Oferta pracy

Dyrektor Obszaru Łańcucha Dostaw

ALDI Sp. z o.o.O firmie

ALDI Sp. z o.o.

Murckowska 16

Katowice

 
Dyrektor Obszaru Łańcucha Dostaw

Odpowiedzialny i świadomy pracodawca, bogata historia tworzona nieprzerwanie od 1914 roku, zgrany zespół i nieustanna chęć rozwoju. To właśnie my – ALDI, twórca formatu dyskontu, który w Polsce posiada ponad 152 sklepów i ciągle otwiera nowe!

 

Jeżeli chcesz być częścią naszego zespołu i wspólnie z działem Supply Chain Management rozwijać ALDI w Polsce – aplikuj na stanowisko: Dyrektor Obszaru Łańcucha Dostaw

Twoje zadania

  • Zarządzanie obszarem SCM
  • Planowanie strategiczne funkcji SCM w obszarze kraju
  • Analiza, poszukiwanie oraz wdrażanie nowych rozwiązań – transformacja obszaru SCM
  • Inicjowanie i realizacja projektów rozwojowych i inwestycyjnych
  • Wypracowanie modelu współpracy z międzynarodowym działem SCM i spółkami regionalnymi
  • Ścisła współpraca z przyległymi obszarami, dostosowanie łańcucha dostaw do potrzeb biznesu

Nasze oczekiwania 

  • Minimum 5-letnie doświadczenie w zarządzaniu w sieciach handlowych/FMCG
  • Doświadczenie w procesach END-to-END Supply Chain
  • Wiedza w zakresie planowania, dyspozycji, logistyki i przyległych obszarów (zakupy/sprzedaż)
  • Doświadczenie we wdrażaniu i realizacji projektów transformacyjnych
  • Biegła znajomość pakietu MS-Office
  • Biegła znajomość języka angielskiego, znajomość języka niemieckiego będzie dodatkowym atutem
  • Umiejętność strategicznego myślenia i współpracy z osobami z różnych poziomów i obszarów organizacji
  • Zdolności analityczne oraz wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne

Oferujemy

  • Miejsce pracy: Katowice,
  • Umowa o pracę w stabilnej firmie z ponad 100-letnią tradycją,
  • Praca przy projektach na skalę krajową i międzynarodową,
  • Pogłębione szkolenie wprowadzające w różnych działach naszej firmy,
  • Możliwości rozwoju zawodowego i wdrażania swoich pomysłów,
  • Zadaniowy czas pracy
 
  • Prywatna opieka medyczna dla Ciebie i Twojej rodziny
  • Ubezpieczenie na życie
  • Samochód służbowy
  • Laptop
  • Zajęcia językowe
  • Pakiet sportowy
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając 
w przycisk poniżej.

Etapy rekrutacji

  • Rozmowa rekrutacyjna etap I
  • Rozmowa rekrutacyjna etap II
  • Decyzja o zatrudnieniu

O firmie 

ALDI to ponad 100 lat tradycji i doświadczenia. W grupie ALDI Nord, obecnej w 9 krajach, zatrudnionych jest ok. 60 000 pracowników. Naszym głównym celem jest dbanie o to, aby nasi klienci mogli zrobić kompleksowe zakupy złożone z produktów najwyższej jakości w dobrej cenie. Proste zasady i niezawodność to to, co określa nas w podejściu do klienta oraz pracowników. Rozwijaj z nami ALDI w Polsce!

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy