Ta oferta pracy jest nieaktualna od 152 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Dyrektor Oddziału

  • Kraków, małopolskie
  • Dyrektor/Prezes
  • 21.01.2019

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Kim jesteśmy?

    Jesteśmy częścią grupy Property Group Poland – lidera nowoczesnych rozwiązań na rynku pośrednictwa w obrocie nieruchomościami w Polsce. Zaczęliśmy w Krakowie i sukcesywnie zdobywamy kolejne miasta: Wrocław, Gliwice, Warszawę – gdzie ponad 90 naszych agentów z powodzeniem oferuje zachodnie standardy polskim odbiorcom. A wkrótce będzie nas dwukrotnie więcej. Robimy to, by wprowadzić nową jakość i przywrócić prestiż zawodowi pośrednika w obrocie nieruchomościami.

    Jak pracujemy?

    Na 200% normy. Odciskamy na branży swoje piętno, realizując wizję i tworząc korzyści dla klientów.

    Zmieniamy polski rynek nieruchomości na lepsze!

    Oczekujemy od Ciebie:

    • kreatywności, zaangażowania i zapału do pracy
    • przedsiębiorczości oraz kreatywnego i nowoczesnego podejścia do biznesu
    • doświadczenia w bezpośredniej sprzedaży i prowadzeniu zespołu
    • doświadczenia w projektowaniu i prowadzeniu warsztatów oraz szkoleń sprzedażowych
    • doświadczenia oraz wiedzy z zakresu zarządzania i organizacji pracy zespołu
    • umiejętności budowania i utrzymywania relacji z kluczowymi partnerami oraz zespołem
     
    • doskonałej organizacji własnej pracy
    • doświadczenia w rekrutowaniu i motywowaniu zespołu
    • charyzmatycznego usposobienia oraz wysokich zdolności interpersonalnych
    • niesłabnącego entuzjazmu, energii i optymizmu
    • nienagannej prezencji
    • dobrej znajomości języka angielskiego
    dodatkowo:
    • zainteresowania psychologią i marketingiem
    • gotowości do założenia własnej działalności gospodarczej
    • ukończone kursy trenerskie/coachingowe – mile widziane!
     
     

    Wynagrodzenie   =     Prowizja

     lub

    Podstawa

     

    Jeśli jesteś...

    liderem
    optymistą
    przebojowy
    komunikatywny
     
    asertywny
    zaangażowany
    pewny siebie
    zorientowany
    na wyniki
     

    ...to właśnie Ciebie szukamy!

    W Nowodworski Estates będziesz:

    • Prowadzić własny zespół sprzedażowy
    • Monitorować i poprawiać efektywność pracy zespołu
    • Projektować, organizować i prowadzić warsztaty z zakresu sprzedaży, umiejętności miękkich, obsługi klienta
    • Prowadzić szkolenia wdrożeniowe dla nowych agentów
    • Współpracować z zespołem marketingowym
    • Przeprowadzać regularne testy i egzaminy sprawdzające poziom kompetencji agentów
    • Przygotowywać skrypty rozmów i wiadomości
    • Wyznaczać i pilnować realizacji celów sprzedażowych członków zespołu

    Oferujemy:

    atrakcyjne wynagrodzenie
    profesjonalny sprzęt do pracy
    komfortowe i nowoczesne biuro
    wsparcie
    dynamicznego,
    zgranego zespołu
     
    wolną rękę
    w realizacji
    pomysłów
    program
    szkoleń
    sprawdzone metody
    działania
    prywatną
    opiekę medyczną
     
    wyjazdy
    integracyjne
    silną markę
    dedykowany
    system IT
    premię za
    wyniki
     

     

    ZOBACZ JAK WYGLĄDA DZIEŃ AGENTA NIERUCHOMOŚCI NOWODWORSKI ESTATES
    Nasi klienci:
    Co o nas mówią nasi współpracownicy:
     

    "W swojej pracy poznaję fantastycznych, pełnych pasji ludzi."


    Katarzyna Pietrzyk

     

    "Świetny zespół profesjonalistów
    z odpowiednim nastawieniem do życia i rozwoju swojej kariery."

    Izabela Kołodziejczyk

     
     

    "Nie ma sytuacji bez wyjścia -
    nauczyłem się, że mogę polegać na całej drużynie."

    Damian Wojtas

     

    "Każdego dnia mam inny zawód - jestem sprzedawcą, psychologiem, prawnikiem i architektem."

    Radosław Góral