Oferta pracy

Dyrektor Finansowy

Wyser - PLO firmie

  • Warszawa, mazowieckie

  • Ogłoszenie wygasło 12 dni temu
  • Kontrakt B2B
  • Pełny etat
  • Dyrektor

Wyser jest należącą do GI Group międzynarodową firmą, która zajmuje się wyszukiwaniem i selekcją Kandydatów na stanowiska specjalistyczne oraz kadry kierowniczej średniego i wyższego szczebla. Jesteśmy obecni w Brazylii, Bułgarii, Chorwacji, Czechach, Chinach, Hiszpanii, Indiach, na Litwie, Polsce, Rumunii, Rosji, Serbii i Czarnogórze oraz we Włoszech.

 

Dla naszego klienta, firmy zajmującej się działalnością produkcyjno-handlową FMCG, poszukujemy

Dyrektor FinansowyNumer ref.: 595

Osoba na stanowisku Dyrektora Finansowego będzie sprawować kontrolę nad działem Kontrolingu i Księgowości i pracować bezpośrednio z prezesem Grupy.

OPIS STANOWISKA:

  • Kontrolowanie rzeczywistych wynikow ekonomicznych firmy i porownywanie ich z wytyczonymi celami i założeniami
  • Nadzor i koordynacja przygotowania budżetu finansowego
  • Kontrola nad płynnością finansową podległych społek oraz poszczegolnych elementow struktury organizacji
  • Opracowywanie analiz i badanie struktury zapotrzebowania na materiały i usługi niezbędne do realizacji produkcji
  • Administracja finansowa organizacji o obrocie 250 mln PLN rocznie z rozbudowaną strukturą kosztow
  • Cykliczne raportowanie wynikow
  • Optymalizacja kosztow produkcji oraz wyszukiwanie innych możliwych oszczędności

WYMAGANIA:

  • Doświadczenie w zarządzaniu zespołem (około 20 osob)
  • Kilkuletnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
  • Doświadczenie pochodzące ze społek FMCG
  • Doświadczenie w dużych polskich firmach o strukturze właścicielskiej
  • Umiejętność działania w organizacjach o obrotach większych niż 250 milionow rocznie
  • Umiejętności z zakresu wspołpracy z dużymi firmami doradczymi
  • Umiejętności powiązane z działaniem organizacji w środowisku międzynarodowym z dużym udziałem eksportu w ogolnym obrocie – przewalutowanie, transakcje walutowe.
  • Duża umiejętność prezentowania raportow pracy bezpośrednio do osob decyzyjnych
  • Doświadczenie w aktualizacji i optymalizacji kosztow
  • Mile widziane doświadczenie w obsłudze systemu ERP – MS AX Dynamics
  • Umiejętność podejmowania dużej odpowiedzialności

OFERUJEMY:

  • Atrakcyjne wynagrodzenie na zasadach B2B
  • Możliwość pracy 70% w biurze – 30% zdalnie
  • Samochod służbowy

Ogłoszenie archiwalne