SELENA FM S.A.

Dyrektor Finansowy

SELENA FM S.A.O firmie

Rekrutacja zdalna

Rekrutacja zdalna

To wyróżnienie ofert oznacza, że cały proces rekrutacyjny jest prowadzony zdalnie. Dowiedz się więcej
Rekrutacja zdalna
  • Poznań, wielkopolskie

  • Ważna jeszcze 23 dni
    do: 29 lip 2020
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Dyrektor

W związku z  rozwojem i planami wejścia na giełdę spółki w branży AGRO – biotechnologia w produkcji zwierzęcej– poszukujemy zmotywowanych i zaangażowanych kandydatów o wysokiej kulturze biznesowej i standardach pracy na następujące stanowisko:

Dyrektor Finansowy
Lokalizacja: Poznań

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

  • zarządzanie płynnością finansową spółki, poprzez planowanie przepływów pieniężnych i stopnia zaangażowania kapitału obrotowego
  • zarządzanie kosztami organizacji poprzez przygotowanie i przeprowadzenie procesu budżetowania, realizację budżetu Spółki oraz kontrolę kosztów działalności przedsiębiorstwa względem budżetu oraz lat ubiegłych
  • przygotowanie raportów finansowych miesięcznych, kwartalnych i rocznych, zgodnie z wymaganiami dla spółek giełdowych
  • ocenę ryzyka finansowego inwestycji poprzez kalkulację stopy zwrotu oraz za optymalizacją źródeł finansowania inwestycji
  • współpracę z bankami oraz instytucjami finansowymi
  • nadzór nad inwestycjami
  • współreprezentowanie firmy przed regulatorami zewnętrznymi i instytucjami kontrolującymi
  • zarządzanie i rozwijanie podległego zespołu, w tym organizowanie pracy podwładnych i rozliczanie ich z powierzonych zadań, dzielenie się wiedzą ekspercką

Od kandydatów oczekujemy:

  • minimum 10 lat doświadczenia w kontroli finansowej/zarządzaniu finansami, w tym co najmniej 5 lat doświadczenia na stanowisku kierowniczym
  • doświadczenia w zarządzaniu finansami przedsiębiorstwa lub kontrolingiem
  • doświadczenia w kształtowaniu i realizacji strategii finansowej spółki,
  • doświadczenie w tworzeniu, optymalizacji i zarządzaniu procesami mającymi na celu zwiększenie efektywności biznesowej
  • znajomość przepisów m.in. prawa bilansowego, podatkowego, dewizowego oraz zasad rachunkowości;
  • umiejętności przywódczych i budowania zespołu w ramach swojej funkcji

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Oferujemy:

  • stabilne warunku zatrudnienia
  • pracę w spółce we wczesnej fazie rozwoju
  • możliwość zdobywania nowych doświadczeń i rozwoju zawodowego
  • konkurencyjne wynagrodzenie uzależnione od zaangażowania i efektów pracy

W związku z  rozwojem i planami wejścia na giełdę spółki w branży AGRO – biotechnologia w produkcji zwierzęcej– poszukujemy zmotywowanych i zaangażowanych kandydatów o wysokiej kulturze biznesowej i standardach pracy na następujące stanowisko:

Dyrektor Finansowy

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

  • zarządzanie płynnością finansową spółki, poprzez planowanie przepływów pieniężnych i stopnia zaangażowania kapitału obrotowego
  • zarządzanie kosztami organizacji poprzez przygotowanie i przeprowadzenie procesu budżetowania, realizację budżetu Spółki oraz kontrolę kosztów działalności przedsiębiorstwa względem budżetu oraz lat ubiegłych
  • przygotowanie raportów finansowych miesięcznych, kwartalnych i rocznych, zgodnie z wymaganiami dla spółek giełdowych
  • ocenę ryzyka finansowego inwestycji poprzez kalkulację stopy zwrotu oraz za optymalizacją źródeł finansowania inwestycji
  • współpracę z bankami oraz instytucjami finansowymi
  • nadzór nad inwestycjami
  • współreprezentowanie firmy przed regulatorami zewnętrznymi i instytucjami kontrolującymi
  • zarządzanie i rozwijanie podległego zespołu, w tym organizowanie pracy podwładnych i rozliczanie ich z powierzonych zadań, dzielenie się wiedzą ekspercką

Od kandydatów oczekujemy:

  • minimum 10 lat doświadczenia w kontroli finansowej/zarządzaniu finansami, w tym co najmniej 5 lat doświadczenia na stanowisku kierowniczym
  • doświadczenia w zarządzaniu finansami przedsiębiorstwa lub kontrolingiem
  • doświadczenia w kształtowaniu i realizacji strategii finansowej spółki,
  • doświadczenie w tworzeniu, optymalizacji i zarządzaniu procesami mającymi na celu zwiększenie efektywności biznesowej
  • znajomość przepisów m.in. prawa bilansowego, podatkowego, dewizowego oraz zasad rachunkowości;
  • umiejętności przywódczych i budowania zespołu w ramach swojej funkcji

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Oferujemy:

  • stabilne warunku zatrudnienia
  • pracę w spółce we wczesnej fazie rozwoju
  • możliwość zdobywania nowych doświadczeń i rozwoju zawodowego
  • konkurencyjne wynagrodzenie uzależnione od zaangażowania i efektów pracy

Ogłoszenie archiwalne