Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Dyrektor Kontraktu

BIGRAM S.A.O firmie

  • zachodniopomorskie

  • Ogłoszenie wygasło 3 miesiące temu
  • Rekrutacja zdalna
  • Pełny etat
  • Dyrektor

Dla naszego Klienta prowadzimy projekt rekrutacyjny na stanowisko: 

Dyrektor Kontraktu 

Numer ref.: MS/DK/1020

Nasz Klient oferuje:


• ciekawą oraz pełną wyzwań pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie o ugruntowanej pozycji na rynku;
• stabilne warunki zatrudnienia oraz nastawienie na długofalową współpracę;
• realny wpływ na biznes i uczestnictwo w projektach o znaczeniu strategicznym dla rozwoju organizacji;
• dobrą atmosferę, perspektywę rozwoju oraz podnoszenia kwalifikacji zawodowych;
• atrakcyjne wynagrodzenie oraz bogaty pakiet benefitów pozapłacowych.

Pracując na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny za:


• organizację i zarządzanie procesem przygotowania i realizacji projektu biurowego na wszystkich etapach jego przygotowania i realizacji;
• sprawowanie stałej kontroli oraz bieżącego nadzoru nad procesem realizacji robót projektowych i budowlanych;
• nadzór nad prawidłowością rozwiązań technicznych oraz ich optymalizacjami;
• kontrolę budżetu i wydatków ponoszonych w ramach projektu inwestycyjnego dla zapewnienia jego prawidłowego finansowania;
• zarządzanie procesem wyboru projektantów, wykonawcy, podwykonawców oraz innych firm współpracujących przy projekcie;
• koordynację i nadzór nad procesem pozyskania decyzji administracyjnych, niezbędnych do realizacji projektu, przygotowanie i negocjowanie umów;
• przewidywanie potencjalnych ryzyk związanych z realizacją projektu inwestycyjnego i ich eliminowanie;
• rozliczanie poszczególnych etapów projektu inwestycyjnego zgodnie z harmonogramem i budżetem projektu;
• raportowanie do Zarządu o aktualnym stanie projektu, oraz ścisła współpraca z innymi działami firmy;
• dbałość o prawidłową i terminową realizację projektu;
• reprezentowanie firmy w sprawach prowadzonego projektu, oraz dbałość o dobry wizerunek organizacji.

Od Kandydatów oczekujemy:


• wykształcenia wyższego z obszaru budownictwa;
• minimum 15-letniego doświadczenia zawodowego przy realizacji inwestycji biurowych, w tym minimum 10-letniego doświadczenie w samodzielnym kierowaniu realizacją projektów biurowych jako deweloper;
• doświadczenia w prowadzeniu projektów inwestycyjnych o dużej powierzchni GLA / wysokiej wartości;
• wysoko rozwiniętych umiejętności organizowania i koordynowania pracy zespołu;
• bardzo dobra znajomość prawa budowlanego oraz wszystkich etapów procesu inwestycyjnego;
• dobrej znajomość języka angielskiego (min. B2).

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy