Dyrektor Finansowy / CFO

Klient Pracuj.pl

  • Warszawa

    Warszawa, mazowieckie
  • ogłoszenie wygasło 2 miesiące temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • dyrektor
  • praca hybrydowa

Rekrutujemy dla

Naszego Klienta - Grupy Kapitałowej, działającej w Polsce, a jednocześnie części międzynarodowego holdingu, która w związku z planami rozwoju działalności w kolejnych latach poszukuje:

Dyrektora Finansowego / CFO

Twój zakres obowiązków

  • Odpowiedzialność za wszystkie obszary finansowe, księgowe, podatkowe, ubezpieczeniowe, kontrolingowe, prawne i administracyjne w Grupie spółek w Polsce;

  • Odpowiedzialność za zatrudnianie, zarządzanie, motywowanie i rozwój pracowników w podległych działach;

  • Odpowiedzialność za raportowanie wyników, planowanie oraz budżetowanie, tj. zamknięcie miesiąca, raporty bieżące, forecasty, plany strategiczne itp.

  • Bieżąca kontrola rentowności i wyników finansowych w odniesieniu do budżetu;

  • Nadzór nad płynnością finansową;

  • Współtworzenie oraz realizacja polityki finansowej;

  • Bieżąca współpraca z bankami / instytucjami finansowymi / firmami ubezpieczeniowymi;

  • Bieżąca współpraca z przedstawicielami grupy, będącej właścicielem spółek w Polsce;

  • Współpraca z audytorami;

  • Sporządzanie sprawozdań finansowych;

  • Odpowiedzialność za terminowe składanie deklaracji podatkowych oraz GUS;

  • Nadzór nad projektami M&A;

  • Przygotowywanie propozycji rozwiązań celem wprowadzania działań optymalizujących, poprawiających rentowność oraz usprawniających procesy;

  • Ocena i opiniowanie pod względem finansowym wniosków inwestycyjnych, projektów umów oraz ofert.

Wymagania pracodawcy

  • Wykształcenie wyższe, kierunkowe (finanse, rachunkowość, ekonomia);

  • Doświadczenie na stanowisku Dyrektora Finansowego w spółce z branży technologicznej lub usługowej będzie dodatkowym atutem;

  • Doświadczenie zawodowe w obszarze planowania finansowego, sprawozdawczości i analizy ekonomiczno-finansowej, budżetowania, zarządzania kosztami, administracji i nadzoru nad obszarem prawnym;

  • Doświadczenie w realizacji M&A będzie dodatkowym atutem;

  • Dobra, praktyczna znajomość zagadnień podatkowych;

  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego (warunek konieczny);

  • Znakomite umiejętności analityczne i wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne, organizacyjne i negocjacyjne;

  • Nastawienie na wsparcie biznesu oraz generowanie wartości dodanej;

  • Samodzielność, inicjatywa, nastawienie na realizację celów;

  • Gotowość do pracy strategicznej oraz operacyjnej "hands-on".

Pracodawca oferuje

  • Dużą swobodę działania w zakresie swojej odpowiedzialności – możliwość wdrażania własnych pomysłów, usprawnień i optymalizacji;

  • Pracę pełną wyzwań na rzecz jednej z najszybciej rozwijających się firm usługowych;

  • Perspektywę długofalowego zatrudnienia w oparciu o Umowę o Pracę lub B2B;

  • Warunki finansowe adekwatne do posiadanego doświadczenia zawodowego oraz kwalifikacji;

  • Przyjazną atmosferę opartą na partnerskich relacjach, szacunku i wzajemnym zaufaniu;

  • Możliwość awansu do Zarządu Grupy w Polsce;

  • Istotny udział w rozwoju biznesu w Polsce.

Etapy rekrutacji
1

Nasi rekruterzy dokonają wstępnej selekcji Twojego CV

2

Mailowo zapytamy Cię o zgodę na przekazanie CV do Pracodawcy

3

Sprawdź: mail od nas może wpaść do Twojego SPAMU

4

Po wyrażeniu przez Ciebie zgody przekażemy CV do Pracodawcy

5

Pracodawca przeanalizuje i oceni Twoje CV

6

Jeżeli Pracodawca będzie na TAK, skontaktuje się z Tobą