Ta oferta pracy jest nieaktualna od 64 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Dyrektor Oddziału Operacyjnego

  • Ełk, warmińsko-mazurskie pokaż mapę
  • Dyrektor/Prezes
  • 2018-06-21

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    top

    Czy wiesz, że…

    • PLUS BANK S.A. to bank ze 100% polskim kapitałem.
    • PLUS BANK S.A. to bank, który posiada ponad 25 letnią tradycję (w latach 1991 – 2013 był obecny na rynku, pod nazwą INVEST BANK S.A.).
    • PLUS BANK S.A. posiada blisko 100 Oddziałów Operacyjnych, zlokalizowanych w największych miastach Polski.
    • PLUS BANK S.A. znajduje się w jednej grupie kapitałowej ze spółkami: Plus - operator sieci komórkowej; Polsat - największa polska telewizja komercyjna; Cyfrowy Polsat - największa cyfrowa platforma satelitarna w Polsce; Teleaudio; ipla.
    • PLUS BANK S.A. realizuje styl zarządzania oparty na osobistej odpowiedzialności i zaangażowaniu pracownika, w bardzo przyjaznej atmosferze pracy, przy wsparciu bardziej doświadczonych pracowników.
    • PLUS BANK S.A. zapewnia swoim pracownikom wstępne szkolenia stanowiskowe i rozwój zawodowy.
    • PLUS BANK S.A. preferuje styl zarządzania oparty na pracownikach kompetentnych i zmotywowanych wewnętrznie do działania.

    Jeżeli chcesz zostać cenionym pracownikiem prężnie działającej instytucji finansowej, złóż aplikację na stanowisko:

    Dyrektor Oddziału Operacyjnego
    Miejsce pracy: Ełk
    Nr ref.: proszę podać nazwę miasta w którym chce Pan/Pani pracować:

    Aplikuj do PLUS BANK S.A., gdzie:

    • otrzymasz możliwość rozwoju zawodowego,
    • poszerzysz doświadczenie zawodowe w sektorze finansowym,
    • ugruntujesz swoją wiedzę z zakresu produktów bankowych,
    • zostaniesz managerem młodego i dynamicznego zespołu,
    • będziesz mógł poczuć satysfakcję finansową z realizacji wyznaczonych przez Dyrektora Regionu celów sprzedażowych.

    Dyrektor Oddziału Operacyjnego w PLUS BANK S.A.:

    • utrwali swoje miejsce w społeczności pracowników sektora finansowego,
    • otrzyma profesjonalne szkolenie adaptacyjne i stanowiskowe,
    • będzie mógł sprawdzić swoje kompetencje managerskie zarządzając podległym zespołem oddziału (najczęściej 3 osoby podległe),
    • będzie realizował indywidualne oraz oddziałowe cele sprzedażowe, za których wykonanie otrzyma atrakcyjną prowizję,
    • poszerzy swoją znajomość obowiązujących w bankach procedur zarządzania działalnością operacyjną,
    • wykorzysta własną wiedzę i kreatywność ucząc podległy zespół aktywnego pozyskiwania nowych Klientów,
    • razem z pracownikami Oddziału będzie budował i podtrzymywał relacje z Klientami naszego Banku,
    • zaprezentuje swoją efektywność w zarządzaniu działalnością sprzedażową Oddziału Operacyjnego Banku,
    • umocni poczucie własnej odpowiedzialności za osiąganie wyników ekonomicznych Oddziału Operacyjnego Banku,
    • będzie wdrażał najlepsze standardy obsługi Klienta banku,
    • udoskonali umiejętność obsługi bankowego systemu transakcyjnego.

    Od Kandydatów oczekujemy:

    • wykształcenia wyższego (kierunki: ekonomia, finanse, bankowość lub pokrewne),
    • minimum 5 - letniego doświadczenia w sprzedaży produktów finansowych, popartego udokumentowanymi sukcesami sprzedażowymi,
    • zorientowania na osiąganie wyznaczonych celów sprzedażowych,
    • bardzo dobrej znajomości produktów finansowych oraz gotowości do poszerzania własnej wiedzy w tym zakresie,
    • znajomości metod i narzędzi weryfikacji oraz oceny zdolności kredytowej klientów detalicznych banku,
    • umiejętności sporządzania analizy oraz oceny sytuacji ekonomiczno-finansowej podmiotów gospodarczych,
    • samodzielności działania i kreatywnego podejścia do zadań związanych
      z pozyskiwaniem Klientów,
    • otwartej postawy względem Klienta, zainteresowania jego potrzebami oraz gotowości do udzielania Klientom pomocy,
    • organizowania jak najlepszej obsługi Klientów naszego Banku w podległym Oddziale Operacyjnym,
    • bardzo dobrej znajomości lokalnego rynku biznesowego,
    • umiejętności obsługi komputera (pakiet MS Office),
    • prawa jazdy kat. B,
    • dbania o pozytywny wizerunek Banku.

    Roczne doświadczenie w zarządzaniu podległym zespołem sprzedaży oferującym produkty finansowe będzie dodatkową zaletą Kandydata na to stanowisko.

    Oferujemy:

    • zatrudnienie w stabilnej firmie na podstawie umowy o pracę,
    • wynagrodzenie podstawowe (stałe) + atrakcyjny system prowizyjny,
    • możliwość osobistego wpływania na rozwój struktur sprzedażowych,
    • pracę w miłej atmosferze,
    • możliwość rozwoju zawodowego,
    • atrakcyjny system szkoleń,
    • dostęp do pakietu socjalnego (pakiet medyczny, karta Multisport, atrakcyjne ubezpieczenie grupowe).

     

    Odpowiadając na ogłoszenie, uprzejmie prosimy o przysłanie aktualnego CV oraz o podanie w temacie maila preferowanego miejsca podjęcia pracy.

    Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

    Podanie danych jest wymagane do złożenia aplikacji, bez ich podania aplikacja nie zostanie rozpatrzona.

    Obowiązek informacyjny – przy przetwarzaniu danych w celach rekrutacyjnych

    1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest PLUS BANK S.A. z siedzibą w Warszawie przy Al. Stanów Zjednoczonych 61A, zwany dalej Bankiem.
    2. Z Inspektorem Ochrony Danych można kontaktować się pisząc na adres:
      Inspektor Ochrony Danych,04-028 Warszawa, Al. Stanów Zjednoczonych 61A.
    3. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji aktualnych i przyszłych procesów rekrutacyjnych.
    4. Podstawa prawna przetwarzania Pani/Pana danych będzie:
      1. niezbędność do podjęcia działań na Pani/Pana żądanie przed zawarciem umowy o pracę,
      2. udzielona zgoda,
      3. niezbędność do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego
        na administratorze, w zakresie określonym przepisami prawa pracy, w szczególności przez Kodeks Pracy,
      4. niezbędność do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora np. takich jak udzielania odpowiedzi na Pani/Pana pisma.
    5. Pani/Pana dane mogą być przekazywane następującym podmiotom:
      1. upoważnionym pracownikom Banku odpowiedzialnym za realizacje procesu rekrutacji i doboru,
      2. procesorom, w związku ze zleconymi przez Bank działaniami realizowanymi w imieniu Banku.
    6. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich, organizacji międzynarodowych ani żadnym innym nieuprawnionym odbiorcom.
    7. Okres przetwarzania i przechowywania przez Bank Pani/Pana danych osobowych uzależniony jest o czasu potrzebnego na realizację procesów rekrutacyjnych i wynosi 2 lata.
    8. Ponadto, informujemy, że ma Pani/Pana prawo do:
      1. żądania dostępu do swoich danych osobowych,
      2. sprostowania danych,
      3. żądania uzupełnienia niekompletnych danych osobowych, w tym poprzez przedstawienie dodatkowego oświadczenia,
      4. usunięcia danych lub ograniczenia ich przetwarzania,
      5. wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania Pani/Pana danych osobowych,
      6. przeniesienia Pani/Pana danych osobowych.
    9. Posiada również Pani/Pan prawo do cofnięcia w każdym czasie zgody na przetwarzanie Pani/Pana danych, z tym, że pozostaje to bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania danych, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
    10. W przypadku wątpliwości co do prawidłowości przetwarzania Pani/Pana danych osobowych przez Bank, mają Państwo prawo wniesienia skargi. Skargę można kierować do Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych. Od 25.05.2018 r. właściwym organem nadzorczym w tej kwestii będzie Urząd Ochrony Danych Osobowych.
    11. Bank nie korzysta z systemów służących do zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym również w formie profilowania.
    12. Wszelką korespondencję w sprawach związanych z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych prosimy kierować na adres administratora z dopiskiem "Rekrutacja – dane osobowe" lub na skrzynkę [email protected]