Oferta pracy

Dyrektor Oddziału / Branch Manager

homfi

10 00030 000 netto (+ VAT) / mies.
  • Kielce

    Kielce, świętokrzyskie
  • ogłoszenie wygasło 2 miesiące temu
  • kontrakt B2B
  • pełny etat
  • dyrektor, menedżer
  • rekrutacja zdalna

Twój zakres obowiązków

  • budowa i rozwój zespołu sprzedażowego,

  • rekrutacja agentów nieruchomości,

  • prowadzenie programu szkoleń wdrożeniowych dla nowych agentów,

  • prowadzenie treningów “on the job”, odpraw zespołu, rozmów tygodniowych,

  • prowadzenie rozmów miesięcznych, podsumowań miesiąca, warsztatów,

  • wyznaczanie i pilnowanie realizacji celów sprzedażowych,

  • monitorowanie i poprawianie efektywności zespołu przy wykorzystaniu danych dostępnych w naszym CRM i CMS,

  • uczestnictwo w zebraniach i szkoleniach dla kadry menedżerskiej,

  • ciągłe doskonalenie procesów wewnętrznych oraz swojego zespołu.

Nasze wymagania

  • kreatywność, zaangażowanie i niesłabnący zapał,

  • przedsiębiorczość oraz nowoczesne podejście do biznesu,

  • doświadczenie w bezpośredniej sprzedaży i prowadzeniu zespołu,

  • doświadczenie w projektowaniu i prowadzeniu warsztatów oraz szkoleń sprzedażowych,

  • doświadczenie oraz wiedza z zakresu zarządzania zespołem sprzedażowym,

  • umiejętność budowania i utrzymywania relacji z kluczowymi partnerami oraz zespołem,

  • doskonała organizacja zadań,

  • doświadczenie w rekrutowaniu i motywowaniu zespołu,

  • charyzmatyczne usposobienie oraz wysokie zdolności interpersonalne,

  • entuzjazm, energia i optymizm,

  • nienaganna prezencja,

  • dobra znajomość języka angielskiego.

To oferujemy

  • współpracę z najlepszym biurem nieruchomości w Polsce według Otodom w 2019 i 2021 roku,

  • stabilne zatrudnienie w oparciu o kontrakt B2B,

  • profesjonalny sprzęt i narzędzia, m.in. tablet, smartfon, komputer, systemy informatyczne i dużo więcej,

  • atrakcyjne wynagrodzenie,

  • eventy integracyjne,

  • prestiżowe, nowoczesne biuro w centrum miasta,

  • profesjonalne narzędzia do wykonywania obowiązków ONLINE i zdalnie,

  • możliwość rozwoju,

  • pracę z marką, która jest liderem w swojej branży.

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • dofinansowanie nauki języków

  • dofinansowanie szkoleń i kursów

  • elastyczny czas pracy

  • owoce

  • zniżki na firmowe produkty i usługi

  • spotkania integracyjne

  • służbowy telefon do użytku prywatnego

  • komputer do użytku prywatnego

  • kawa / herbata

  • napoje

  • parking dla pracowników

  • program rekomendacji pracowników

  • inicjatywy dobroczynne

Etapy rekrutacji
1

Rozmowa online

2

Sample szkoleniowy

3

Rozmowa z Dyrektorem Sprzedaży

Co mówią o nas nasi menadżerowie?

  • ,,Największą radość sprawia mi to, że mam realny wpływ na rozwój firmy." Konrad Trzop, Dyrektor Oddziału Kraków - Loft Park

Brak doświadczenia w branży? Nie ma problemu. Nauczymy Cię nieruchomości.

  • Dzięki profesjonalnym, czterotygodniowym szkoleniom, sesjom coachingu oraz mentoringu dowiesz się jak pracują najlepsi w tej branży i sam do nich dołączysz!

  • Przez 10 lat naszej działalności sztukę przekazywania wiedzy opanowaliśmy do perfekcji, co skutkuje licznymi sukcesami naszych Agentów i całej firmy. 90% osób, które zatrudniliśmy wcześniej nie pracowała w branży.

homfi

Kim jesteśmy?

Jesteśmy najlepszą agencją nieruchomości w Polsce w latach 2019 i 2021 wg Otodom.

Nasza filozofia pracy opiera się na wiedzy eksperckiej i innowacyjnych rozwiązaniach.

Zespół 270 specjalistów homfi z Krakowa, Warszawy, Gdańska, Poznania, Wrocławia, Gliwic i Radomia zapewnia naszym Klientom niespotykaną w innych miejscach kompleksowość usług towarzyszących procesom sprzedaży, zakupu i zarządzania nieruchomościami. Dzięki temu od 11 lat zmieniamy krajowy rynek, dając gwarancję najwyższego poziomu bezpieczeństwa transakcji, standardu obsługi i skuteczności działań.

Działamy zwinnie odpowiadając na potrzeby rynku.

Innowacyjne rozwiązania zawsze były naszą mocną stroną. Realizujemy wyjątkowe pomysły, wyznaczając trendy. Dostarczamy Klientom korzyści, które dotąd nie były dostępne w branży nieruchomości. Wspieramy naszych współpracowników, gwarantując im najlepsze środowisko do pracy.

Co więcej? Podejmujemy wyzwania zespołowo, bo wierzymy, że każdy wnosi do projektów niepowtarzalną wartość.

Bezpieczne i komfortowe transakcje:

Nasi Agenci korzystają z zestawu profesjonalnych narzędzi do wykonywania obowiązków zdalnie — mimo epidemii wynajmujemy i sprzedajemy setki nieruchomości oraz uzyskujemy rekordowe wyniki. Dzięki Pakietowi Bezpieczne Spotkanie możesz efektywnie współpracować z klientem i zarabiać z zachowaniem wszelkich środków ochrony. Bezpieczeństwo to dla nas priorytet!

Przewiń do profilu firmy