Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyPracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyDyrektor Handlowy - Członek Zarządu (m/f)
PROFIT HR
Dąbrowa Górnicza
Dąbrowa Górnicza, śląskie- ogłoszenie wygasło 6 dni temu
- umowa o pracę, kontrakt B2B
- pełny etat
- dyrektor
- praca stacjonarna
- Praca od zaraz
- rekrutacja zdalna
Rekrutujemy dla
Rekrutujemy na zlecenie producenta z branży opakowań , spółki akcyjnej, z wieloletnią historią na rynku polskim i sukcesami na wielu międzynarodowych rynkach. Zapraszamy do kontaktu osoby, które chciałyby zostać przez nas znalezione, posiadające poniższe kompetencje i doświadczenie zawodowe na stanowisku Dyrektora Handlowego w branży opakowań.
Twój zakres obowiązków
Opracowanie, wdrożenie i realizacja strategii sprzedaży i marketingu w Polsce i zagranicą (trwałe zwiększanie rentowności sprzedaży),
Koordynowanie, organizowanie i nadzorowanie pracy działu sprzedaży,
Przygotowanie budżetu sprzedaży, bieżące monitorowanie wyników sprzedaży (współpraca z działem kontrolingu) poprzez stworzenie KPI,
Analiza skuteczności prowadzonych działań sprzedażowych, wdrażanie działań korygujących,
Rozwijanie relacji biznesowych z istniejącymi klientami,
Doradztwo techniczne w zakresie oferowanego produktu, znajomość procesu druku, laminacji, systemów maszyn pakujących, procesów technologicznych u klientów Spółki,
Nawiązanie współpracy z producentami maszyn pakujących (Velteko) w celu umożliwienia testów maszynowych nowych produktów Spółki (MDO),
Poszukiwanie nowych klientów i nawiązywanie z nimi długofalowych relacji biznesowych zgodnych z przyjętą strategią sprzedaży,
Nadzór nad działaniami marketingowymi, strona www, LI, organizacja szkoleń,
Kompleksowy nadzór nad projektami rozwojowymi w tym szczególnie związanymi z podniesieniem rentowności finansowej i wejściem w nowe sektory sprzedaży,
Bezpośrednia obsługa kluczowych klientów Spółki,
Negocjacja warunków umów handlowych z klientami Spółki (współpraca z działem prawnym),
Podejmowanie inicjatyw i koordynowanie projektów związanych z usprawnieniem wewnętrznych procesów sprzedaży również przy współpracy z firmami zewnętrznymi (Asseco),
Monitorowanie rynku, trendów technologicznych, zmian prawnych,
Monitorowanie działań konkurencji (warunków handlowych, nowych produktów),
Inicjowanie procesów rozwoju nowych grup produktowych (współpraca z technologiem, działem jakości, kierownikiem produkcji),
Bezpośrednie zarządzanie zespołem sprzedażowym, delegowanie zadań, weryfikacja stopnia ich realizacji,
Reprezentowanie Spółki w targach branżowych, sympozjach, wystawach,
I wiele innych.
Wymagania pracodawcy
Wykształcenie wyższe na kierunku ekonomicznym (Zarzadzanie, Marketing, Handel lub podobne),
Minimum 7 letnie doświadczenie w sprzedaży, w tym 4 lata doświadczenia w zarządzaniu zespołem handlowym,
Doświadczenie zawodowe w sprzedaży w branży opakowaniowej, także na rynkach międzynarodowych,
Praktyczna znajomość technik sprzedaży,
Znajomość prawa handlowego,
Opanowana na poziomie bardzo dobrym praktyczna wiedza w zakresie Word, Excel, Outlook, Power Point,
Biegła znajomość j. angielskiego,
Preferowana znajomość j. niemieckiego na poziomie bardzo dobrym,
Myślenie strategiczne,
Zorientowanie na rozwój spółki i nowe inwestycje,
Komunikatywność i wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne,
Innowacyjność,
Orientacja na klienta/relacje z klientem,
Rozwiązywanie problemów,
Mistrzostwo w technikach negocjacyjnych,
Łatwość w podejmowaniu decyzji,
Dobra organizacja czasu pracy swojego i podwładnych,
Przywództwo,
Odporność na stres i presję czasu,
Zarządzanie przez cele.
Pracodawca oferuje
Zatrudnienie w dużej stabilnej firmie z wieloletnią tradycją,
Atrakcyjne warunki zatrudnienia,
System premiowy,
Narzędzia pracy,
Umowę o pracę,
Perspektywy rozwoju kompetencji,
Możliwość kreowania i wdrażania swoich pomysłów, dużą samodzielność,
Wyzwania.
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV w języku polskim lub angielskim, podając w tytule nazwę stanowiska na które aplikują. Skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
PROFIT HR
PROFIT HR ( Certyfikat 8985) to platforma usług personalnych. Specjalizujemy się w poszukiwaniu kandydatów i obsłudze Klientów niemieckojęzycznych w Polsce, Niemczech, Austrii i Szwajcarii. Stale poszukujemy specjalistów w różnych obszarach biznesowych znających język niemiecki i będących profesjonalistami w swojej branży. MY NIE SZUKAMY. MY ZNAJDUJEMY. Nasza baza specjalistów budowana jest na bieżąco. Współpracujemy tylko z profesjonalistami, którymi są zarówno firmy, jak i kandydaci. Rekrutacja to proces, a nie chwilowe zaspakajanie potrzeby.
Nasi Klienci to spółki działające i rozwijające się w środowisku międzynarodowym.