Dyrektor Handlowy

CLARO SP. Z O.O.O firmie

CLARO SP. Z O.O.

Zamknięta 10

Kraków

top
Prężnie rozwijająca się Firma o zasięgu ogólnopolskim działająca od kilkunastu lat na rynku profesjonalnych usług Facility Management, posiadająca ugruntowaną pozycję w branży.

Poszukuje kandydata/kandydatki na stanowisko

DYREKTORA HANDLOWEGO

Centrala firmy: Kraków
Miejsce pracy: Cała Polska

Opis stanowiska:

  • Operacyjne organizowania i zarządzanie działem handlowym
  • Opracowywanie strategii i planów sprzedaży oraz nadzór nad ich realizacją
  • Inicjowanie i podejmowanie decyzji zmierzających do maksymalizacji wyników sprzedaży
  • Pozyskiwanie nowych klientów oraz utrzymywanie dobrych relacji z aktualnymi partnerami biznesowymi
  • Badanie rynku i monitoring działań konkurencji
  • Raportowanie bieżącej aktywności handlowej
  • Ścisła współpraca z zarządem firmy oraz pozostałymi działami firmy

Wymagania:

  • Łatwość nawiązywania kontaktów i budowanie pozytywnych relacji
  • Dobra znajomość pakietu MS Office (w szczególności arkusz kalkulacyjny Excel)
  • Pełna dyspozycyjność
  • Gotowość do częstych podróży służbowych
  • Doświadczenie w branży sprzedaży usług
  • Odpowiedzialność i zaangażowanie w realizacji zadań
  • Doświadczenie w branży Facility będzie dodatkowym atutem
  • Minimum 2-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
  • Wykształcenie wyższe
  • Prawo jazdy kat. B

Oferujemy:

  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Samochód służbowy klasy premium
  • Niezbędne narzędzia pracy
  • Pracę w dużej i stabilnej firmie
  • Bezpłatna prywatna opieka medyczna

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk:

Prężnie rozwijająca się Firma o zasięgu ogólnopolskim działająca od kilkunastu lat na rynku profesjonalnych usług Facility Management, posiadająca ugruntowaną pozycję w branży.

Poszukuje kandydata/kandydatki na stanowisko

DYREKTORA HANDLOWEGO

Centrala firmy: Kraków
Miejsce pracy: Cała Polska

Opis stanowiska:

  • Operacyjne organizowania i zarządzanie działem handlowym
  • Opracowywanie strategii i planów sprzedaży oraz nadzór nad ich realizacją
  • Inicjowanie i podejmowanie decyzji zmierzających do maksymalizacji wyników sprzedaży
  • Pozyskiwanie nowych klientów oraz utrzymywanie dobrych relacji z aktualnymi partnerami biznesowymi
  • Badanie rynku i monitoring działań konkurencji
  • Raportowanie bieżącej aktywności handlowej
  • Ścisła współpraca z zarządem firmy oraz pozostałymi działami firmy

Wymagania:

  • Łatwość nawiązywania kontaktów i budowanie pozytywnych relacji
  • Dobra znajomość pakietu MS Office (w szczególności arkusz kalkulacyjny Excel)
  • Pełna dyspozycyjność
  • Gotowość do częstych podróży służbowych
  • Doświadczenie w branży sprzedaży usług
  • Odpowiedzialność i zaangażowanie w realizacji zadań
  • Doświadczenie w branży Facility będzie dodatkowym atutem
  • Minimum 2-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
  • Wykształcenie wyższe
  • Prawo jazdy kat. B

Oferujemy:

  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Samochód służbowy klasy premium
  • Niezbędne narzędzia pracy
  • Pracę w dużej i stabilnej firmie
  • Bezpłatna prywatna opieka medyczna

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk:

Ogłoszenie archiwalne