Oferta pracy

Dyrektor Oddziału (m/k)

TrenkwalderO firmie

Rekrutacja zdalna

Rekrutacja zdalna

To wyróżnienie ofert oznacza, że cały proces rekrutacyjny jest prowadzony zdalnie. Dowiedz się więcej
Rekrutacja zdalna
  • Konin, wielkopolskie

  • Ogłoszenie wygasło 22 dni temu
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Dyrektor

Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach, outsourcingu i doradztwie personalnym. Jesteśmy częścią Trenkwalder Group AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając kandydatów oraz firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.

Obecnie dla naszego Klienta, poszukuję osób na stanowisko:

Dyrektor Oddziału (m/k)Numer ref.: DO/KAL/0920

Opis stanowiska:

  • planowanie i wdrażanie polityki handlowej i zakupowej,
  • przygotowywanie i realizacja zatwierdzonych budżetów rocznych, zarządzanie kosztami operacyjnymi oddziału,
  • zapewnienie wysokich wyników sprzedaży poprzez rozwój rynku na podległym obszarze,          
  • współpraca i budowanie trwałych relacji biznesowych z kluczowymi klientami, współtworzenie programów lojalnościowych,
  • dbałość o utrzymanie wysokich standardów obsługi klientów,
  • zarządzanie zespołem handlowców, rozwój podległych pracowników, określanie standardów pracy, motywowanie oraz monitorowanie i rozliczanie efektów pracy zespołów,
  • odpowiedzialność za magazyn wysokiego składu,
  • bieżące analizowanie oraz raportowanie działań i wyników do zarządu firmy,
  • współpraca z innymi działami firmy.

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe, 
  • doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku w branży FMCG,
  • wymagane doświadczenie w dystrybucji produktów spożywczych,
  • bardzo dobra znajomość lokalnego rynku artykułów spożywczych,
  • doświadczenie w zarządzaniu działem handlowym oraz zakupowym,
  • znajomość zagadnień logistycznych oraz transportowych,
  • umiejętność planowania i zarządzania budżetem jednostki,
  • doświadczenie w zarządzaniu zespołem pracowników,
  • mobilność i  dyspozycyjność, gotowość do wyjazdów służbowych,
  • umiejętność analitycznego myślenia,
  • znajomość obsługi systemów ERP oraz pakietu MS Office,
  • posiadanie czynnego prawa jazdy kat. B.

Nasz Klient oferuje:

  • stabilne warunki zatrudnienia w firmie będącej liderem na rynku,
  • pracę w dużej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
  • stałe zatrudnienie na umowę o pracę,
  • pakiet socjalny oraz benefity pozapłacowe,
  • wdrożenie i wsparcie w nowych obowiązkach, szkolenia zawodowe,
  • narzędzia pracy (samochód służbowy, laptop, telefon komórkowy).
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

Agencja zatrudnienia Trenkwalder & Partner Sp. z o.o., nr cert. 388.  

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy