Oferta pracy

Dyrektor Handlowy

Grupa ProgresO firmie

  • Szczecin, zachodniopomorskie

  • Ważna jeszcze 25 dni
    do: 09 lip 2021
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Dyrektor

Grupa Progres to stabilna firma z polskim kapitałem, która od ponad 18 lat skutecznie wspiera przedsiębiorstwa na terenie całej Polski, oferując nowoczesne usługi HR dla biznesu. Firma specjalizuje się w rekrutacjach stałych, pracy tymczasowej, doradztwie biznesowym i szkoleniach oraz w optymalizacji procesów HR-owych. Eksperci Grupy Progres kompleksowo realizują potrzeby naszych klientów. Grupa Progres w 2015 roku wdrożyła w życie autorskie wydarzenie – Kurs na HR. To ekspercka debata środowisk nauki, biznesu i władz samorządowych.

Aktualnie do naszego zespołu poszukujemy kandydatów do pracy na stanowisku:

Dyrektor Handlowy

Wymagania:

  • Minimum 3-letnie doświadczenie w realizacji planów sprzedażowych w oparciu o konkretne wskaźniki i cele biznesowe poparte wynikami;
  • Doświadczenie w kształtowaniu i realizowaniu spójnej strategii sprzedażowej, w tym we współtworzeniu polityki cenowej;
  • Doświadczenie w budowaniu i zarządzaniu zespołem sprzedażowym w strukturze rozproszonej;
  • Praktyczna znajomość branży HR (agencje pracy, pracy tymczasowej) - niezbędne;
  • Preferowane wyższe wykształcenie;
  • Umiejętność budowania trwałych relacji oraz skutecznego negocjowania;
  • Wysoka świadomość biznesowa i nastawienie na wynik;
  • Prawo jazdy kat. B i gotowość do odbywania podróży służbowych;
  • Znajomość MS Office i systemu CRM;
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2.

Zakres obowiązków:

  • Kompleksowa realizacja założonych planów/celów sprzedażowych Grupy: szeroko rozumianych usług HR dla biznesu, w tym usługi pracy tymczasowej;
  • Nawiązywanie nowych kontaktów handlowych i kanałów sprzedaży na terenie całej Polski;
  • Rozwój relacji i współpracy z kluczowymi klientami poprzez rekomendację nowych rozwiązań i usług;
  • Bieżąca analiza kluczowych wskaźników, w tym dynamiki wzrostu sprzedaży, rentowności, udziału w rynku, rekomendowanie i wdrażanie rozwiązań zwiększających wolumen sprzedaży;
  • Projektowanie, wdrażanie i realizacja strategii sprzedaży usług oraz produktów Grupy;
  • Kształtowanie i wdrażanie spójnej polityki cenowej produktów w ramach oferowanych rozwiązań i usług;
  • Budowanie i efektywne zarządzanie strukturą i zespołem sprzedażowym w ramach realizowanych celów sprzedażowych i biznesowych organizacji;
  • Bezpośrednia współpraca z Działem Marketingu pod kątem współtworzenia strategii, planów i działań marketingowych ukierunkowanych na rozwój organizacji.

Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie w firmie z 18-letnim doświadczeniem;
  • Atrakcyjny system premiowy uzależniony od realizacji celów;
  • Ambitne wyzwania oraz realny wpływ na kształtowanie polityki sprzedaży;
  • Dynamiczne środowisko pracy bazujące na konsekwentnej realizacji celów, współpracy, otwartości na nowe rozwiązania;
  • Niekorporacyjna kultura pracy;
  • Kafeteryjny system benefitów pracowniczych (w tym Multisport, opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe na preferencyjnych warunkach);
  • Narzędzia pracy (samochód służbowy, laptop, telefon).
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.
Grupa Progres to organizaja z polskim kapitałem, która od 2002 roku oferuje nowoczesne rozwiązania HR dla biznesu. Wspieramy firmy na terenie całej Polski w zakresie pracy tymczasowej, rekrutacji stałych, optymalizacji procesów, doradztwa i szkoleń.
Administratorem danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych jest Grupa Progres z siedzibą przy al. Grunwaldzkiej 411, 80-309 Gdańsk, email: [email protected] (zwana dalej Spółką), kontakt do inspektora ochrony danych: adres korespondencyjny: al. Grunwaldzka 411, 80-309 Gdańsk, e-mail: [email protected] Dane osobowe będą przetwarzane w związku z prowadzeniem bieżącej, a po wyrażeniu zgody przyszłych rekrutacji na podstawie art. 6 ust 1 pkt a, a w zakresie wizerunku – art. 9 ust. 1 pkt. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody kandydata na przetwarzanie jego danych w tych celach, ale w przypadku rekrutacji nie dłużej niż 2 lata. Dane osobowe mogą być ujawnione pracownikom lub współpracownikom Spółki, jak też podmiotom udzielającym wsparcia Spółce na zasadzie zleconych usług i zgodnie z zawartymi umowami powierzenia oraz podmiotom uprawnionym na podstawie przepisów prawa. Każda osoba posiada prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych lub do wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna, iż przetwarzanie jej danych osobowych narusza przepisy RODO. Podanie danych w zakresie wskazanym w dokumentach aplikacyjnych jest dobrowolne, ale niezbędne w celu uczestnictwa w procesach rekrutacyjnych.”

Grupa Progres to stabilna firma z polskim kapitałem, która od ponad 18 lat skutecznie wspiera przedsiębiorstwa na terenie całej Polski, oferując nowoczesne usługi HR dla biznesu. Firma specjalizuje się w rekrutacjach stałych, pracy tymczasowej, doradztwie biznesowym i szkoleniach oraz w optymalizacji procesów HR-owych. Eksperci Grupy Progres kompleksowo realizują potrzeby naszych klientów. Grupa Progres w 2015 roku wdrożyła w życie autorskie wydarzenie – Kurs na HR. To ekspercka debata środowisk nauki, biznesu i władz samorządowych.

Aktualnie do naszego zespołu poszukujemy kandydatów do pracy na stanowisku:

Dyrektor HandlowyNumer ref.: MK//DYREKTOR

Zakres obowiązków:

  • Kompleksowa realizacja założonych planów/celów sprzedażowych Grupy: szeroko rozumianych usług HR dla biznesu, w tym usługi pracy tymczasowej;
  • Nawiązywanie nowych kontaktów handlowych i kanałów sprzedaży na terenie całej Polski;
  • Rozwój relacji i współpracy z kluczowymi klientami poprzez rekomendację nowych rozwiązań i usług;
  • Bieżąca analiza kluczowych wskaźników, w tym dynamiki wzrostu sprzedaży, rentowności, udziału w rynku, rekomendowanie i wdrażanie rozwiązań zwiększających wolumen sprzedaży;
  • Projektowanie, wdrażanie i realizacja strategii sprzedaży usług oraz produktów Grupy;
  • Kształtowanie i wdrażanie spójnej polityki cenowej produktów w ramach oferowanych rozwiązań i usług;
  • Budowanie i efektywne zarządzanie strukturą i zespołem sprzedażowym w ramach realizowanych celów sprzedażowych i biznesowych organizacji;
  • Bezpośrednia współpraca z Działem Marketingu pod kątem współtworzenia strategii, planów i działań marketingowych ukierunkowanych na rozwój organizacji.

Wymagania:

  • Minimum 3-letnie doświadczenie w realizacji planów sprzedażowych w oparciu o konkretne wskaźniki i cele biznesowe poparte wynikami;
  • Doświadczenie w kształtowaniu i realizowaniu spójnej strategii sprzedażowej, w tym we współtworzeniu polityki cenowej;
  • Doświadczenie w budowaniu i zarządzaniu zespołem sprzedażowym w strukturze rozproszonej;
  • Praktyczna znajomość branży HR (agencje pracy, pracy tymczasowej) - niezbędne;
  • Preferowane wyższe wykształcenie;
  • Umiejętność budowania trwałych relacji oraz skutecznego negocjowania;
  • Wysoka świadomość biznesowa i nastawienie na wynik;
  • Prawo jazdy kat. B i gotowość do odbywania podróży służbowych;
  • Znajomość MS Office i systemu CRM;
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2.

Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie w firmie z 18-letnim doświadczeniem;
  • Atrakcyjny system premiowy uzależniony od realizacji celów;
  • Ambitne wyzwania oraz realny wpływ na kształtowanie polityki sprzedaży;
  • Dynamiczne środowisko pracy bazujące na konsekwentnej realizacji celów, współpracy, otwartości na nowe rozwiązania;
  • Niekorporacyjna kultura pracy;
  • Kafeteryjny system benefitów pracowniczych (w tym Multisport, opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe na preferencyjnych warunkach);
  • Narzędzia pracy (samochód służbowy, laptop, telefon).
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.
Administratorem danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych jest Grupa Progres z siedzibą przy al. Grunwaldzkiej 411, 80-309 Gdańsk, email: [email protected] (zwana dalej Spółką), kontakt do inspektora ochrony danych: adres korespondencyjny: al. Grunwaldzka 411, 80-309 Gdańsk, e-mail: [email protected] Dane osobowe będą przetwarzane w związku z prowadzeniem bieżącej, a po wyrażeniu zgody przyszłych rekrutacji na podstawie art. 6 ust 1 pkt a, a w zakresie wizerunku – art. 9 ust. 1 pkt. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody kandydata na przetwarzanie jego danych w tych celach, ale w przypadku rekrutacji nie dłużej niż 2 lata. Dane osobowe mogą być ujawnione pracownikom lub współpracownikom Spółki, jak też podmiotom udzielającym wsparcia Spółce na zasadzie zleconych usług i zgodnie z zawartymi umowami powierzenia oraz podmiotom uprawnionym na podstawie przepisów prawa. Każda osoba posiada prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych lub do wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna, iż przetwarzanie jej danych osobowych narusza przepisy RODO. Podanie danych w zakresie wskazanym w dokumentach aplikacyjnych jest dobrowolne, ale niezbędne w celu uczestnictwa w procesach rekrutacyjnych.”
Grupa Progres to organizaja z polskim kapitałem, która od 2002 roku oferuje nowoczesne rozwiązania HR dla biznesu. Wspieramy firmy na terenie całej Polski w zakresie pracy tymczasowej, rekrutacji stałych, optymalizacji procesów, doradztwa i szkoleń.

Ogłoszenie archiwalne