Oferta pracy

Dyrektor Finansowy

BRAND DISTRIBUTION GROUPO firmie

BRAND DISTRIBUTION GROUP

aleja Niepodległości 18

Warszawa

Twój zakres obowiązków

  • Organizacja planowania krótko, średnio i długoterminowego

  • Sporządzanie sprawozdań finansowych oraz nadzór nad deklaracjami podatkowymi

  • Budżetowanie, przygotowywanie analiz i raportów finansowych

  • Kontrolowanie wykonania budżetów i zarządzanie zaproponowanym zestawem KPI dla spółek Grupy

  • Kontrola wyników finansowych spółki i raportowanie istotnych zdarzeń mających wpływ na wyniki

  • Nadzór nad działem księgowości w zakresie organizacyjnym i merytorycznym

  • Zarządzanie i nadzór nad płynnością finansową spółki

  • Zarządzanie modelem cen transferowych

  • Nadzór nad należnościami, zabezpieczeniami i procesem windykacyjnym

  • Ocena opłacalności realizowanych projektów

  • Zarządzanie realizacją celów strategicznych

  • Identyfikacja kluczowych ryzyk związanych z realizacją strategii

  • Nowoczesne raportowanie zarządcze wsparte dostępnymi narzędziami IT

  • Analiza procesów pod kątem finansowym, rachunkowym i podatkowym oraz proponowanie optymalizacji i usprawnień

  • Odpowiedzialność za automatyzację i informatyzację oraz spójność procesów księgowych i finansowych,

  • Współudział w rozwoju struktury i sposobu wymiarowania oraz opisu zdarzeń finansowo-księgowych dla celów kontrolingowych

  • Reprezentowanie Zarządu w kontaktach z US, bankami, firmami ubezpieczeniowymi, urzędami i instytucjami zewnętrznymi

  • Doradztwo w podejmowaniu strategicznych decyzji dotyczących spółki

  • Wdrażanie informatycznych systemów i narzędzi kontrolingowych

Nasze wymagania

  • Doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku min. 3 lata preferowane doświadczenia w branży FMCG

  • Doświadczenie w zarządzaniu zespołami

  • Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: finanse i rachunkowość, ekonomia lub pokrewne)

  • Praktyczna znajomość prawa podatkowego

  • Umiejętności budowania modelu marżowego i programów poprawy marży dla firm handlowych i/lub dystrybucyjnych w branży FMCG

  • Bardzo dobrej znajomość zasad rachunkowości zarządczej

  • Doświadczenia w zakresie zarządzania modelem cen transferowych oraz w zakresie optymalizacji zysków poprzez wielkość wymiany wewnętrznej

  • Umiejętność zarządzania informacjami, w tym analiza biznesowa i modelowanie danych biznesowych

  • Umiejętność planowania strategicznego

  • Doświadczenie w zarządzaniu zespołami

  • Umiejętność poruszania się systemach klasy ERP w stopniu zaawansowanym

  • Wysoko rozwinięte umiejętności analityczne

  • Umiejętność przygotowywania i prowadzenia prezentacji

  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (w tym z zakresu finansów i kontrolingu)

  • Biegłości w posługiwaniu się MS Excel i innymi narzędziami służącymi raportowaniu

  • Wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne: przywództwo, jasna i sprawna komunikacja

  • Umiejętności pracy w dynamicznie zmieniającym się otoczeniu biznesowym

  • Doświadczenie w prowadzeniu projektów mających na celu optymalizację procesów finansowych i operacyjnych

  • Gotowość do pracy w Białymstoku min. 3 dni w tygodniu

To oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie w strukturach rosnącej organizacji

  • Udział w realizacji strategii globalnego wzrostu, wpływ na innowacje biznesowe

  • Atrakcyjny model wynagradzania

  • Możliwość ciągłego rozwój kompetencji (dofinansowanie do studiów podyplomowych, szkolenia, wymiana wiedzy)

  • Innowacyjne rozwiązania do pracy grupowej oraz zdalnej

  • Możliwość korzystania z atrakcyjnych pakietów ubezpieczeniowych (NNW i pakiet medyczny)

  • Benefity

  • prywatna opieka medyczna

  • dofinansowanie nauki języków

  • dofinansowanie szkoleń i kursów

  • ubezpieczenie na życie

  • możliwość pracy zdalnej

  • owoce

  • zniżki na firmowe produkty i usługi

  • program emerytalny

  • firmowa biblioteka

  • kawa / herbata

  • parking dla pracowników