Klikając w przycisk „Aplikuj teraz” lub „Wyślij” zgadzasz się na przetwarzanie przez Grupę Pracuj sp. z o.o., działającą jako agencja doradztwa personalnego (Grupa Pracuj, my), danych osobowych zawartych w Twoim zgłoszeniu rekrutacyjnym dla celów prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu o pracę.

W związku z tym, że poszukujemy pracowników dla naszych klientów (potencjalnych pracodawców), po dokonaniu selekcji aplikacji i uzyskaniu Twojej odrębnej zgody na dalszym etapie rekrutacji, udostępnimy Twoje dane osobowe do określonego potencjalnego pracodawcy. Po przekazaniu Twoich danych osobowych, potencjalny pracodawca stanie się administratorem Twoich danych osobowych i otrzymasz od niego dodatkowe informacje, w jaki sposób on przetwarza Twoje dane osobowe. Twoja zgoda jest dobrowolna i w każdym czasie możesz ją cofnąć, kontaktując się z nami pod adresem [email protected]

Pełną informację odnośnie przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz pod formularzem aplikacyjnym na dalszym etapie aplikowania. Grupa Pracuj Sp. z o.o. jest agencją zatrudnienia nr 12252.

Dyrektor Marki

Klient Pracuj.plO firmie

  • Kraków, małopolskie

  • Ważna jeszcze 6 dni
    do: 8 sie 2020
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Dyrektor

Zadania:

Kreowanie i dostosowywanie do zmieniających się warunków rynkowych strategii marketingowej. Budowanie świadomości i wizerunku marki. Nadzór nad komunikacją marki z konsumentami we wszystkich kanałach i punktach styku z marką. Nadzór nad relacją marki z konsumentami obejmujący media społecznościowe, programy lojalnościowe oraz inne formy zaangażowania. Nadzór nad przygotowywaniem materiałów reklamowych i promocyjnych. Zarządzanie zespołem podległych pracowników. Koordynowanie i negocjowanie warunków współpracy z dostawcami usług i produktów marketingowych. Tworzenie i nadzór nad egzekucją budżetów marketingowych. Kompleksowe zarządzanie powierzonymi projektami marketingowymi. Koordynację badań marketingowych.

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki marketing, zarządzanie, ekonomia)
  • Doświadczenie na podobnym stanowisku minimum 3 lata
  • zaawansowana znajomość narzędzi Google Analitycs, AdWords, Google Insights for Search, Google Optimizer, Google Tag Manager. 
  • znajomość języka angielskiego na poziomie B2
  • umiejętność praktycznego wykorzystania mediów społecznościowych w działaniach marketingowych
  • umiejętność analitycznego myślenia
  • znajomość kluczowych wskaźników sprzedażowych i umiejętność wyciągania wniosków
  • umiejętność organizacji pracy własnej i zespołu
  • kreatywność
  • komunikatywność, samodzielność, elastyczność
  • znajomość branży fashion mile widziana
  • umiejętność współpracy i kierowania podległym zespołem ludzi

Nasza oferta:

  • dowolna forma współpracy
  • stabilność zatrudnienia
  • elastyczny czas pracy
  • zadania zorientowane na kreatywność i nie pozwalające na rutynę
  • możliwość wdrażania własnych pomysłów i innowacyjnych rozwiązań
  • dynamiczne i przyjazne środowisko pracy
  • szeroki pakiet benefitów pozapłacowych 
Grupa Pracuj Sp. z o.o. jest agencją zatrudnienia nr 12252.

Dyrektor Marki

Zadania:

Kreowanie i dostosowywanie do zmieniających się warunków rynkowych strategii marketingowej. Budowanie świadomości i wizerunku marki. Nadzór nad komunikacją marki z konsumentami we wszystkich kanałach i punktach styku z marką. Nadzór nad relacją marki z konsumentami obejmujący media społecznościowe, programy lojalnościowe oraz inne formy zaangażowania. Nadzór nad przygotowywaniem materiałów reklamowych i promocyjnych. Zarządzanie zespołem podległych pracowników. Koordynowanie i negocjowanie warunków współpracy z dostawcami usług i produktów marketingowych. Tworzenie i nadzór nad egzekucją budżetów marketingowych. Kompleksowe zarządzanie powierzonymi projektami marketingowymi. Koordynację badań marketingowych.

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki marketing, zarządzanie, ekonomia)
  • Doświadczenie na podobnym stanowisku minimum 3 lata
  • zaawansowana znajomość narzędzi Google Analitycs, AdWords, Google Insights for Search, Google Optimizer, Google Tag Manager. 
  • znajomość języka angielskiego na poziomie B2
  • umiejętność praktycznego wykorzystania mediów społecznościowych w działaniach marketingowych
  • umiejętność analitycznego myślenia
  • znajomość kluczowych wskaźników sprzedażowych i umiejętność wyciągania wniosków
  • umiejętność organizacji pracy własnej i zespołu
  • kreatywność
  • komunikatywność, samodzielność, elastyczność
  • znajomość branży fashion mile widziana
  • umiejętność współpracy i kierowania podległym zespołem ludzi

Nasza oferta:

  • dowolna forma współpracy
  • stabilność zatrudnienia
  • elastyczny czas pracy
  • zadania zorientowane na kreatywność i nie pozwalające na rutynę
  • możliwość wdrażania własnych pomysłów i innowacyjnych rozwiązań
  • dynamiczne i przyjazne środowisko pracy
  • szeroki pakiet benefitów pozapłacowych 
Grupa Pracuj Sp. z o.o. jest agencją zatrudnienia nr 12252.

Ogłoszenie archiwalne