Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyPracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyDyrektor Finansowy (Grupy)
4KRAFT sp. z o.o.O firmie
- Tatrzańska 1/5, 60-413 Poznań, PolskaPoznań, wielkopolskie
- Ogłoszenie wygasło 24 dni temu
- Rekrutacja zdalna
- Umowa o pracę
- Pełny etat
- Dyrektor
4KRAFT sp. z o.o.
Tatrzańska 1/5
Poznań
Jaki jest wg nas idealny kandydat lub kandydatka?
Poszukujemy osoby, która szerokie i różnorodne doświadczenia w zakresie finansów, księgowości, podatków i controllingu, łączy z niewyczerpaną energią i pragnieniem rozwoju. Idealny kandydat lub kandydatka musi czuć się jak ryba w wodzie w środowisku międzynarodowym. Ma doświadczenie we współpracy z firmami handlowymi o międzynarodowym zasięgu, których sprzedaż e-commerce jest kanałem wiodącym. Potrzebuje mieć też doświadczenie we współpracy z różnymi działami firmy i przede wszystkim z Zarządem, dla którego pełni rolę partnera i doradcy biznesowego. Bliskie jest jej lub jemu szybkie tempo pracy i konieczność dynamicznego reagowania na stale pojawiające się wyzwania.
Czujesz, że masz w sobie to coś i jesteś gotowy(-a)? Czytaj zatem dalej!
Jakie główne wyzwania czekają na Ciebie w naszej firmie?
- Będziesz wspierać decyzje Zarządu i działów biznesowych poprzez dostarczanie informacji na temat aktualnej kondycji finansowej przedsiębiorstwa, zapewnienie stosowania przyjętych standardów oraz możliwości zwiększenia efektywności, itp. Będziesz brać aktywny udział w ustalaniu strategii firmy.
- Przejmiesz stery w nadzorowaniu i zarządzaniu działami odpowiedzialnymi za finanse, księgowość, podatki i controlling.
- Będziesz realizować projekty w obszarze księgowo-podatkowym i controllingu lub/oraz wesprzesz merytorycznie osoby odpowiedzialne za procesy i projekty. Będziesz sprawować nadzór nad płynną współpracą także z innymi działami w zakresie procedur księgowych i podatkowych.
- Będziesz tworzyć bieżącą oraz długoterminową strategię finansową przedsiębiorstwa, dotyczącą finansowania zewnętrznego, kredytów kupieckich, windykacji, itp.
- Będziesz dzielić się wiedzą i wzmacniać rozwój kompetencji członków swojego zespołu.
- Będziesz utrzymywać relacje z bankami, instytucjami finansowymi, audytorami, ubezpieczycielami, doradcami podatkowymi, itp.
- Będziesz wcielać w życie planowanie finansowe i budżetowanie.
- Będziesz sprawować nadzór nad sprawozdawczością finansową spółki i grupy kapitałowej (kraj i zagranica).
- Będziesz realizować lub nadzorować operacje finansowe (przelewy, transakcje FX).
Tego w szczególności potrzebujesz, by sprostać wyzwaniom:
- Dobrej orientacji biznesowej i ugruntowanej wiedzy makroekonomicznej.
- Co najmniej 3-letniego praktycznego doświadczenia w zarządzaniu zespołem oraz łącznie 5-letniego doświadczenia w przynajmniej dwóch z wymienionych obszarów: finanse, księgowość, podatki, controlling. Mile widziane doświadczenie w międzynarodowym środowisku.
- Wykształcenia wyższego – kierunkowe będzie idealne.
- Popartego sukcesami, bezpośredniego zaangażowania w realizacji projektów usprawniających na poziomie działowym lub całej organizacji.
- Umiejętności nie tylko kierowania zespołem, ale także inspirowania go do osiągania coraz lepszych wyników i stałego podnoszenia poprzeczki.
- Dobrej znajomość zasad rachunkowości i przepisów podatkowych.
- Bardzo dobrej znajomości języka angielskiego (C1).
- Bardzo dobrej znajomość Excel i MS Office.
- Otwartości, elastyczności, umiejętności współpracy w grupie.
- Smykałki do efektywnego rozporządzania własnym czasem, zwłaszcza wówczas, gdy jest go bardzo mało, a terminy są nieubłagane.
- Umiejętności prezentowania danych i formułowania na ich podstawie rekomendacji.
Na pewno wyróżnisz się bardzo pozytywnie na tle pozostałych kandydatek i kandydatów, jeśli posiadasz dodatkowo doświadczenie w zarządzaniu Zespołem w firmie o sprzedaży wyższej niż 100 mln PLN rocznie.
Z naszej strony możemy zaoferować Tobie:
- Pełną wyzwań, satysfakcjonującą i ciekawą pracę z możliwościami szerokiego rozwoju zawodowego, w dynamicznym zespole i w międzynarodowym środowisku.
- Kredyt zaufania – Twoje decyzje będą miały realny wpływ na realizowane projekty i całą Firmę.
- Kompetentny, zaangażowany w pracę, ambitny zespół.
- Wszystkie narzędzia niezbędne, byś mógł(-a) sprawnie wykonywać swoje zadania.
- Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do stanowiska i Twojego doświadczenia oraz przejrzysty system wynagradzania i premiowania.
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
- Przyjazną i swobodną atmosferę (wszyscy w Firmie zwracamy się do siebie po imieniu) opartą o wzajemny szacunek, zaufanie i współpracę.
- Możliwość uczestniczenia w stałym przepływie wiedzy – zostaniesz dokładnie wdrożony(-a) w nowe obowiązki i będziesz brać udział w szkoleniach rozwijających wiedzę i kompetencje.
- Pakiet benefitów: dofinansowanie do opieki medycznej i karty Multisport, możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego.
- Profesjonalnie prowadzony proces rekrutacji, z naciskiem na szacunek i partnerskie relacje.
Ogłoszenie archiwalne