CHEMIA Sp. z o.o.

Dyrektor Oddziału

CHEMIA Sp. z o.o.O firmie

  • Poznań, wielkopolskie

  • Ważna jeszcze miesiąc
    do: 29 cze 2020
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Dyrektor
Chemia Sp. z o.o. jest jedną z najstarszych firm i marek dystrybucyjnych w Polsce. Od 75 lat, elastycznie dostosowując się do zmieniającego się rynku, dostarcza najwyższej jakości materiały budowlane i wykończeniowe. W swojej ofercie posiada towary ponad 250 polskich i zagranicznych producentów. Zatrudnia ponad 100 osób w 7 oddziałach.
 
Obecnie, w związku z intensywnym rozwojem poszukujemy zaangażowanych osób do pracy na stanowiskach menedżerskich, handlowych, administracyjnych i magazynowych, w nowo otwieranych Oddziałach w całej Polsce.
 
Poszukujemy ambitnej, zaangażowanej osoby na stanowisko:
Dyrektor Oddziału
Miejsce pracy: Poznań

Opis stanowiska:

  • Rozwój oddziału w zakresie organizacyjnym i sprzedażowym materiałów budowlanych.
  • Kierowanie pracą podległego zespołu, nadzór i motywowanie.
  • Pozyskiwanie oraz utrzymywanie długofalowych relacji z Klientami w podległym regionie.
  • Realizacja wyznaczonych zadań i planu sprzedaży.
  • Sprzedaż towarów oferowanych przez firmę.
  • Realizowanie bieżących działań związanych z funkcjonowaniem oddziału.
  • Wykazywanie należytej troski o mienie Spółki.
  • Dbanie o wizerunek firmy i oddziału.
  • Raportowanie prowadzonych działań do centrali.

Wymagania:

  • Znajomość rynku w zakresie sprzedaży materiałów budowlanych.
  • Znajomość lokalnego rynku w zakresie planowanych i realizowanych inwestycji budowlanych oraz funkcjonowania firm wykonawczych.
  • Minimum 5-letnie doświadczenie w branży.
  • Doświadczenie handlowe zdobyte na stanowisku: Dyrektor Oddziału, Dyrektor Sprzedaży, Key Account Managera.
  • Doświadczenia w zarządzaniu niewielkim zespołem handlowym.
  • Wysokie kompetencje z zakresu delegowania i kontrolowania.
  • Wysoka świadomość kosztów.
  • Umiejętność planowania i budżetowania.
  • Umiejętności negocjacyjne.
  • Dobra organizacja pracy i samodzielność.
  • Prawa jazdy kat. B.
  • Bardzo dobra znajomość MS Office.
  • Odporności na stres.

Oferujemy:

  • Pracę w dynamicznej polskiej firmie będącej liderem na rynku materiałów budowlanych.
  • Pracę w miłej atmosferze, w zespole ludzi z pasją.
  • Narzędzia pracy: laptop, telefon, samochód służbowy marki bmw.
  • Atrakcyjne wynagrodzenie w części uzależnione od wyników.
  • Prywatną opiekę medyczną.
  • Karty Multi Sport.
  • Grupowe ubezpieczenie na życie.


Aplikacje prosimy przesyłać
klikając przycisk Aplikuj.

 

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 27.08.1997r. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 923 ze zm."

Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi kandydatami. 

Administratorem Państwa danych osobowych jest Przedsiębiorstwo Handlowe „Chemia” Sp. z o.o. w Kowalach, informacje dotyczące przetwarzania Państwa danych osobowych znajdują się na stronie: www.chemiagda.pl

Chemia Sp. z o.o. jest jedną z najstarszych firm i marek dystrybucyjnych w Polsce. Od 75 lat, elastycznie dostosowując się do zmieniającego się rynku, dostarcza najwyższej jakości materiały budowlane i wykończeniowe. W swojej ofercie posiada towary ponad 250 polskich i zagranicznych producentów. Zatrudnia ponad 100 osób w 7 oddziałach.
 
Obecnie, w związku z intensywnym rozwojem poszukujemy zaangażowanych osób do pracy na stanowiskach menedżerskich, handlowych, administracyjnych i magazynowych, w nowo otwieranych Oddziałach w całej Polsce.
 
Poszukujemy ambitnej, zaangażowanej osoby na stanowisko:
Dyrektor Oddziału

Opis stanowiska:

  • Rozwój oddziału w zakresie organizacyjnym i sprzedażowym materiałów budowlanych.
  • Kierowanie pracą podległego zespołu, nadzór i motywowanie.
  • Pozyskiwanie oraz utrzymywanie długofalowych relacji z Klientami w podległym regionie.
  • Realizacja wyznaczonych zadań i planu sprzedaży.
  • Sprzedaż towarów oferowanych przez firmę.
  • Realizowanie bieżących działań związanych z funkcjonowaniem oddziału.
  • Wykazywanie należytej troski o mienie Spółki.
  • Dbanie o wizerunek firmy i oddziału.
  • Raportowanie prowadzonych działań do centrali.

Wymagania:

  • Znajomość rynku w zakresie sprzedaży materiałów budowlanych.
  • Znajomość lokalnego rynku w zakresie planowanych i realizowanych inwestycji budowlanych oraz funkcjonowania firm wykonawczych.
  • Minimum 5-letnie doświadczenie w branży.
  • Doświadczenie handlowe zdobyte na stanowisku: Dyrektor Oddziału, Dyrektor Sprzedaży, Key Account Managera.
  • Doświadczenia w zarządzaniu niewielkim zespołem handlowym.
  • Wysokie kompetencje z zakresu delegowania i kontrolowania.
  • Wysoka świadomość kosztów.
  • Umiejętność planowania i budżetowania.
  • Umiejętności negocjacyjne.
  • Dobra organizacja pracy i samodzielność.
  • Prawa jazdy kat. B.
  • Bardzo dobra znajomość MS Office.
  • Odporności na stres.

Oferujemy:

  • Pracę w dynamicznej polskiej firmie będącej liderem na rynku materiałów budowlanych.
  • Pracę w miłej atmosferze, w zespole ludzi z pasją.
  • Narzędzia pracy: laptop, telefon, samochód służbowy marki bmw.
  • Atrakcyjne wynagrodzenie w części uzależnione od wyników.
  • Prywatną opiekę medyczną.
  • Karty Multi Sport.
  • Grupowe ubezpieczenie na życie.


Aplikacje prosimy przesyłać
klikając przycisk Aplikuj.

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 27.08.1997r. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 923 ze zm."

Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi kandydatami. 

Administratorem Państwa danych osobowych jest Przedsiębiorstwo Handlowe „Chemia” Sp. z o.o. w Kowalach, informacje dotyczące przetwarzania Państwa danych osobowych znajdują się na stronie: www.chemiagda.pl

Ogłoszenie archiwalne