Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Dyrektor Marketingu Omnichannel

Miloo Home

  • Warszawa

    Warszawa, mazowieckie
  • ogłoszenie wygasło 4 miesiące temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • dyrektor
  • praca stacjonarna

Twój zakres obowiązków

  • Opracowywania długofalowych i krótkofalowych strategii marketingowych dla marki

  • planowanie i prowadzenie działań marketingowych ATL i BTL

  • kreowanie, wdrażanie i monitorowanie projektów marketingowych

  • Tworzenia i wdrażania strategii promocyjnych oraz ich analiza skuteczności

  • Budowania pozytywnego wizerunku firmy

  • Przygotowywania budżetu marketingowego i kontrola jego realizacji

  • Prowadzenia kalendarza marketingowego wraz z analizą wyników działań

  • Monitorowania działań konkurencji i prognozowania trendów

  • Prowadzenia działań mających na celu zwiększenie lojalności klientów

  • Opracowywania działań trade marketingowych w salonach sprzedaży – komunikacja cenowa, promocyjna oraz badania wpływu na efekty sprzedażowe

  • Tworzenia i planowania działań z zakresu komunikacji online (mailingi, landing pages, display, content marketing, SEO/SEM)

  • Tworzenia i planowania działań z zakresu komunikacji offline (prasa, outdoor, direct marketing, materiały POS, oferty dedykowane)

  • organizacja eventów, konferencji, wywiadów i innych spotkań biznesowych

  • Prowadzenia kampanii płatnych w social mediach (FB, Instagram, LinkedIn, YouTube)

  • Organizacji eventów, konferencji, wywiadów, spotkań biznesowych.

  • Opracowywania raportów z prowadzonych działań

  • Zarządzania zespołem marketingowym

  • Ścisła współpraca z działem sprzedaży i produktu

Nasze wymagania

  • Opracowywania długofalowych i krótkofalowych strategii marketingowych dla marki

  • Opracowywania i prowadzenia działań marketingowych ATL i BTL

  • Tworzenia i wdrażania strategii promocyjnych oraz ich analizy skuteczności

  • Budowania pozytywnego wizerunku firmy

  • Przygotowywania budżetu marketingowego i jego kontroli

  • Prowadzenia kalendarza marketingowego wraz z analizą wyników działań

  • Monitorowania działań konkurencji i prognozowania trendów

  • Prowadzenia działań mających na celu budowanie lojalności klienta – programy lojalnościowe

  • Opracowywania działań trade marketingowych w salonach sprzedaży – komunikacja cenowa, promocyjna oraz badania wpływu na efekty sprzedażowe

  • Tworzenia i planowania działań z zakresu komunikacji online (mailingi, landing pages, display, content marketing, SEO/SEM)

  • Tworzenia i planowania działań z zakresu komunikacji offline (prasa, outdoor, direct marketing, materiały POS, oferty dedykowane)

  • Prowadzenia kampanii płatnych w social mediach (FB, Instagram, LinkedIn, YouTube)

  • Organizacji eventów, konferencji, wywiadów, spotkań biznesowych.

  • Opracowywania raportów z prowadzonych działań

  • Zarządzania zespołem marketingowym

  • Ścisłej współpracy z działem sprzedaży i produktu

  • Zmysłu estetycznego

  • Doświadczenie na podobnym stanowisku min. 3-5 lat (mile widziana branża Retail: wyposażenie wnętrz lub fashion)

To oferujemy

  • Dużą autonomię w działaniach

  • Ciekawe doświadczenia zawodowe w firmie o ugruntowanej i stabilnej pozycji rynkowej

  • Możliwość dużego rozwoju zawodowego

  • Miłą atmosferę pracy w młodym, dynamicznym zespole

  • Atrakcyjne wynagrodzenie i system premiowy

Miloo Home

MILOO HOME to sieć salonów promujących markę MILOO, będącą liderem w dziedzinie wyposażenia wnętrz jak i ogrodu. Posiadamy kilkanaście sklepów, zlokalizowanych w prestiżowych miejscach na terenie całej Polski. Jesteśmy firmą o przejrzystych zasadach i silnie zakorzenionych wartościach, do których należą: odpowiedzialność za trwały i harmonijny rozwój, innowacyjność, niezależne, dalekosiężne myślenie oraz inwestowanie w kapitał ludzki.

Przewiń do profilu firmy