Oferta pracy

Dyrektor Marketingu

MEDAPP S.A.O firmie

  • Warszawa, mazowieckie

  • Ogłoszenie wygasło miesiąc temu
  • Umowa o pracę, Kontrakt B2B
  • Pełny etat
  • Dyrektor

Jesteśmy innowacyjną spółką technologiczną, oferującą unikatowe rozwiązania wspomagające diagnostykę obrazową i usługi telemedyczne nowej generacji. W związku z rozwojem naszej firmy poszukujemy osób gotowych do podjęcia pracy na stanowisku:

Dyrektor Marketingu

Obowiązki:

  • Tworzenie strategii marketingowej Spółki, ustalanie budżetu marketingowego oraz nadzór nad jego realizacją;
  • Opracowywanie planów marketingowych dla całego portfela produktów i usług Spółki
    ze szczególnym uwzględnieniem zdalnych kanałów dystrybucji;
  • Przygotowywanie planu działań PR/IR;
  • Współpraca z Działem Sprzedaży w opracowywaniu i realizacji planów sprzedażowych;
  • Opracowanie strategii komunikacji dla poszczególnych produktów i rozwiązań oferowanych przez MedApp;
  • Zapewnienie spójności komunikacji marketingowej, promocyjnej i PRowej oraz ocena
    ich efektywności;
  • Stworzenie projektów odpowiedzialności i zaangażowania społecznego Spółki;
  • Budowanie i kształtowanie pozytywnego wizerunku Spółki;
  • Regularne monitorowanie rynku, branży, konkurencji;
  • Współtworzenie planu uczestnictwa Spółki w eventach branżowych i targach w kraju
    i za granicą;
  • Przygotowanie raportów i analiz;
  • Opracowywanie prezentacji na spotkania z potencjalnymi klientami i partnerami biznesowymi;
  • Udział w  prezentacjach z Inwestorami i Klientami Spółki;
  • Zarządzanie podległym zespołem.

Oczekiwania:

  • Wykształcenie wyższe - preferowane kierunki: ekonomia, zarządzanie i marketing
    lub pokrewne;
  • Minimum trzyletnie, poparte sukcesami, doświadczenie na podobym stanowisku;
  • Doświadczenie i umiejętność tworzenia i wdrażania strategii marketingowo-sprzedażowych;
  • Bardzo dobra znajomość zagadnień z zakresu promocji firmy;
  • Praktyczna znajomość narzędzi mediów społecznościowych;
  • Umiejętność pisania i redagowania tekstów informacyjnych i marketingowych
    oraz opracowywanie materiałów produktowych;
  • Biegła znajomość języka angielskiego;
  • Wysokie umiejętności interpersonalne i kultura osobista;
  • Umiejętność pracy w zespole i komunikatywność;
  • Wykazywanie inicjatywy i kreatywności;
  • Bardzo dobra organizacja pracy i umiejętność ustalania priorytetów;
  • Zaangażowanie i odpowiedzialność w realizacji obowiązków;
  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office;
  • Umiejętność efektywnej pracy pod presją czasu;
  • Znajomość zagadnień z branży medycznej, telemedycznej i informatycznej
    będzie dodatkowym atutem.

Korzyści:

  • Raportowanie bezpośrednio do CEO Spółki;
  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub umowy współpracy;
  • Wynagrodzenie adekwatne do zajmowanego stanowiska, posiadanych kwalifikacji
    oraz osiąganych wyników;
  • Ambitna i odpowiedzialna praca w innowacyjnej i rozwijającej się Spólce;
  • Uczestnictwo w ciekawych projektach oraz wyzwania umożliwające rozwój własnych kompetencji i nabywanie nowych umiejętności;
  • Profesjonalne i dynamiczne środowisko pracy;
  • Dostęp do unikalnego know-how;
  • Możliwość pracy zdalnej z wykorzystaniem nowoczesnych narzędzi pracy;         
  • Przyjazna atmosfera pracy i wsparcie zgranego zespołu;
  • Niezbędne narzędzia pracy (telefon, laptop).
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy