Ta oferta pracy jest nieaktualna od 22 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Dyrektor Finansowy

  • Kraków, małopolskie
  • Dyrektor/Prezes
  • 2019-01-28

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Tar Heel Capital zarządza funduszami Private Equity. Nasze zaangażowanie od ponad 20 lat pozwala firmom osiągać pozycje liderów na swoich rynkach i dostarcza inwestorom ponadprzeciętne stopy zwrotu.
     
    Do naszej nowej inwestycji zlokalizowanej w województwie małopolskim poszukujemy osoby na stanowisko:
    Dyrektor Finansowy
    Miejsce pracy: Kraków
    O firmie
     
    Firma jest jednym z liderów w swojej branży, zajmuje się projektowaniem i produkcją technologiczną dla klientów biznesowych (B2B).
     
    O stanowisku i ofercie
     
    Dyrektor Finansowy będzie odpowiedzialny za kompleksowe zarządzanie finansami spółki zarówno po stronie kosztowej jak i przychodowej. Będzie członkiem zespołu zarządzającego i będzie raportował bezpośrednio do Prezesa Zarządu.
     

    Zatrudniona osoba będzie w szczególności ODPOWIADAŁA za:

    • kształtowanie i realizację strategii finansowej firmy,
    • zwiększenie efektywności finansowej i zysków,
    • nadzór nad przygotowywaniem sprawozdań finansowych oraz raportów zarządczych,
    • nadzór i kontrolę realizacji budżetu oraz długoterminowych planów finansowych,
    • funkcjonowanie mechanizmów kontroli wewnętrznej,
    • optymalizację poziomu kapitału obrotowego,
    • kontrolę kosztów produkcyjnych oraz kosztów projektowych,
    • kontakty i współpracę z audytorem, bankami, firmami ubezpieczeniowymi oraz organami podatkowymi,
    • kontrolowanie dokumentacji transakcji finansowych np. spłaty kredytów i wierzytelności, przepływów gotówkowych.

    Od kandydatów oczekujemy następujących KWALIFIKACJI i WYMAGAŃ:

    • certyfikaty ACCA lub CIMA,
    • praktycznej znajomości zasad funkcjonowania spółek kapitałowych,
    • co najmniej 5 lat doświadczenia w pracy na stanowisku kontrolera finansowego lub kierownika finansów w spółkach produkcjach,
    • gruntownej wiedzy z zakresu finansów spółek i prawa handlowego,
    • doskonałej znajomości przepisów z zakresu rachunkowości i finansów,
    • doświadczenia w tworzeniu analiz i zestawień finansowych,
    • doświadczenia w optymalizacji procesów wewnętrznych oraz tworzenia procedur,
    • bardzo dobrej znajomości języka angielskiego,
    • znajomości zagadnień z obszaru prawa podatkowego,
    • umiejętności samodzielnego podejmowania decyzji, zdecydowania, odporności na stres,
    • nastawienia na usprawnianie procesów i ciągły rozwój.

    Dla zatrudnionej osoby OFERUJEMY:

    • pracę w szybko rozwijającej się organizacji,
    • możliwość kształtowania organizacji i procesów,
    • atrakcyjne wynagrodzenie,
    • uczestnictwo w programie motywacyjnym,
    • atrakcyjną formę zatrudnienia,
    • możliwość pracy z inwestorem finansowym o wieloletnim doświadczeniu.
    Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.