Partner Manager

AW EQUITY PARTNERS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄO firmie

Rekrutacja zdalna

Rekrutacja zdalna

To wyróżnienie ofert oznacza, że cały proces rekrutacyjny jest prowadzony zdalnie. Dowiedz się więcej
Rekrutacja zdalna
  • Kraków, małopolskie

  • Ważna jeszcze 2 miesiące
    do: 25 maj 2020
  • Pełny etat
  • Kierownik
Grafika górna

Zespół AW Equity Partners składa się z ekspertów, którzy posiadają wieloletnie doświadczenie w zakresie doradztwa w inwestowaniu w nieruchomości dochodowe. Nasi eksperci kompleksowo zajmują się przeprowadzeniem procesu analizy inwestycji, począwszy od doboru odpowiedniego partnera, przez weryfikację prawną, techniczną oraz potencjału rentowności inwestycji.

 

Obecnie prowadzimy poszukiwania na stanowisko:

Partner Manager
Miejsce pracy: Kraków

Zakres obowiązków:

  • identyfikowanie oraz pozyskiwanie nowych Klientów z sektora Private,
  • określanie potrzeb Klientów, prezentacja oferty produktowej, dobór produktów inwestycyjnych opartych o rynek nieruchomości dochodowych z oferty firmy,
  • budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z Klientami Zamożnymi,
  • kompleksowa obsługa Klientów zgodnie z najwyższymi standardami jakości,
  • zapewnienie osiągniecia celów biznesowych przez zespół,
  • rozwój sieci sprzedaży.

Od kandydatów oczekujemy:

  • minimum 3 lat doświadczenia w pracy na stanowisku odpowiedzialnym za obsługę Klientów Prestige,
  • znajomość produktów inwestycyjnych oraz doświadczenie w pracy w branży usług finansowych 
    i/lub w branży dóbr luksusowych będzie dodatkowym atutem,
  • mile widziana znajomość rynku nieruchomości w Polsce,
  • znajomości technik sprzedaży i zasad budowania długotrwałych relacji z Klientami,
  • rozwiniętych umiejętności komunikacji, negocjacji i prezentacji,
  • wysokiej kultury osobistej, ambicji i determinacji w osiąganiu celów,
  • wykazywania pozytywnej i optymistycznej postawy, czerpania energii z pracy i sukcesów.

W zamian za Twoje zaangażowanie zapewnimy:

  • pracę w dynamicznie rozwijającej się organizacji,
  • pakiet benefitów (m.in. dostęp do systemu kafeteryjnego, kartę Multisport, prywatną opiekę medyczną),
  • stanowisko z możliwością wdrażania własnych pomysłów i inicjatyw,
  • pracę w zgranym i profesjonalnym zespole wywodzącym się z prestiżowych organizacji,
  • bardzo dobrą atmosferę pracy.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.
aplikuj
Grafika górna

Zespół AW Equity Partners składa się z ekspertów, którzy posiadają wieloletnie doświadczenie w zakresie doradztwa w inwestowaniu w nieruchomości dochodowe. Nasi eksperci kompleksowo zajmują się przeprowadzeniem procesu analizy inwestycji, począwszy od doboru odpowiedniego partnera, przez weryfikację prawną, techniczną oraz potencjału rentowności inwestycji.

 

Obecnie prowadzimy poszukiwania na stanowisko:

Partner Manager

Zakres obowiązków:

  • identyfikowanie oraz pozyskiwanie nowych Klientów z sektora Private,
  • określanie potrzeb Klientów, prezentacja oferty produktowej, dobór produktów inwestycyjnych opartych o rynek nieruchomości dochodowych z oferty firmy,
  • budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z Klientami Zamożnymi,
  • kompleksowa obsługa Klientów zgodnie z najwyższymi standardami jakości,
  • zapewnienie osiągniecia celów biznesowych przez zespół,
  • rozwój sieci sprzedaży.

Od kandydatów oczekujemy:

  • minimum 3 lat doświadczenia w pracy na stanowisku odpowiedzialnym za obsługę Klientów Prestige,
  • znajomość produktów inwestycyjnych oraz doświadczenie w pracy w branży usług finansowych 
    i/lub w branży dóbr luksusowych będzie dodatkowym atutem,
  • mile widziana znajomość rynku nieruchomości w Polsce,
  • znajomości technik sprzedaży i zasad budowania długotrwałych relacji z Klientami,
  • rozwiniętych umiejętności komunikacji, negocjacji i prezentacji,
  • wysokiej kultury osobistej, ambicji i determinacji w osiąganiu celów,
  • wykazywania pozytywnej i optymistycznej postawy, czerpania energii z pracy i sukcesów.

W zamian za Twoje zaangażowanie zapewnimy:

  • pracę w dynamicznie rozwijającej się organizacji,
  • pakiet benefitów (m.in. dostęp do systemu kafeteryjnego, kartę Multisport, prywatną opiekę medyczną),
  • stanowisko z możliwością wdrażania własnych pomysłów i inicjatyw,
  • pracę w zgranym i profesjonalnym zespole wywodzącym się z prestiżowych organizacji,
  • bardzo dobrą atmosferę pracy.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

Ogłoszenie archiwalne