Oferta pracy

Dyrektor Finansowy

BestHRO firmie

Rekrutacja zdalna

Rekrutacja zdalna

To wyróżnienie ofert oznacza, że cały proces rekrutacyjny jest prowadzony zdalnie. Dowiedz się więcej
Rekrutacja zdalna
  • Legnica, dolnośląskie

  • Ogłoszenie wygasło miesiąc temu
  • Dyrektor
BestHR jest ogólnopolską agencją HR. Świadczymy usługi w obszarze rekrutacji specjalistów, kadry managerskiej oraz wspieramy naszych klientów w obszarze HR. Zachęcamy do aplikowania na nasze oferty bądź nawiązania kontaktu, dzięki któremu będziesz korzystał z ciekawych ofert, które do nas trafiają.
 
Obecnie prowadzimy rekrutację dla firmy należącej do międzynarodowej grupy z branży motoryzacyjnej na stanowisko:

Dyrektor Finansowy

Miejsce pracy: okolice Wrocławia (ok. 60 km)

Zadania na stanowisku:

  • Kształtowanie i realizacja strategii finansowej firmy
  • Przygotowywanie okresowych raportów, sprawozdań, planów/prognoz finansowych oraz rocznego i wieloletniego budżetu
  • Odpowiedzialność za płynność finansową firmy
  • Raportowanie procesów finansowych do zagranicznej centrali grupy
  • Nadzór oraz kierowanie działem finansowym zgodnie z polityką Spółki ( zespół ok. 10 osób)
  • Nadzór nad dokumentacją księgową i kontrola jej poprawności zgodnie z przepisami i procedurami, a także koordynacja i nadzór systemu sprawozdawczości finansowej
  • Optymalizacja polityki podatkowej
  • Pomoc w podejmowaniu decyzji odnośnie nowych inwestycji
  • Zarządzanie zmianą oraz doradzanie Zarządowi firmy w przypadku zmian prawnych i podatkowych
  • Tworzenie wewnętrznych procedur dot. obszaru finansowego
  • Kontakty i współpraca z audytorami, bankami, firmami ubezpieczeniowymi, inwestorami oraz organami podatkowymi

Oczekiwania wobec kandydatów:

  • Wykształcenie wyższe ekonomiczne, preferowane kierunki: ekonomia, finanse, rachunkowość
  • Minimum 5 letnie doświadczenie na stanowisku związanym z zarządzaniem finansami lub w firmie audytorskiej
  • Gruntowna wiedza z obszaru zarządzania finansami, rachunkowości finansowej i zarządczej, przepisów podatkowych, w tym znajomość zagadnień kontrolingu finansowego, raportowania, budżetowania i analizy kosztów,
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego lub języka włoskiego
  • Bardzo dobra znajomość MS Office (zaawansowana znajomość programu MS Excel)
  • Doświadczenie i umiejętność zarządzania zespołem
  • Umiejętności organizacyjne, dynamizm w działaniu, nastawienie na realizację celów, zdolność analitycznego i strategicznego myślenia
  • Mile widziane posiadanie uprawnień/ certyfikatów z zakresu finansów, tj. ACCA, CIMA lub biegły rewident

Pracodawca gwarantuje:

  • Stabilne warunki zatrudnienie w międzynarodowej grupie
  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Prywatną opiekę medyczną
  • Możliwość rozwoju kompetencji
  • Niezbędne narzędzia pracy: komputer, telefon służbowy
  • Pracę pełną wyzwań, dynamiki i ciągłego rozwoju zawodowego
  • Pracę w otoczeniu wspierającego i zaangażowanego zespołu menedżerskiego

Zainteresowanych kandydatów/ki prosimy o przesyłanie CV w języku polskim oraz angielskim za pomocą przycisku:

Prosimy o dołączanie do CV następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w przekazanych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych przez BestHR, ul. Struga 78/A103; 90-557, Łódź dla potrzeb niezbędnych do realizacji obecnego oraz przyszłych procesów rekrutacji.”

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy