Oferta pracy

Dyrektor Marketingu

Kross s.a.

  • Warszawa

    Warszawa, mazowieckie
  • Ogłoszenie wygasło miesiąc temu
  • Rekrutacja zdalna
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • dyrektor

Technologie, których używamy

Wymagane

  • SAP

System operacyjny

Twój zakres obowiązków

  • Zarządzanie zespołem marketingu

  • Planowanie i realizacja strategii, planów marketingowych w tym związanych z budową marki Kross, Le Grand w Polsce oraz rynkach CEE we wszystkich kanałach

  • Odpowiedzialność z spójność wizerunkową marki w komunikacji ale również w punktach sprzedaży własnej oraz dilerów

  • odpowiedzialność za obszar mediów: planowanie, negocjacje, zakup, kontrola mediów offline i cyfrowych, partnerstwa medialne

  • Rozwój widoczności i narzędzi wspomagających sprzedaż w punktach dilerskich oraz komunikację z siecią sprzedaży

  • Współpraca z innymi Działami firmy przy realizacji strategii i planów marketingowych

  • Współpraca z Działem Produktu nad atrakcyjnością oferty (w tym nowe produkty, edycje limitowane)

  • Współpraca z partnerami zewnętrznymi (przykład: agencje reklamowe, agencje mediowe, eventy, agencje badawcze…),

  • Zapewnia promocję i wsparcie sprzedażowe produktów w tym eCommerce

  • Wspieranie relacji i satysfakcji klienta (CX) (ocena satysfakcji, liczba reklamacji, satysfakcję/zadowolenie odbiorców)

  • Wspiera realizację celów sprzedażowych/udziałów rynkowych we współpracy z Dz. Sprzedaży i innymi działami w tym Sprzedaży Eksportowej

  • Prowadzenie badań marketingowych konsumenckich w Polsce i CEE oraz ewaluujących działania marketingowe

  • Zarządzanie organizacyjne i promocja Kross Orlen Cycling Team

  • Wspiera biznesowe cele organizacji

Nasze wymagania

  • Min 3 letnie doświadczenie na stanowisku Dyr. MKT

  • Doświadczenie w zakresie zarzadzania projektami rozwoju/sprzedaży marek na rynkach exportowych - preferowana branża FMCG

  • Preferowany kandydat wywodzący się z Digital i/lub silną wiedzą z tego obszaru

  • Kandydat pracujący w międzynarodowej firmie

  • doświadczenie na rynkach b2b i b2c

  • Doświadczenie również w firmie właścicielskiej będzie dodatkowym atutem

  • Udokumentowane sukcesy w budowie i aktywacji marek

  • Biegłość w zarządzaniu projektami w wielu liniach biznesowych

  • Umiejętność analizowania danych finansowych, kalkulowania korzyści i strat, szacowania ryzyka i opłacalności,

  • Dyspozycyjność i gotowość do wyjazdów służbowych

  • Pozytywne nastawienie, dobre umiejętności interpersonalne i silne zdolności do samozarządzania

Podział czasu pracy
60%

Przasnysz

40%

Warszawa

To oferujemy

  • Możliwość rozwoju

  • Pracę w dynamicznym środowisku

  • Benefity

  • prywatna opieka medyczna

  • ubezpieczenie na życie

  • elastyczny czas pracy

  • zniżki na firmowe produkty i usługi

  • spotkania integracyjne

  • firmowa biblioteka

  • parking dla pracowników

Kross s.a.

KROSS jest liderem rynku rowerowego w Polsce. Firma powstała w 1990 roku, a w jej portfolio znajdują się rowery elektryczne, rekreacyjne oraz wyczynowe przeznaczone do kolarstwa górskiego, a także marka Le Grand, skupiająca rowery miejskie. W zakresie sponsoringu sportowego firma wspiera między innymi Kross Racing Team, jedną z najlepszych na świecie grup kolarstwa górskiego, której barwy reprezentuje dwukrotna medalistka olimpijska, Maja Włoszczowska. Rowery marki KROSS powstają w oparciu o autorskie rozwiązania i innowacyjne technologie, w nowoczesnej fabryce produkcyjnej znajdującej się w Przasnyszu nieopodal Warszawy. KROSS, jako jedna z nielicznych firm w Europie, rozwija także produkcję ram karbonowych. Firma w 2017 roku przejęła holenderską markę Multicycle, posiadającą w swojej ofercie miejskie rowery premium oraz wysokiej klasy rowery elektryczne. Był to kolejny milowy krok w zakresie ekspansji na rynkach zagranicznych. Obecnie, produkty KROSS są dystrybuowane do prawie pięćdziesięciu krajów. Założycielem i właścicielem firmy jest Zbigniew Sosnowski.

Przewiń do profilu firmy