Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Dyrektor marketingu

AURUM-OPTICS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWAO firmie

AURUM-OPTICS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA

Adama Mickiewicza 12

Warszawa

Aurum-Optics to jeden z największych sklepów internetowych z markowymi okularami przeciwsłonecznymi i korekcyjnymi. W związku z dynamicznym rozwojem oraz ambitną strategią polegającą na ulepszaniu naszych działań poszukujemy dziś specjalisty, który poprowadzi nasz zespół marketingu.

Analityka i marketingowca, który twardo stąpa w świecie liczb i wskaźników w szeroko pojętym ecommerce i wskaże nam odpowiednie kierunki działania ale potrafi się też odnaleźć w aspektach kreatywnych.

Dyrektor marketingu

OPIS STANOWISKA PRACY:

  • Zarządzanie działem "Marketingu i PR"
  • Opracowanie i implementowanie strategii marketingowej w omnichanelu, z naciskiem na e-commerce.
  • Ocena efektywności działań w odniesieniu do wyników sprzedaży i określonych KPI, rekomendowanie usprawnień i stała optymalizacja.
  • Rekomendowanie właściwych kanałów komunikacji zmierzających do generowania sprzedaży
  • Planowanie, nadzór i realizacja kampanii marketingowych (wybór odpowiednich kanałów online i offline, planowanie i synchronizacja działań w czasie, zakup mediów).
  • Stała analiza rynku i trendów sprzedaży, kategorii i przedstawianie rekomendacji działań marketingowo-sprzedażowych.
  • Stała współpraca z Agencjami marketingowymi i freelancerami.
  • Przygotowywanie cyklicznych analiz i raportów sprzedaży oraz działań marketingowych na potrzeby Zarządu Spółki.
  • Monitorowanie działań konkurencji, analiza trendów rynkowych i proponowanie na ich podstawie działań sprzedażowych i marketingowych.
  • Nadzór na realizacją wydatków marketingowych.
  • Budowanie silnej pozycji marki i wizerunku firmy.
  • Przewodzenie, rozwijanie i motywowanie podległego zespołu.
  • Skoordynowanie działań mających na celu wprowadzenie nowego brandu okularów.

WYMAGANIA:

  • 5 lat doświadczenia o podobnym zakresie obowiązków, (doświadczenie w e-commerce będzie dodatkowym atutem).
  • umiejętność zarządzania zespołem marketingu
  • znajomość dobrych praktyki pracy w średnich i dużych firmach
  • poczcie stylu i dobrego smaku- wiesz które hasło jest chwytliwe a które nie, który baner jest miałki a który trafi do klienta.
  • pro-aktywność- to TY weźmie w „garść” aspekty marketingowe ale z zachowaniem najwyższej staranności i odpowiedzialności
  • wykształcenie wyższe w zakresie marketingu, zarządzania, sprzedaży lub pokrewne.
  • doświadczenie w tworzeniu i implementacji strategii marketingowej i działaniach online.
  • skuteczny(a), konsekwentny(a) i nastawiony(a) na realizację celów.
  • posiadasz zalety jak komunikatywność, otwartość i kreatywność w działaniu.
  • Dodatkowo ma przedsiębiorcze podejście, jest zorientowany(a) na wyniki oraz ma analityczne podejście.
  • Jest zaangażowany, odpowiedzialny i samodzielny w realizacji powierzonych zadań.
  • Potrafi bardzo dobrze organizować pracę własną oraz nadawać priorytety powierzonym zadaniom.

Ogłoszenie archiwalne