Ta oferta pracy jest nieaktualna od 472 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Dyrektor Oddziału

  • Olsztyn, warmińsko-mazurskie
  • Dyrektor/Prezes
  • 2017-01-11

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Dyrektor Oddziału
    Miejsce pracy: Olsztyn

    Dołączając do naszego Zespołu otrzymasz:  

    • konkurencyjne wynagrodzenie (atrakcyjna podstawa) oraz system prowizyjny uzależniony od wyników pracy Twojej oraz Twojego zespołu,
    • udział w profesjonalnych szkoleniach sprzedażowych i produktowych,
    • możliwość pracy z użyciem innowacyjnych narzędzi oraz standardów sprzedażowych,
    • pracę w dużej, stabilnej firmie cieszącej się dużą rozpoznawalnością i ogromnym zaufaniem Klientów kilkukrotnie nagrodzonej tytułem Najbardziej Przyjaznej Firmy Ubezpieczeniowej,
    • pracę w strukturach sieci sprzedaży, która nieustannie się rozwija,
    • dobrą atmosferę i pozytywną kulturę pracy w Nationale-Nederlanden.

    Jako Dyrektor Oddziału będziesz:

    • współtworzyć, wdrażać i realizować strategię sprzedaży, a także nieustannie poszukiwać nowych możliwości rozwoju biznesu,
    • zabezpieczać potrzeby naszych Klientów dzięki nowatorskim i elastycznym produktom ubezpieczeniowo-finansowym,
    • zapewniać realizację ambitnych celów sprzedażowych poprzez efektywne zarządzanie portfelem klientów oraz nadzorowanie aktywności mających na celu pozyskiwanie klientów na powierzonym terenie,
    • mieć możliwość budowania oraz rozwijania zespołu sprzedażowego poprzez pozyskiwanie najlepszych „sprzedawców” na rynku, coaching, motywowanie oraz rozliczanie z postawionych celów,
    • odpowiadać za procesy, których celem jest zapewnienie najwyższych standardów obsługi klienta,
    • budować pozytywny wizerunek firmy na rynku.

    Aby efektywnie realizować powyższe zadania powinieneś posiadać:

    • minimum 5 lat doświadczenia w zarządzaniu dużymi zespołami sprzedażowymi (Twoje doświadczenie w branży ubezpieczeniowej będzie dodatkowym atutem),
    • doświadczenie w rekrutacji oraz mentoringu członków zespołów sprzedażowych,
    • doświadczenie w pracy w oparciu o wskaźniki,
    • nastawienie na sukces oraz zorientowanie na osiąganie założonych celów biznesowych,
    • umiejętność planowania i organizowania pracy własnej oraz zespołu,
    • wysoko rozwinięte umiejętności analityczne,
    • umiejętność zarządzania zmianą,
    • bardzo dobre zdolności interpersonalne i komunikacyjne.

    Dowiedz się o Nationale-Nederlanden i procesie rekrutacji na www.nn.pl/kariera

    Administratorem danych jest Nationale-Nederlanden Usługi Finansowe S.A., Nationale-Nederlanden Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A. oraz Nationale-Nederlanden Powszechne Towarzystwo Emerytalne S.A. z siedzibą w Warszawa 00-342, Topiel 12. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.