Oferta pracy

Dyrektor Marketingu - Branża Edukacyjna

Holistic

  • Warszawa

    Warszawa, mazowieckie
  • ogłoszenie wygasło 2 miesiące temu
  • kontrakt B2B
  • pełny etat
  • dyrektor
  • praca hybrydowa
  • rekrutacja zdalna

Twój zakres obowiązków

  • Tworzenie i wdrażanie strategii marketingowych naszego edukacyjnego Think Tank’a

  • Organizowanie konferencji międzynarodowych dedykowanych misji jaką niesie ze sobą HTT

  • Współtworzenie kampanii i treści na potrzeby komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej

  • Wsparcie działań z zakresu content marketingu i copywritingu

  • Zarządzanie wizerunkiem i promocją HTT

  • Planowanie i nadzór nad realizacją budżetu działu

  • Planowanie kreatywnych kampanii marketingowych oraz nadzór nad ich wdrożeniem i realizacją

  • Zarządzanie wizerunkiem HTT

  • Współpraca i utrzymywanie bieżących kontaktów z mediami, patronami medialnymi, instytucjami partnerskimi oraz przedstawicielami firm zewnętrznych

  • Analizowanie efektywności prowadzonych działań marketingowych, komunikacyjnych i planowanie optymalizacji tych działań

  • Współpraca z innymi działami w zakresie wynikającym z obowiązków na stanowisku w tym z działem sprzedaży

Nasze wymagania

  • Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki z obszarów: zarządzania, marketingu)

  • Minimum 5-letnie doświadczenie w obszarze marketingu

  • Umiejętność budowania, rozwijania i zarządzania zespołem

  • Umiejętność koordynowania i prowadzenia projektów związanych z branżą edukacyjną

  • Posługiwanie się językiem angielskim na poziomie C1/C2 (w mowie i piśmie)

  • Lekkie pióro umiejętność tworzenia różnorodnych tekstów formalnych i marketingowych

  • Kreatywność

  • Bardzo dobra organizacja pracy (samodzielności, zaangażowania, dokładności, rzetelności i systematyczności)

  • Dyspozycyjność w ramach zadaniowego czasu pracy

  • Gotowość do pracy pod presją czasu i w zmiennych warunkach, umiejętności priorytetyzacji zadań

  • Bardzo dobrej komunikacji (w tym umiejętności negocjacyjnych) oraz wysokiej kultury osobistej

  • Zainteresowania rozwojem edukacji na świecie i posiadania wiedzy w tym zakresie

Mile widziane

  • Znajomość zasad i praktyczne doświadczenie w prowadzeniu firmowych kont w social mediach (Facebook, Instagram, Twitter)

To oferujemy

  • Udział w tworzeniu przyszłości edukacji

  • Uczestnictwo w międzynarodowych konferencjach

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • dofinansowanie nauki języków

  • dofinansowanie szkoleń i kursów

  • owoce

  • spotkania integracyjne

  • firmowa biblioteka

  • brak dress code’u

  • kawa / herbata

  • napoje

  • strefa relaksu

  • paczki świąteczne

  • inicjatywy dobroczynne

  • premie okresowe i zadaniowe

  • premie uznaniowe

  • nowoczesne i komfortowe miejsce pracy

Holistic

Holistic Think Tank to organizacja non-profit, której celem jest promowanie nowego sposobu myślenia o edukacji i dostarczanie szkołom konkretnych rozwiązań systemowych. Działamy na dwóch poziomach.

Do tej pory zrealizowaliśmy jakościowe badanie „Czego uczy szkoła, a czego powinna? Fenomenografia środowiska szkolnego” w 22 szkołach w dziesięciu krajach na całym świecie. Aktualnie pracujemy nad raportem końcowym, który planujemy opublikować jesienią bieżącego roku.

Zorganizowaliśmy konkurs grantowy, w którego wyniku trzy zespoły (USA, UK) pracują nad treściami przedmiotu interdyscyplinarnego, który będzie kształcić umiejętności z opracowanej przez HTT listy „Czego powinna uczyć szkoła”. Wyniki prac zespołów poznamy już we wrześniu.

Jeśli…

czujesz misję zmiany edukacji na świecie (tak na świecie, nie tylko w Polsce), interesują Cię nowe trendy i koncepcje edukacyjne, a ponadto edukacja to Twoja pasja - zerknij proszę na poniższe. Zapoznaj się ze stroną naszego think tank’u (https://holisticthinktank.com/).

Do naszego zespołu szukamy kogoś, kto z pasją zaangażuje się w tworzenie strategii marketingowej naszego projektu.

Kogoś, kto będzie pochłonięty naszym Think Tankiem i stanie się żywym nośnikiem. Nie wystarczy być dobrym strategiem i mieć doświadczenie w budowaniu marki,

trzeba też rozumieć ideę i misję.Tworzymy edukację przyszłości, szukamy ludzi którzy chcą mieć wpływ na zmianę wykorzystując swoje doświadczenie i motywację.

Przewiń do profilu firmy