Oferta pracy

Dyrektor Kontrolingu

BBK S.A. (właściciel marki home&you)

  • Magnacka 15A, Kowale (pow. gdański)
    Kowale (pow. gdański), pomorskie
  • ogłoszenie wygasło 2 miesiące temu
  • umowa o pracę, kontrakt B2B
  • pełny etat
  • dyrektor
  • praca stacjonarna
  • Praca od zaraz

BBK S.A. (właściciel marki home&you)

Magnacka 15A

Kowale (pow. gdański)

Twój zakres obowiązków

  • odpowiedzialność za proces budżetowania oraz współtworzenie strategicznych planów rozwoju firmy,

  • wspieranie decyzji biznesowych poprzez dostarczanie odpowiednich analiz, w tym prognoz i estymacji przychodów, kosztów i wyników finansowych oraz rekomendacje w zakresie optymalizacji procesów i poprawy efektywności,

  • monitorowanie i raportowanie wykonania budżetu przychodów i kosztów, realizacji wskaźników efektywności oraz rekomendowanie działań korygujących,

  • przygotowywanie analiz opłacalności, ocen planowanych inwestycji/projektów oraz weryfikacja założeń na różnych etapach realizacji inwestycji,

  • monitorowanie realizacji celów strategicznych oraz identyfikacja i analiza kluczowych ryzyk,

  • ocena standingu finansowego klientów B2B,

  • rozwój modelu rachunkowości zarządczej i procesu raportowania zarządczego (operacyjnego i strategicznego) – w tym tworzenie struktury centrów przychodowo-kosztowych, dostosowywanie planu kont do potrzeb rachunkowości zarządczej,

  • opracowywanie nowych i modyfikacja istniejących narzędzi służących do analiz, raportowania i budżetowania,

  • zarządzanie zespołem kontrolingu,

  • bliska współpraca z Kadrą Kierowniczą,

  • raportowanie bezpośrednio do Wiceprezesa Zarządu.

Nasze wymagania

  • minimum 5 lat doświadczenia w zarządzaniu obszarem kontrolingu (mile widziane doświadczenie w branży retail),

  • wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: finanse, ekonomia),

  • znajomość zasad rachunkowości finansowej i zarządczej oraz budżetowania,

  • wysoka świadomość procesów biznesowych branży retail, umiejętność ich identyfikowania oraz inicjowania nowych rozwiązań/zmian,

  • wysoko rozwinięte zdolności analityczne, umiejętność identyfikacji niezgodności, trafne formułowanie rozwiązań,

  • umiejętność współpracy na wszystkich szczeblach organizacji, łatwość w nawiązywaniu kontaktów, komunikatywność,

  • proaktywność w działaniu,

  • doświadczenie w zarządzaniu zespołem,

  • zaawansowana znajomość MS Excel,

  • znajomość narzędzi Business Intelligence,

  • znajomość języka angielskiego.

To oferujemy

  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub kontrakt B2B, w jednej z największych firm z branży home decor w kraju,

  • realną możliwość wpływu na otaczającą Cię rzeczywistość biznesową,

  • pracę z ludźmi otwartymi na Twoje pomysły, którzy chętnie dzielą się wiedzą oraz doświadczeniem,

  • atmosferę jak w HOME i pozytywny Zespół,

  • opracowany program wdrożenia oraz system szkoleń wewnętrznych,

  • opiekę medyczną i ubezpieczenie na życie na preferencyjnych warunkach.

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • elastyczny czas pracy

  • zniżki na firmowe produkty i usługi

  • spotkania integracyjne

  • firmowa drużyna sportowa

  • program emerytalny

  • brak dress code’u

  • kawa / herbata

  • parking dla pracowników

  • program rekomendacji pracowników

  • premia za wyniki

BBK S.A. (właściciel marki home&you)

Jesteśmy liderem branży home decor w Polsce. Od 25 lat zajmujemy się importem i dystrybucją artykułów wyposażenia wnętrz. Kreujemy trendy aranżacyjne nie tylko na rynku polskim, ale i zagranicznym. Zarządzamy rozpoznawalną marką home&you oraz Essex.

Jeżeli jesteś osobą, która dba o wysoką jakość informacji zarządczej, proaktywnie wspiera kluczowe decyzje kadry menadżerskiej, kreatywnie podchodzi do wyzwań związanych z optymalizacją procesów i poprawą efektywności działań - ta praca jest dla Ciebie!

Przewiń do profilu firmy