Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyPracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyDyrektor Marketingu Omnichannel
Miloo Home
Warszawa
Warszawa, mazowieckie- ogłoszenie wygasło 4 miesiące temu
- umowa o pracę
- pełny etat
- dyrektor
- praca stacjonarna
Twój zakres obowiązków
Opracowywania długofalowych i krótkofalowych strategii marketingowych dla marki
planowanie i prowadzenie działań marketingowych ATL i BTL
kreowanie, wdrażanie i monitorowanie projektów marketingowych
Tworzenia i wdrażania strategii promocyjnych oraz ich analiza skuteczności
Budowania pozytywnego wizerunku firmy
Przygotowywania budżetu marketingowego i kontrola jego realizacji
Prowadzenia kalendarza marketingowego wraz z analizą wyników działań
Monitorowania działań konkurencji i prognozowania trendów
Prowadzenia działań mających na celu zwiększenie lojalności klientów
Opracowywania działań trade marketingowych w salonach sprzedaży – komunikacja cenowa, promocyjna oraz badania wpływu na efekty sprzedażowe
Tworzenia i planowania działań z zakresu komunikacji online (mailingi, landing pages, display, content marketing, SEO/SEM)
Tworzenia i planowania działań z zakresu komunikacji offline (prasa, outdoor, direct marketing, materiały POS, oferty dedykowane)
organizacja eventów, konferencji, wywiadów i innych spotkań biznesowych
Prowadzenia kampanii płatnych w social mediach (FB, Instagram, LinkedIn, YouTube)
Organizacji eventów, konferencji, wywiadów, spotkań biznesowych.
Opracowywania raportów z prowadzonych działań
Zarządzania zespołem marketingowym
Ścisła współpraca z działem sprzedaży i produktu
Nasze wymagania
Opracowywania długofalowych i krótkofalowych strategii marketingowych dla marki
Opracowywania i prowadzenia działań marketingowych ATL i BTL
Tworzenia i wdrażania strategii promocyjnych oraz ich analizy skuteczności
Budowania pozytywnego wizerunku firmy
Przygotowywania budżetu marketingowego i jego kontroli
Prowadzenia kalendarza marketingowego wraz z analizą wyników działań
Monitorowania działań konkurencji i prognozowania trendów
Prowadzenia działań mających na celu budowanie lojalności klienta – programy lojalnościowe
Opracowywania działań trade marketingowych w salonach sprzedaży – komunikacja cenowa, promocyjna oraz badania wpływu na efekty sprzedażowe
Tworzenia i planowania działań z zakresu komunikacji online (mailingi, landing pages, display, content marketing, SEO/SEM)
Tworzenia i planowania działań z zakresu komunikacji offline (prasa, outdoor, direct marketing, materiały POS, oferty dedykowane)
Prowadzenia kampanii płatnych w social mediach (FB, Instagram, LinkedIn, YouTube)
Organizacji eventów, konferencji, wywiadów, spotkań biznesowych.
Opracowywania raportów z prowadzonych działań
Zarządzania zespołem marketingowym
Ścisłej współpracy z działem sprzedaży i produktu
Zmysłu estetycznego
Doświadczenie na podobnym stanowisku min. 3-5 lat (mile widziana branża Retail: wyposażenie wnętrz lub fashion)
To oferujemy
Dużą autonomię w działaniach
Ciekawe doświadczenia zawodowe w firmie o ugruntowanej i stabilnej pozycji rynkowej
Możliwość dużego rozwoju zawodowego
Miłą atmosferę pracy w młodym, dynamicznym zespole
Atrakcyjne wynagrodzenie i system premiowy
Miloo Home
MILOO HOME to sieć salonów promujących markę MILOO, będącą liderem w dziedzinie wyposażenia wnętrz jak i ogrodu. Posiadamy kilkanaście sklepów, zlokalizowanych w prestiżowych miejscach na terenie całej Polski. Jesteśmy firmą o przejrzystych zasadach i silnie zakorzenionych wartościach, do których należą: odpowiedzialność za trwały i harmonijny rozwój, innowacyjność, niezależne, dalekosiężne myślenie oraz inwestowanie w kapitał ludzki.