Logo Pracuj.pl

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Dyrektor Finansowy

Wyser Sp. z o.o.

  • Warszawa

    Warszawa, mazowieckie
  • ogłoszenie wygasło 2 miesiące temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • dyrektor
  • Praca od zaraz
  • rekrutacja zdalna

Rekrutujemy dla

Poszukujemy kandydata na stanowisko Dyrektora Finansowego mocno rozpoznawalnej w Polsce firmy z branży usługowej (e-commerce) wchodzącej w fazę dużego wzrostu.

Osoba na tym stanowisku będzie zapewniała poprawność wykonania wszelkich działań finansowych, kontrolingowych, administracyjnych, regulacyjnych oraz sprawozdawczych.

Twój zakres obowiązków

  • Nadzór nad całokształtem działań finansowych oraz tworzenie polityki finansowej Spółki

  • Przygotowanie oraz aktualizacja wszelkich procedur i regulaminów związanych z funkcjonowaniem obszaru finansowego

  • Pełna odpowiedzialność za poprawność ksiąg rachunkowych

  • Zarządzanie płynnością finansową Spółki: prognozowanie i kontrola przepływu gotówki

  • Nadzór nad windykacją należności

  • Ocena poszczególnych projektów i optymalizacja finansowa

  • Zapewnienie poprawnego działania istniejących systemów księgowych oraz optymalizacja wykorzystania istniejących zasobów informatycznych w celu usprawnienia systemów księgowych

  • Przygotowywania planów finansowych oraz budżetów oraz nadzór nad ich wykonaniem

  • Nadzór nad kontrolingiem wewnętrznym m.in. kontrola wewnętrzna dokumentacji księgowej,przestrzeganie procedur,rozliczenie wszelkich kontraktów

  • Współpraca z zewnętrznym biurem rachunkowym jeśli zajdzie taka potrzeba, w tym zapewnienie poprawności rozliczeń finansowych, przepływów pieniężnych oraz dekretacji dokumentów zgodnie z ustalonymi centrami kosztowymi

  • Kontakty i negocjacje z instytucjami finansowymi oraz ubezpieczeniowymi

  • Nadzór nad poprawnością księgowań oraz rozliczeniami z urzędem skarbowym oraz ZUS

  • Przygotowywanie jednostkowych i skonsolidowanych raportów okresowych, w tym: kwartalnych, półrocznych oraz rocznych

  • Współpraca z audytorami i kancelariami prawnymi

  • Zapewnienie zgodności procedur finansowych z przepisami podatkowymi

  • Bieżące dostarczanie analiz oraz monitorowanie wyników poszczególnych działów i spółek zależnych

  • Rozliczanie działów z osiągniętych wyników i ustalanie wypracowanych premii

  • Bieżące zarządzanie i nadzór nad działem kadr

  • Czynny udział w tworzeniu regulaminu pracy oraz polityki płacowej Spółki

  • Negocjacje z dostawcami w zakresie obszarów administracji – umowy najmu, zakupy materiałów i sprzętu biurowego, itp.

  • Udział w pracach prawno-organizacyjnych związanych z działaniem Spółki i jej strukturą, w tym związanych z powoływaniem lub zakupem spółek zależnych, wydzielaniem zorganizowanych części przedsiębiorstwa

  • Udział w nadzorowaniu realizacji kluczowych działań Spółki

Wymagania pracodawcy

  • Dobra znajomość zasad księgowych

  • Znajomość prawa podatkowego, wymogów regulacyjnych oraz zasad pisania umów

  • Umiejętność tworzenia budżetów i planów finansowych

  • Biegła znajomość języka angielskiego

  • Umiejętność strategicznego myślenia

  • Oszczędne podejście do wydawania środków firmowych

Mile widziane

  • Uprawnienia biegłego rewidenta, certyfikaty CIMA lub ACCA

  • Doświadczenie w procesach M&A

Wyser Sp. z o.o.

Jesteś w miejscu, w którym łączymy utalentowanych managerów średniego i wyższego szczebla z rozwijającymi się firmami.

Wyser należy do globalnego Holdingu Gi Group, jesteśmy obecni w 13 krajach na całym świecie,: Brazylii, Bułgarii, Chinach, Francji, Węgrzech, Włoszech, Polsce, Portugalii, Rumunii, Serbii, Hiszpanii i Turcji.

Jako zespół wierzymy w moc długofalowych relacji i wspieramy kandydatów na każdym szczeblu ich kariery zawodowej. Patrzymy na rynek z dwóch perspektyw: firm i kadry managerskiej. Dzięki "szytym na miarę" rozwiązaniom, umożliwiamy właściwe dopasowanie oczekiwań rozwijających się organizacji i utalentowanych managerów.

Nasz zespół składa się z doświadczonych konsultantów mających szeroką wiedzę w określonych specjalizacjach oraz dużą znajomość rynku. Wspieramy firmy w analizie ich potrzeb i przeprowadzeniu procesów rekrutacyjnych, dopasowując profil kandydatów do specyfiki działalności firmy. Kandydatom poszukującym nowych wyzwań zawodowych zapewniamy profesjonalne doradztwo nie tylko podczas procesu rekrutacyjnego, ale również w konsekwentnym budowaniu ścieżki zawodowej.

Pomożemy Tobie znaleźć odpowiednie i indywidualnie dopasowane rozwiązania w zakresie procesów rekrutacyjnych, w obszarach specjalizacji którymi się zajmujemy.

Znamy rynek i uważnie śledzimy trendy, dzięki czemu potrafimy przewidzieć i wyprzedzać zachodzące zmiany. Cenimy dokładność oraz skrupulatność i nie uznajemy kompromisów. Nasza współpraca jest w pełni partnerska, co pozwala na nawiązywanie długofalowych relacji.

Chcesz dowiedzieć się więcej o indywidualnym modelu współpracy? A może szukasz nowych wyzwań zawodowych? Skontaktuj się z nami!

Przewiń do profilu firmy