluczowych wskaźników finansowych dla poszczególnych departamentów

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe kierunkowe
  • Kwalifikacje księgowe, np. ACCA, CPA
  • 10 letnie doświadczenie na stanowisku kierowniczym/specjalistycznym w branży hotelarskiej i zarządzaniu finansami
  • Biegła znajomość języka angielskiego
  • Doświadczenie w raportowaniu w środowisku korporacyjnym
  • Doskonałe umiejętności komunikacyjne, organizacyjne, interpersonalne
  • Umiejętność rozwiązywania problemów, odpowiedzialność i rzetelność, dbałość o szczegóły
  • Umiejętność budowania i podtrzymywania profesjonalnych relacji biznesowych wewnątrz firmy i z instytucjami zewnętrznymi/kontrahentami

Oferujemy:

  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • pakiet socjalny (ubezpieczenie medyczne lub karta sportowa, fundusz urlopowy)
  • możliwość rozwoju i awansu w ramach struktur firmy
  • elastyczne godziny pracy
  • pracę w międzynarodowym środowisku pełnym wyzwań zawodowych
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

Ogłoszenie archiwalne