Oferta pracy

Dyrektor/ka Administracyjno - Finansowy/a

OPTIM HUMAN Sp. z o.o

  • Ząbkowice Śląskie

    Ząbkowice Śląskie, dolnośląskie
  • ogłoszenie wygasło 20 dni temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • dyrektor, menedżer
  • praca stacjonarna, praca hybrydowa

Twój zakres obowiązków

  • Zapewnienie zgodności zakładu produkcyjnego z przepisami prawa (prawo pracy, ochrona środowiska, prawo celne, podatkowe) środowiska tj:

  • Zapewnienie zgodności dokumentacji transportowej w Polsce i w UE (WZ, PZ, CMR);

  • Monitorowanie zgłoszeń celnych;

  • Zapewnienie zgodności zakupionych produktów objętych podatkiem akcyzowym (SENT);

  • Koordynowanie działań księgowych z zewnętrznym biurem rachunkowym;

  • Rozwiązywanie, we współpracy z biurem rachunkowym oraz działami finansowymi grupy, różnych wykrytych problemów prawnych;

  • Koordynowanie rocznych audytów biegłych rewidentów;

  • Reprezentowanie firmy podczas kontroli;

  • Zgłaszanie ewentualnych problemów;

  • Zapewnienie dokładnego monitorowania rachunku zysków i strat oraz regularne przedstawianie go kierownikowi;

  • Śledzenie przepływów pieniężnych, w tym monitorowanie zadłużeń klientów oraz zadłużeń dostawców;

  • Monitorowanie budżetu i wynagrodzeń;

  • Odpowiedzialność za rekrutację pracowników, zgodnie z opisami stanowisk pracy określonymi przez poszczególnych kierowników operacyjnych;

  • Podpisywanie umów o pracę, po ich zatwierdzeniu przez kierownika;

  • Zapewnianie realizacji planu szkoleń, zgodnie z wnioskami poszczególnych kierowników operacyjnych;

  • Zapewnienie przestrzegania wymogów prawnych związanych z zasobami ludzkimi;

  • Raportowanie wskaźników kadrowych i finansowych;

  • Współpraca z działem IT w zakresie rozwiązywania problemów informatycznych;

Nasze wymagania

  • 5 lat doświadczenia na stanowisku związanym z zarządzaniem Administracyjno – Finansowym;

  • Wykształcenie wyższe;

  • Znajomość branży przemysłowej;

  • Bardzo dobra znajomość MS Excel;

  • Wysoki stopień zdolności interpersonalnych;

  • Proaktywne rozwiązywanie problemów, nastawienie na poszukiwanie rozwiązań;

  • Samodzielność i dobra organizacja pracy;

  • Znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację (codzienne używanie języka);

Mile widziane

  • Znajomość języka francuskiego;

To oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;

  • Niezbędne narzędzia do pracy (telefon, laptop);

  • Benefity pozapłacowe (pakiet medyczny, dofinansowania do obiadów, dofinansowanie do urlopów);

  • Wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności;

  • Benefity

  • prywatna opieka medyczna

  • dodatkowe świadczenia socjalne

  • dofinansowanie wypoczynku

OPTIM HUMAN Sp. z o.o

Optim Human Sp. z o.o. jest agencją wspierającą działalność biznesów z obszaru HR, powstałą dzięki zaangażowaniu zespołu EXCO A2A Polska - spółki doradczo konsultingowej działającej w Polsce od 1999 roku i będącej lokalnym przedstawicielem międzynarodowej grupy Kreston Global.

Dla jednego z naszych klientów poszukujemy Dyrektora/ki Administracyjno - Finansowego/ej.

Przewiń do profilu firmy