Górskie Resorty Sp. z o. o.

Dyrektor Finansowy Grupy Hotelowej

Górskie Resorty Sp. z o. o. O firmie

  • Opole, opolskie

  • Ważna jeszcze 2 miesiące
    do: 22 maj 2020
  • Umowa o pracę, Kontrakt B2B
  • Pełny etat
  • Dyrektor/Prezes
top

Górskie Resorty to grupa obiektów, oferujących ponad 1700 pokoi i apartamentów w standardzie 4 i 5 gwiazdek w Szklarskiej Porębie, Karpaczu, Łomnicy i Wiśle. Nasze motto brzmi  „Więcej niż hotele”, dlatego dbamy o każdy aspekt wypoczynku. Z naszego doświadczenia wynika, że kluczem do sukcesu są pracownicy, dlatego oferujemy im duże możliwości rozwoju i pracę w przyjaznej atmosferze.

Rozwijamy się i poszukujemy obecnie kandydatów na stanowisko:

Dyrektor Finansowy Grupy Hotelowej
Miejsce pracy: Opole
linia

Jeśli chcesz odpowiadać za:

  • kształtowanie i wdrożenie strategii finansowej Grupy, w tym zarządzanie: płynnością i finansowaniem, nakładami inwestycyjnymi, budżetowaniem i sprawozdawczością finansową oraz ubezpieczeniami
  • nadzorowanie procesu planowania operacyjnego, finansowego oraz dostarczanie informacji zarządczej do Zarządu jak i Dyrektorów Hoteli
  • stworzenie procesu raportowania zarządczego w zakresie kontrolingu – zbudowanie zespołu kontrolerów finansowych a także ustalenie i wdrożenie standardów ich pracy
  • nadzór nad systemem raportowania oraz opracowywanie zestawów raportów operacyjnych i finansowych na potrzeby Zarządu a także Dyrektorów Generalnych
  • nadzór nad rentownością hoteli należących do grupy – poprzez bieżące monitorowanie wskaźników finansowych oraz proponowanie kierunków optymalizacji kosztów i przychodów
  • planowanie działań w zakresie finansów związanych z uruchamianiem nowych obiektów poprzez włączenie ich we wszystkie standardy i procesy finansowe działające w grupie, obieg dokumentów z tym związanych, procedury planowania wydatków, przychodów
  • przygotowanie okresowych sprawozdań, planów/prognoz finansowych oraz rocznego i wieloletniego budżetu dla obiektów należących do grupy (przy współpracy z Dyrektorami Generalnymi obiektów).
  • współpracę z dyrektorem Usług wspólnych Grupy w zakresie budowania efektywnego a także zorientowanego na optymalizację kosztową zespołu w obszarach takich jak: księgowość, podatki, finanse, kontroling, kadry, IT i administracji, z ciągłym naciskiem na budowanie kultury doskonałości, zaangażowania, orientacji na wyniki i zrozumienia potrzeb biznesowych.  

A przy tym spełniasz poniższe wymagania:

  • wykształcenie wyższe kierunkowe (finanse, rachunkowość, ekonomia)
  • min. 5 – letnie doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku w grupie kapitałowej
  • posiadasz praktyczną wiedzę z zakresu: księgowości, regulacji ustawowych, podatków, zarządzania płynnością, budżetowania, kontroli kosztów, oceny i zarządzania ryzykiem finansowym a także pozyskiwania kapitału
  • doskonale radzisz sobie z planowaniem i wdrażaniem strategii finansowych
  • umiejętności przywódcze oraz umiejętność zarządzania zespołem są Twoją silną stroną
  • wyróżnia Cię innowacyjne myślenie, gotowość do poszukiwania nowych rozwiązań i inspirowania współpracowników
  • potrafisz budować efektywne relacje z pracownikami (różne szczeble struktury) oraz zewnętrznymi partnerami biznesowym
  • w zaawansowanym stopniu znasz program MS Excel oraz modele finansowe
  • jesteś mobilny – oczekujemy ok. 2 dni pracy z biura w Opolu i ok. 3 dni z Dolnego Śląska (Karpacz, Szklarska Poręba)

Dodatkowo preferowani będą kandydaci:

  • ze znajomością branży hotelarskiej
  • z doświadczeniem we wdrażaniu systemu ERP i struktury usług wspólnych
  • posiadający dyplom CIMA/ACCA

My zaoferujemy Tobie:

  • elastyczne warunku zatrudnienia
  • aktywny udział rozwijaniu grupy Górskie Resorty przy współpracy z Zarządem i Dyrektorami Hoteli
  • przyjazną atmosferę pracy
  • stabilne zatrudnienie
  • współpracę w zespole ekspertów i pasjonatów hotelarstwa
linia
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

Jednocześnie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami.

Prosimy o zamieszczenie w cv klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w niniejszym dokumencie do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

bottom

Górskie Resorty to grupa obiektów, oferujących ponad 1700 pokoi i apartamentów w standardzie 4 i 5 gwiazdek w Szklarskiej Porębie, Karpaczu, Łomnicy i Wiśle. Nasze motto brzmi  „Więcej niż hotele”, dlatego dbamy o każdy aspekt wypoczynku. Z naszego doświadczenia wynika, że kluczem do sukcesu są pracownicy, dlatego oferujemy im duże możliwości rozwoju i pracę w przyjaznej atmosferze.

Rozwijamy się i poszukujemy obecnie kandydatów na stanowisko:

Dyrektor Finansowy Grupy Hotelowej

Jeśli chcesz odpowiadać za:

  • kształtowanie i wdrożenie strategii finansowej Grupy, w tym zarządzanie: płynnością i finansowaniem, nakładami inwestycyjnymi, budżetowaniem i sprawozdawczością finansową oraz ubezpieczeniami
  • nadzorowanie procesu planowania operacyjnego, finansowego oraz dostarczanie informacji zarządczej do Zarządu jak i Dyrektorów Hoteli
  • stworzenie procesu raportowania zarządczego w zakresie kontrolingu – zbudowanie zespołu kontrolerów finansowych a także ustalenie i wdrożenie standardów ich pracy
  • nadzór nad systemem raportowania oraz opracowywanie zestawów raportów operacyjnych i finansowych na potrzeby Zarządu a także Dyrektorów Generalnych
  • nadzór nad rentownością hoteli należących do grupy – poprzez bieżące monitorowanie wskaźników finansowych oraz proponowanie kierunków optymalizacji kosztów i przychodów
  • planowanie działań w zakresie finansów związanych z uruchamianiem nowych obiektów poprzez włączenie ich we wszystkie standardy i procesy finansowe działające w grupie, obieg dokumentów z tym związanych, procedury planowania wydatków, przychodów
  • przygotowanie okresowych sprawozdań, planów/prognoz finansowych oraz rocznego i wieloletniego budżetu dla obiektów należących do grupy (przy współpracy z Dyrektorami Generalnymi obiektów).
  • współpracę z dyrektorem Usług wspólnych Grupy w zakresie budowania efektywnego a także zorientowanego na optymalizację kosztową zespołu w obszarach takich jak: księgowość, podatki, finanse, kontroling, kadry, IT i administracji, z ciągłym naciskiem na budowanie kultury doskonałości, zaangażowania, orientacji na wyniki i zrozumienia potrzeb biznesowych.  

A przy tym spełniasz poniższe wymagania:

  • wykształcenie wyższe kierunkowe (finanse, rachunkowość, ekonomia)
  • min. 5 – letnie doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku w grupie kapitałowej
  • posiadasz praktyczną wiedzę z zakresu: księgowości, regulacji ustawowych, podatków, zarządzania płynnością, budżetowania, kontroli kosztów, oceny i zarządzania ryzykiem finansowym a także pozyskiwania kapitału
  • doskonale radzisz sobie z planowaniem i wdrażaniem strategii finansowych
  • umiejętności przywódcze oraz umiejętność zarządzania zespołem są Twoją silną stroną
  • wyróżnia Cię innowacyjne myślenie, gotowość do poszukiwania nowych rozwiązań i inspirowania współpracowników
  • potrafisz budować efektywne relacje z pracownikami (różne szczeble struktury) oraz zewnętrznymi partnerami biznesowym
  • w zaawansowanym stopniu znasz program MS Excel oraz modele finansowe
  • jesteś mobilny – oczekujemy ok. 2 dni pracy z biura w Opolu i ok. 3 dni z Dolnego Śląska (Karpacz, Szklarska Poręba)

Dodatkowo preferowani będą kandydaci:

  • ze znajomością branży hotelarskiej
  • z doświadczeniem we wdrażaniu systemu ERP i struktury usług wspólnych
  • posiadający dyplom CIMA/ACCA

My zaoferujemy Tobie:

  • elastyczne warunku zatrudnienia
  • aktywny udział rozwijaniu grupy Górskie Resorty przy współpracy z Zarządem i Dyrektorami Hoteli
  • przyjazną atmosferę pracy
  • stabilne zatrudnienie
  • współpracę w zespole ekspertów i pasjonatów hotelarstwa
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

Jednocześnie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami.

Prosimy o zamieszczenie w cv klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w niniejszym dokumencie do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Ogłoszenie archiwalne