Ta oferta pracy jest nieaktualna od 11 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Dyrektor Oddziału

  • lubuskie
  • Dyrektor/Prezes
  • 10.05.2019

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Firma Professional HR jako agencja consultingowa zajmuje się poszukiwaniem specjalistów średniego i wyższego szczebla zarówno dla dużych jak i mniejszych firm, a obszar działania obejmuje całą Polskę. Świadczymy kompleksowe usługi w zakresie Rekrutacji i Selekcji Pracowników.

     

    W związku z nowym projektem dla naszego klienta z branży usługowej (usługi porządkowe), poszukujemy kandydatów do pracy na stanowisku:

    Dyrektor Oddziału

    Opis stanowiska:

    • planowanie, organizowanie i monitorowanie działalności Oddziału w zakresie świadczenia usług utrzymania czystości, w sposób zapewniający terminową i efektywną realizację zadań, wysoką jakość obsługi klientów.
    • odpowiedzialność za działalność operacyjną oraz wszystkie pozostałe aspekty związane z funkcjonowaniem Spółki na swoim terenie odpowiedzialności (województwo dolnośląskie i opolskie).
    • nadzór i koordynacja procesu wdrożenia nowych kontraktów, (częste wyjazdy służbowe),
    • kontrola kosztów operacyjnych związanych z realizacją kontraktów.
    • odpowiedzialność za wzrost biznesu w oddziale, poprzez współpracę z handlowcami i kreowanie własnych rozwiązań w tym zakresie.

    Wymagania:

    • wyższe wykształcenie
    • doświadczenie na podobnym stanowisku (kierowniczym) w branży usług czystościowo- porządkowych - min. 2 lata
    • profesjonalizm w działaniach związanych z procesem obsługi klienta w tym wdrożenia nowych kontraktów
    • doświadczenie w zarządzaniu personelem
    • bardzo dobra znajomość zasad analizy ekonomicznej i finansowej przedsiębiorstw
    • umiejętne zarządzanie kosztami
    • wysoka kultura osobista, samodzielność i zaangażowanie
    • doskonała organizacja własnego czasu pracy
    • dyspozycyjność i otwartość na konieczność odbywania podróży służbowych,
    • czynne prawo jazdy kat. B

    Oferujemy:

    • pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, lidera w branży usług kompleksowych,
    • stabilną współpracę ( kontrakt managerski, lub inne formy współpracy),
    • narzędzia niezbędne do wykonywania codziennych obowiązków (samochód, telefon, laptop),
    • bardzo atrakcyjne wynagrodzenie+ premia związana z wynikiem biznesowym,
    • karta multisport, atrakcyjne ubezpieczenie,
    • najwyższe standardy pracy.
    Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.
    Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych, zawartych w mojej ofercie pracy, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922). Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji.