Oferta pracy

Dyrektor Oddziału - Menedżer Sprzedaży

Nowodworski EstatesO firmie

  • Rzeszów, podkarpackie

  • Ogłoszenie wygasło 23 dni temu
  • Rekrutacja zdalna
  • Pełny etat
  • Kierownik / Koordynator

Kim jesteśmy?

Jesteśmy najlepszą agencją nieruchomości
w Polsce wg Otodom
. Naszym celem jest zbudowanie największej firmy pośrednictwa w obrocie nieruchomościami w kraju. Jesteśmy obecni na rynku od 9 lat, a nasz zespół tworzy 220 ambitnych specjalistów. Nasze oddziały mieszczą
się w Krakowie, Warszawie, Gdańsku, Gliwicach
i we Wrocławiu. Nasza praca polega na sprzedawaniu, wynajmowaniu i zarządzaniu nieruchomościami.

 

Jak pracujemy?

Na 200% normy. Innowacyjne rozwiązania zawsze były naszą mocną stroną – realizujemy wyjątkowe pomysły, tworząc dla klientów korzyści, które dotąd nie były dostępne w branży. Dlatego jako firma aktywnie wspieramy naszych współpracowników, gwarantując im najlepsze środowisko do pracy.
Co więcej, pracujemy zespołowo, bo wierzymy,
że każdy wnosi do projektów niepowtarzalną wartość. Naszą rekrutację i szkolenia przeprowadzamy także
w formie zdalnej. Zawsze wychodzimy
z założenia, że jeśli zadbamy o naszych współpracowników, to oni zadbają o klientów.

A przede wszystkim pracujemy pełni pasji,
bo kochamy nieruchomości i czujemy
się odpowiedzialni za spełnianie potrzeb mieszkaniowych Polaków.


Dyrektor Oddziału / Menedżer Sprzedaży

Oczekujemy od Ciebie:

  • kreatywności, zaangażowania i zapału do pracy,
  • przedsiębiorczości oraz kreatywnego i nowoczesnego podejścia do biznesu,
  • doświadczenia w bezpośredniej sprzedaży i prowadzeniu zespołu,
  • doświadczenia w projektowaniu i prowadzeniu warsztatów oraz szkoleń sprzedażowych,
  • doświadczenia oraz wiedzy z zakresu zarządzania zespołem,
  • umiejętności budowania i utrzymywania relacji z kluczowymi partnerami oraz zespołem,
  • doskonałej organizacji własnej pracy,
  • doświadczenia w rekrutowaniu i motywowaniu zespołu,
  • charyzmatycznego usposobienia oraz wysokich zdolności interpersonalnych,
  • niesłabnącego entuzjazmu, energii i optymizmu, nienagannej prezencji,
  • dobrej znajomości języka angielskiego.

Jeśli jesteś...

  • liderem
  • optymistą
  • przebojowy
  • komunikatywny
  • asertywny
  • zaangażowany
  • pewny
    siebie

  • zorientowany
    na wyniki
... to właśnie Ciebie szukamy!

W Nowodworski Estates będziesz:

  • prowadzić własny zespół sprzedażowy,
  • monitorować i poprawiać efektywność pracy zespołu,
  • projektować, organizować i prowadzić warsztaty z zakresu sprzedaży, umiejętności miękkich, obsługi klienta,
  • prowadzić szkolenia wdrożeniowe dla nowych agentów,
  • współpracować z zespołem marketingowym,
  • przeprowadzać regularne testy i egzaminy sprawdzające poziom kompetencji agentów,
  • przygotowywać skrypty rozmów i wiadomości,
  • wyznaczać i pilnować realizacji celów sprzedażowych członków zespołu.

Oferujemy:

  • pracę w najlepszym biurze nieruchomości w Polsce według Otodom
  • stabilne zatrudnienie w oparciu o kontrakt B2B
  • profesjonalny sprzęt i narzędzia pracy
  • zajęcia z języka angielskiego
  • prywatną opiekę medyczną
  • pakiet sportowo-benefitowy "OK SYSTEM"
  • atrakcyjne wynagrodzenie
  • eventy integracyjne
  • komfortowe biuro w centrum miasta
  • elastyczne godziny pracy
  • profesjonalne narzędzia do pracy ONLINE i zdalnej
  • możliwość rozwoju

Co mówią o nas nasi menadżerowie?

 



Nasi klienci

 

 

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy