Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Dyrektor Marketingu Produktu

Coberon Chronos Group

  • zachodniopomorskie

    zachodniopomorskie
  • ogłoszenie wygasło miesiąc temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • dyrektor
  • praca zdalna

Rekrutujemy dla

Naszym klientem jest firma z kapitałem polskim o zasięgu międzynarodowym. W związku z rozwojem poszukujemy:

DYREKTOR MARKETINGU PRODUKTU

praca w systemie home- office / zdalna

Twój zakres obowiązków

  • przygotowywanie i realizacja strategii marketingowej

  • opracowywanie i wprowadzanie strategii promocji dla różnych marek/ linii produktowych

  • kreowanie i realizacja promocji produktów wspólnie z kluczowymi partnerami handlowymi oraz przedstawicielami rynków zagranicznych

  • budowanie strategii wejścia nowych produktów na rynek, współpraca przy definiowaniu USP, nawigacja procesu wejścia na rynek

  • planowanie i realizacja komunikacji marketingowej w celu dotarcia z informacją produktową do klienta finalnego

  • budowanie i zarządzanie kanałami komunikacji o produkcie, w tym przygotowywanie i realizacja media-plan oraz zarządzaniem informacjami w mediach społecznościowych

  • realizacja badań satysfakcji klientów oraz monitorowania działań konkurencji w celu kreowania działań marketingowych oraz procesów NPI

  • monitorowanie tendencji rynkowych oraz współpraca przy określeniu potencjałów nowych rynku

  • kreowanie i dbanie o spójny wizerunek firmy na wszystkich rynkach

  • rozwój strony www - kreowanie jej strony wizualnej oraz nadzór nad aktualizacją treści merytorycznych

  • zarządzanie zespołem marketingowym w tym podnoszenie kompetencji zespołu

  • ścisła współpraca z pionem produktowym i handlowym

Wymagania pracodawcy

  • wykształcenie wyższe

  • min. 5 lat doświadczenia w pracy związanej z wdrażaniem produktów

  • doświadczenie w opracowywaniu koncepcji dla nowego produktu i wprowadzeniu go z sukcesem na rynek – udokumentowane

  • doświadczenie w zarządzaniu zespołem marketingowym

  • doświadczenie w kreowaniu marketingu w B2B , jak też w B2C

  • bardzo dobra znajomość j. angielskiego – swobodna komunikacja biznesowa

  • doświadczenie w pracy z produktem technicznym od strony jego wizualizacji i przedstawienia klientowi

  • wiedza z zakresu najnowszych trendów web design