Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Dyrektor Finansowy (m/k)

VIGO-Ortho Polska sp. z o.o.O firmie

  • Rudzka 102
    Łódź, łódzkie
  • Ogłoszenie wygasło miesiąc temu
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Dyrektor/Prezes

VIGO-Ortho Polska sp. z o.o.

Rudzka 102

Łódź

V!GO to firma medyczna będąca  częścią światowego lidera w branży ortopedycznej firmy Ottobock  zajmująca się projektowaniem i wykonywaniem indywidualnego zaopatrzenia ortopedycznego (protezy kończyn górnych i dolnych, ortezy, gorsety, kaski korekcyjne). Środowisko medyczne oraz Pacjenci każdego dnia korzystają z proponowanych przez nas rozwiązań, doceniając zaangażowanie i pasję oraz wykorzystanie nowoczesnej technologii w rozwiązywaniu problemów niepełnosprawności. Wyróżnia nas nie tylko wiedza i wieloletnie doświadczenie, ale przede wszystkim Zespół zdolnych i ambitnych fachowców. Film o nas (skopiuj link): https://www.youtube.com/watch?v=J3Uzo1EDuPo&t=298s

Dyrektor Finansowy (m/k)

Zakres obowiązków / Opis stanowiska

  • Wsparcie Zarządu w zakresie poprawy efektywności biznesowej i zarządzania kosztami
  • Zarządzanie finansami spółki oraz procesami w obszarach rachunkowości zarządczej i finansowej
  • Wdrażanie nowych standardów finansowych w spółce oraz optymalizacja procesów i narzędzi finansowych  w tym kluczowy udział w procesie wdrożenia SAP B1
  • Prowadzenie przejęć oraz zapewnienie płynnej integracji systemów i procesów finansowych w podmiotach objętych fuzją
  • Nadzór nad pracą zespołu finansowo-księgowego oraz kadrami
  • Współpraca z audytorami, NFZ oraz US
  • Nadzór nad przygotowaniem sprawozdań finansowych oraz raportów
  • Sporządzanie deklaracji VAT i CIT
  • Prowadzenie projektów optymalizacji kosztowych i podatkowych zarówno w Polsce jak i na poziomie międzynarodowym.

Wymagania

  • Kilkuletnie doświadczenie zawodowe w zarządzaniu działem księgowości i kontrolingu w międzynarodowej firmie produkcyjno-usługowej  lub audytorskiej
  • Doświadczenie w pracy na Międzynarodowych Standardach  Sprawozdawczości Finansowej (MSSF)
  • Wiedza ekspercka w zakresie SAP FI, ​​CO, SEM - BCS, B1
  • Doświadczenie w prowadzeniu i nadzorowaniu pełnej księgowości
  • Umiejętność analitycznego myślenia, wyciągania i prezentowania wniosków
  • Znajomość zasad rachunkowości zarządczej
  • Doświadczenie w przeprowadzaniu audytów wewnętrznych i zewnętrznych oraz przyjmowaniu audytorów w organizacji
  • Elastyczność i mobilność pracy w dwóch lokalizacjach: Łodzi i Poznaniu
  • Biegła znajomość języka polskiego i angielskiego, znajomość języka niemieckiego będzie dodatkowym atutem
  • Doskonałe umiejętności komunikacyjne w międzynarodowym środowisku
  • Styl pracy zorientowany na zespół i wynik
  • Wysoka kultura osobista i zaangażowanie
  • Bardzo dobra organizacja pracy
  • Otwartość na rozwój zawodowy

Co zapewniamy

  • Możliwość rozwoju zawodowego w międzynarodowej firmie będącej światowym liderem w branży  ortopedycznej
    i dynamicznie rozwijającej się na rynku polskim
  • Stabilne zatrudnienie (umowa o pracę) wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia i kwalifikacji oraz opcje benefitów: samochód służbowy,  opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe
  • Wysoką samodzielność działania i realny wpływ na rozwój firmy i funkcjonowanie podległego obszaru
  • Pracę w ambitnym zespole w firmie z ponad 100 letnią tradycją, w której kluczowymi wartościami są Pasja, Praca zespołowa, Fachowość i Wsparcie.

Ogłoszenie archiwalne