Oferta pracy

Dyrektor Oddziału SaS

Sas Sp. z o.o.O firmie

  • Wrocław, dolnośląskie

  • Ogłoszenie wygasło 23 dni temu
  • Pracodawca nie wymaga CV
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Dyrektor/Prezes

Sas Sp. z o.o. na polskim rynku działa nieprzerwanie od 1994 roku.

Nasza firma zajmuje się dystrybucją najwyższej jakości produktów dla przemysłu meblowego i budowlanego. Pod tym pojęciem znajdują się takie elementy jak: płyty, blaty, laminaty, fronty, obrzeża meblowe oraz inne akcesoria do produkcji mebli oraz szeroki asortyment nowoczesnych okładzin elewacyjnych dla budownictwa.
Jesteśmy między innymi dystrybutorem produktów marki Blum, Egger, Rehau, Kronospan, Formica, Finsa, Du Pont - Corian. Poza nowoczesnym parkiem maszyn stolarskich pozwalających na zaawansowaną obróbkę sprzedawanego asortymentu, posiadamy także własną flotę transportową, zapewniającą naszym klientom sprawną dostawę zamawianych towarów.

Dyrektor Oddziału SaS

Do obowiązków osoby zatrudnionej na powyższym stanowisku będzie należało: 

  • organizacja pracy i zarządzanie strukturami handlowymi w oddziale spółki
  • poszukiwanie i wykorzystywanie nowych możliwości rynkowych
  • pozyskiwane nowych klientów oraz rozwijanie relacji handlowych
  • negocjowanie warunków handlowych z klientami spółki oraz partnerami biznesowymi
  • dbałość o prawidłowy i zgodny z procedurami wewnętrznymi system dokumentacji handlowej
  • bieżąca analiza raportów dotyczących działań sprzedażowych w terenie, dynamiki sprzedaży oraz wprowadzanie działań korygujących
  • monitorowanie rynku w zakresie polityki cenowej, produktowej oraz prowadzonych działań promocyjnych
  • dbanie o wysokie standardy obsługi klienta oraz ich rozwój
  • kreowanie pozytywnego wizerunku firmy oraz inicjowanie działań zwiększających rozpoznawalność marki

Od kandydata ubiegającego się o zatrudnienie wymagamy:

  • wykształcenia wyższego
  • doświadczenia na stanowisku managerskim w obszarze marketingu i sprzedaży
  • umiejętności nawiązywania i podtrzymywania relacji biznesowych
  • doświadczenia w sprzedaży usług na rynku B2B
  • umiejętności motywowania pracowników i kierowania zespołem
  • kreatywności i samodzielność w rozwiązywaniu problemów
  • zdolności analitycznego i koncepcyjnego myślenia
  • prawo jazdy kat. B.
  • znajomość języka angielskiego jest mile widziana

Oferujemy:

  • samodzielne i decyzyjne stanowisko
  • stabilne i atrakcyjne warunki zatrudnienia + system motywacyjny uzależniony od wyników
  • pracę w młodym i dynamicznym zespole
  • samochód służbowy i narzędzia niezbędne do pracy
  • ambitną i pełną wyzwań pracę
  • nowoczesne środowisko pracy
  • możliwość zdobycia unikalnego doświadczenia
  • ubezpieczenie medyczne

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy