Dyrektor Handlowy

  • Pszczyna, śląskie
  • Dyrektor/Prezes
  • 31.05.2019
  • Ważna jeszcze 5 dni (do 30.06.2019)

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Grupa Eurocash - Ambra

     

    Ambra jest firmą zajmującą się dystrybucją produktów chemii gospodarczej i kosmetyków oraz organizatorem sieci Drogerie Koliber. Jest liderem na południu Polski oraz trzecią co do wielkości firmą w skali całego kraju w swojej branży.

    Jest częścią Grupy Eurocash – szóstej największej firmy w Polsce, zatrudniającej prawie 23.000 pracowników, co zapewnia wysokie standardy pracy oraz możliwość rozwoju w bardzo dużej organizacji.

    DYREKTOR HANDLOWY / CATEGORY MANAGEMENT
    Miejsce pracy: Pszczyna

    GŁÓWNE ZADANIA:

    • Zarządzanie kluczowym działem firmy (Dział Zarządzania Kategoriami) i kreowanie polityki asortymentowej, cenowej i promocyjnej firmy
    • Członkostwo w Executive Committee - nieformalnym Zarządzie, odpowiedzialnym za zarządzanie firmą
    • Tworzenie i wdrażanie strategii dla poszczególnych kategorii zakupowych
    • Analiza rynku dostawców oraz trendów asortymentowych
    • Bliska współpraca z Dyrektorem Sprzedaży (struktura PH i RKS) i Menadżerem Marketingu
    • Zarządzanie podległym zespołem (kilkanaście osób), efektywne motywowanie, angażowanie i wyznaczanie celów zespołowych i indywidualnych
    • Ocena skuteczności działań zakupowych pod kątem terminowości oraz efektywności finansowej
    • Negocjacje i zawieranie umów z dostawcami
    • Zapewnienie wysokiego poziomu współpracy z dostawcami
    • Zapewnianie dostępności towarów handlowych oraz rotacji magazynowej
    • Analizę danych produktowych, wyciąganie wniosków i inicjowanie zmian
    • Udział w projektach cross-funkcyjnych i wdrożeniach narzędzi finansowych, produktowych i logistycznych
    • Współodpowiedzialność za wyniki finansowe spółki

    Idealny kandydat powinien:

    • Wykształcenia wyższego
    • Minimum 3 lat doświadczenia w zarządzaniu na stanowiskach sprzedażowych lub/i w obszarze Category management
    • Doświadczenia w branży FMCG, optymalnie na styku dostawca-dystrybutor
    • Wysokich zdolności analitycznych
    • Umiejętności budowania trwałych relacji wewnątrz i na zewnątrz firmy, a także z firmami współpracującymi w oparciu najwyższe standardy biznesowe
    • Zdolności do przeprowadzania skutecznych negocjacji
    • Proaktywnej postawa w zakresie poszukiwania optymalnych rozwiązań oraz nastawienia na osiągnięcie celu
    • Inicjatywy i innowacyjności przejawiającej się w forsowaniu i skutecznym wdrażaniu nowych rozwiązań

    OFERUJEMY:

    • Ciekawą pracę w dynamicznie rozwijającej się organizacji
    • Możliwość rozwoju kompetencji i stawiania czoła nowym wyzwaniom,
    • Atrakcyjny system wynagradzania,
    • Niezbędne narzędzia pracy – samochód służbowy, laptop i telefon,
    • Pakiet socjalny (pakiety sportowe, pakiet Medicover, preferencyjne warunki ubezpieczenia).
    opis