background

Niestety, nie wspieramy Twojej przeglądarki

Niestety nie wpieramy Twojej przeglądarki co może znacznie wpłynąć na poprawne ładowanie skryptów strony.

Logo Pracuj.pl

Dyrektor Handlowy - Członek Zarządu (m/f)

PROFIT HRO firmie

  • Dąbrowa Górnicza
    Dąbrowa Górnicza, śląskie
  • ogłoszenie wygasło 2 lata temu
  • umowa o pracę, kontrakt B2B
  • pełny etat
  • dyrektor
  • praca stacjonarna
  • Praca od zaraz
  • rekrutacja zdalna

Rekrutujemy dla

Rekrutujemy na zlecenie producenta z branży opakowań , spółki akcyjnej, z wieloletnią historią na rynku polskim i sukcesami na wielu międzynarodowych rynkach. Zapraszamy do kontaktu osoby, które chciałyby zostać przez nas znalezione, posiadające poniższe kompetencje i doświadczenie zawodowe na stanowisku Dyrektora Handlowego w branży opakowań.

Twój zakres obowiązków

  • Opracowanie, wdrożenie i realizacja strategii sprzedaży i marketingu w Polsce i zagranicą (trwałe zwiększanie rentowności sprzedaży),
  • Koordynowanie, organizowanie i nadzorowanie pracy działu sprzedaży,
  • Przygotowanie budżetu sprzedaży, bieżące monitorowanie wyników sprzedaży (współpraca z działem kontrolingu) poprzez stworzenie KPI,
  • Analiza skuteczności prowadzonych działań sprzedażowych, wdrażanie działań korygujących,
  • Rozwijanie relacji biznesowych z istniejącymi klientami,
  • Doradztwo techniczne w zakresie oferowanego produktu, znajomość procesu druku, laminacji, systemów maszyn pakujących, procesów technologicznych u klientów Spółki,
  • Nawiązanie współpracy z producentami maszyn pakujących (Velteko) w celu umożliwienia testów maszynowych nowych produktów Spółki (MDO),
  • Poszukiwanie nowych klientów i nawiązywanie z nimi długofalowych relacji biznesowych zgodnych z przyjętą strategią sprzedaży,
  • Nadzór nad działaniami marketingowymi, strona www, LI, organizacja szkoleń,
  • Kompleksowy nadzór nad projektami rozwojowymi w tym szczególnie związanymi z podniesieniem rentowności finansowej i wejściem w nowe sektory sprzedaży,
  • Bezpośrednia obsługa kluczowych klientów Spółki,
  • Negocjacja warunków umów handlowych z klientami Spółki (współpraca z działem prawnym),
  • Podejmowanie inicjatyw i koordynowanie projektów związanych z usprawnieniem wewnętrznych procesów sprzedaży również przy współpracy z firmami zewnętrznymi (Asseco),
  • Monitorowanie rynku, trendów technologicznych, zmian prawnych,
  • Monitorowanie działań konkurencji (warunków handlowych, nowych produktów),
  • Inicjowanie procesów rozwoju nowych grup produktowych (współpraca z technologiem, działem jakości, kierownikiem produkcji),
  • Bezpośrednie zarządzanie zespołem sprzedażowym, delegowanie zadań, weryfikacja stopnia ich realizacji,
  • Reprezentowanie Spółki w targach branżowych, sympozjach, wystawach,
  • I wiele innych.

Wymagania pracodawcy

  • Wykształcenie wyższe na kierunku ekonomicznym (Zarzadzanie, Marketing, Handel lub podobne),
  • Minimum 7 letnie doświadczenie w sprzedaży, w tym 4 lata doświadczenia w zarządzaniu zespołem handlowym,
  • Doświadczenie zawodowe w sprzedaży w branży opakowaniowej, także na rynkach międzynarodowych,
  • Praktyczna znajomość technik sprzedaży,
  • Znajomość prawa handlowego,
  • Opanowana na poziomie bardzo dobrym praktyczna wiedza w zakresie Word, Excel, Outlook, Power Point,
  • Biegła znajomość j. angielskiego,
  • Preferowana znajomość j. niemieckiego na poziomie bardzo dobrym,
  • Myślenie strategiczne,
  • Zorientowanie na rozwój spółki i nowe inwestycje,
  • Komunikatywność i wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne,
  • Innowacyjność,
  • Orientacja na klienta/relacje z klientem,
  • Rozwiązywanie problemów,
  • Mistrzostwo w technikach negocjacyjnych,
  • Łatwość w podejmowaniu decyzji,
  • Dobra organizacja czasu pracy swojego i podwładnych,
  • Przywództwo,
  • Odporność na stres i presję czasu,
  • Zarządzanie przez cele.

Pracodawca oferuje

  • Zatrudnienie w dużej stabilnej firmie z wieloletnią tradycją,
  • Atrakcyjne warunki zatrudnienia,
  • System premiowy,
  • Narzędzia pracy,
  • Umowę o pracę,
  • Perspektywy rozwoju kompetencji,
  • Możliwość kreowania i wdrażania swoich pomysłów, dużą samodzielność,
  • Wyzwania.

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV w języku polskim lub angielskim, podając w tytule nazwę stanowiska na które aplikują. Skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

PROFIT HR ( Certyfikat 8985) to platforma usług personalnych. Specjalizujemy się w poszukiwaniu kandydatów i obsłudze Klientów niemieckojęzycznych w Polsce, Niemczech, Austrii i Szwajcarii. Stale poszukujemy specjalistów w różnych obszarach biznesowych znających język niemiecki i będących profesjonalistami w swojej branży. MY NIE SZUKAMY. MY ZNAJDUJEMY. Nasza baza specjalistów budowana jest na bieżąco. Współpracujemy tylko z profesjonalistami, którymi są zarówno firmy, jak i kandydaci. Rekrutacja to proces, a nie chwilowe zaspakajanie potrzeby.

Nasi Klienci to spółki działające i rozwijające się w środowisku międzynarodowym.

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
DH/GT/KAT

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Powiadamiaj mnie o podobnych ofertach

Dyrektor Handlowy - Członek Zarządu (m/f), Dąbrowa Górnicza