Oferta pracy

Dyrektor Finansowy

4KRAFT sp. z o.o.O firmie

Rekrutacja zdalna

Rekrutacja zdalna

To wyróżnienie ofert oznacza, że cały proces rekrutacyjny jest prowadzony zdalnie. Dowiedz się więcej
Rekrutacja zdalna

4KRAFT sp. z o.o.

Tatrzańska 1/5

Poznań

4KRAFT to właściciel marki Kinderkraft, czołowego brandu produktów dziecięcych w Polsce i Europie. Działamy w kanałach sprzedaży tradycyjnej i e-commerce wykorzystując modele B2B oraz B2C. Firma powstała w 2011 roku i stale się rozwijamy, a naszym celem jest zostać liderem rynku!

Naszą misją jest zapewnienie młodym rodzicom rozwiązań, które sprawią, że powitanie na świecie wyczekiwanego maleństwa będzie łatwiejsze. Nad każdym z naszych produktów pracuje zespół specjalistów, który dopracowuje wszystkie szczegóły dbając o bezpieczeństwo, funkcjonalność i design produktów.

Poszukujemy pozytywnych, zaangażowanych osób, które chcą wspólnie budować pozycję czołowej marki produktów dziecięcych.

Dyrektor Finansowy

W związku dynamicznym rozwojem 4Kraft oraz ambitnymi celami poszukujemy osoby, która w naszej firmie będzie nadzorować / przejmie odpowiedzialność za obszary: finansów, księgowości, podatków i controllingu.  

 

Zakres obowiązków:

  • Wspieranie decyzji zarządu i działów biznesowych poprzez dostarczanie informacji na temat aktualnej kondycji finansowej przedsiębiorstwa, zapewnienie stosowania przyjętych standardów oraz możliwości zwiększenia efektywności, itp. Aktywny udział w ustalaniu strategii firmy.
  • Nadzór oraz bieżące wsparcie operacyjne podległego zespołu w obszarach: finansów, księgowości, podatków, controllingu.
  • Realizacja projektów w obszarze księgowo-podatkowym lub merytoryczne wspieranie osób odpowiedzialnych za procesy i projekty księgowo–podatkowe. Nadzór nad płynną współpracą z innymi działami w zakresie procedur księgowych i podatkowych.
  • Tworzenie bieżącej oraz długoterminowej strategii finansowej przedsiębiorstwa. Prowadzenie kompleksowej polityki finansowej firmy dotyczącej np. finansowania zewnętrznego, kredytów kupieckich, windykacji, itp.
  • Dzielenie się wiedzą, rozwój i umacnianie kompetencji podległego zespołu.
  • Prowadzenie relacji z bankami, instytucjami finansowymi, audytorami, ubezpieczycielami, doradcami podatkowymi, itp.
  • Planowanie finansowe i budżetowanie,
  • Nadzór nad sprawozdawczością finansową spółki i grupy kapitałowej (kraj i zagranica).
  • Realizację lub nadzór nad operacjami finansowymi (przelewy, transakcje FX).

Nasze oczekiwania:

  • Dobra orientacja biznesowa, ugruntowana wiedza makroekonomiczna
  • Co najmniej 3-letnie praktyczne doświadczenie w zarządzaniu zespołem oraz łącznie 5-letnie doświadczenie (5 lat) w przynajmniej w dwóch z wymienionych obszarów: finanse, księgowość, podatki, controlling. Mile widziane doświadczenie w międzynarodowym środowisku.
  • Poparte sukcesami, bezpośrednie zaangażowanie w realizacji projektów usprawniających na poziomie działowym lub całej organizacji.
  • Bardzo dobra znajomość zasad rachunkowości,
  • Dobra znajomość przepisów podatkowych,
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (C1)
  • Bardzo dobra znajomość Excel i MS Office.
  • Otwartość, elastyczność, umiejętność współpracy w grupie.

Oferujemy:

  • Pełną wyzwań, satysfakcjonującą i ciekawą pracę z możliwościami szerokiego rozwoju zawodowego w dynamicznym zespole w międzynarodowym środowisku.
  • Kompetentny, zaangażowany w pracę, ambitny zespół.
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
  • Przejrzysty system wynagradzania i premiowania.
  • Przyjazną atmosferę opartą o wzajemny szacunek, zaufanie i współpracę.

 

Prosimy o przesyłanie aplikacji do 7 października 2020.

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy