Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Dyrektor Kontraktu

BIGRAM S.A.O firmie

Rekrutacja zdalna

Rekrutacja zdalna

To wyróżnienie ofert oznacza, że cały proces rekrutacyjny jest prowadzony zdalnie. Dowiedz się więcej
Rekrutacja zdalna
  • zachodniopomorskie

  • Ogłoszenie wygasło 19 dni temu
  • Pełny etat
  • Dyrektor

Dla naszego Klienta prowadzimy projekt rekrutacyjny na stanowisko: 

Dyrektor Kontraktu 

Numer ref.: MS/DK/1020

Nasz Klient oferuje:


• ciekawą oraz pełną wyzwań pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie o ugruntowanej pozycji na rynku;
• stabilne warunki zatrudnienia oraz nastawienie na długofalową współpracę;
• realny wpływ na biznes i uczestnictwo w projektach o znaczeniu strategicznym dla rozwoju organizacji;
• dobrą atmosferę, perspektywę rozwoju oraz podnoszenia kwalifikacji zawodowych;
• atrakcyjne wynagrodzenie oraz bogaty pakiet benefitów pozapłacowych.

Pracując na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny za:


• organizację i zarządzanie procesem przygotowania i realizacji projektu biurowego na wszystkich etapach jego przygotowania i realizacji;
• sprawowanie stałej kontroli oraz bieżącego nadzoru nad procesem realizacji robót projektowych i budowlanych;
• nadzór nad prawidłowością rozwiązań technicznych oraz ich optymalizacjami;
• kontrolę budżetu i wydatków ponoszonych w ramach projektu inwestycyjnego dla zapewnienia jego prawidłowego finansowania;
• zarządzanie procesem wyboru projektantów, wykonawcy, podwykonawców oraz innych firm współpracujących przy projekcie;
• koordynację i nadzór nad procesem pozyskania decyzji administracyjnych, niezbędnych do realizacji projektu, przygotowanie i negocjowanie umów;
• przewidywanie potencjalnych ryzyk związanych z realizacją projektu inwestycyjnego i ich eliminowanie;
• rozliczanie poszczególnych etapów projektu inwestycyjnego zgodnie z harmonogramem i budżetem projektu;
• raportowanie do Zarządu o aktualnym stanie projektu, oraz ścisła współpraca z innymi działami firmy;
• dbałość o prawidłową i terminową realizację projektu;
• reprezentowanie firmy w sprawach prowadzonego projektu, oraz dbałość o dobry wizerunek organizacji.

Od Kandydatów oczekujemy:


• wykształcenia wyższego z obszaru budownictwa;
• minimum 15-letniego doświadczenia zawodowego przy realizacji inwestycji biurowych, w tym minimum 10-letniego doświadczenie w samodzielnym kierowaniu realizacją projektów biurowych jako deweloper;
• doświadczenia w prowadzeniu projektów inwestycyjnych o dużej powierzchni GLA / wysokiej wartości;
• wysoko rozwiniętych umiejętności organizowania i koordynowania pracy zespołu;
• bardzo dobra znajomość prawa budowlanego oraz wszystkich etapów procesu inwestycyjnego;
• dobrej znajomość języka angielskiego (min. B2).

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy