Oferta pracy

Dyrektor Operacyjny - Członek Zarządu

HR Level Up

  • opolskie

    opolskie
  • ogłoszenie wygasło 2 miesiące temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • dyrektor, prezes
  • rekrutacja zdalna

Rekrutujemy dla

Naszym Klientem jest międzynarodowa firma z branży energetycznej, będąca częścią dużej grupy kapitałowej, jeden z czołowych dostawców usług w zakresie zarządzania energią, ciepłem, wodą oraz gospodarką odpadową.

Nasz Klient zarządza w Warszawie największą w Unii Europejskiej siecią ciepłowniczą, dostarczającą ciepło systemowe i ciepłą wodę do 80% budynków w Warszawie. Zatrudnia około 700 pracowników, którzy każdego dnia czuwają nad właściwym funkcjonowaniem 1800 kilometrów sieci ciepłowniczej oraz tysięcy węzłów ciepłowniczych.

Dlaczego warto do nas dołączyć?

W cyklicznych badaniach satysfakcji pracownicy naszego Klienta wymieniając pozytywne strony bycia częścią organizacji wskazują przede wszystkim na: niezależność w pracy, sprzyjająca atmosferę, bezpieczeństwo, stabilność pracy oraz bogaty pakiet socjalny (szkolenia specjalistyczne, karta sportowa, opieka medyczna, pakiety ubezpieczeniowe, bony okolicznościowe).

Twój zakres obowiązków

  • strategiczne planowanie funkcjonowania i rozwoju infrastruktury Spółki

  • zarządzanie trzema kluczowymi departamentami Spółki (Eksploatacją, Inżynierią i Zarządzaniem Majątkiem)

  • zapewnienie nieprzerwanej sprawności infrastruktury z wykorzystaniem najlepszych dostępnych

  • technologii w sposób efektywny, zarówno w wymiarze ekonomicznym, jak i operacyjnym

  • wyznaczanie kierunków rozwoju technicznego i technologicznego

  • monitorowanie nowoczesnych technologii energetycznych pod kątem ich zastosowania planach rozwoju Spółki

  • zarządzanie infrastrukturą Spółki, w tym eksploatacja i utrzymanie infrastruktury oraz realizacja usług efektywności energetycznej

  • nadzorowanie realizacji inwestycji i remontów

  • kreowanie portfolio usług oraz nadzór nad ich odpowiednią realizacją

  • nadzorowanie gospodarki paliwowej oraz ochrony środowiska

  • nadzorowanie raportowania parametrów technicznych, eksploatacyjnych oraz zadań inwestycyjnych

  • odpowiedzialność za budżet, osiągniecie celów finansowych, realizację celów biznesowych

  • koordynacja współpracy między departamentami w zadaniach dotyczących funkcjonowania Spółki

Wymagania pracodawcy

  • wykształcenie wyższe techniczne (mile widziane z obszaru energetyka, ciepłownictwo, ogrzewnictwo)

  • 10-letnie doświadczenie na stanowiskach menedżerskich; w tym najbardziej pożądane doświadczenie w zarządzaniu w spółkach zajmujących się infrastrukturą energetyczną (wytwarzanie lub dystrybucja)

  • wysoko rozwinięte kompetencje menedżerskie z zakresu zarządzania dużym zespołem (w obszarze odpowiedzialności ponad 250 pracowników)

  • umiejętność zarządzania zespołem rozproszonym

  • mile widziana znajomość zasad zarządzania i organizacji przedsiębiorstw energetycznych

  • doświadczenie zawodowe na stanowiskach związanych z zarządzaniem zróżnicowanymi zespołami ludzi i obszarami działania firmy

  • bardzo dobra, praktyczna znajomość zarządzania firmą lub zarządzania samodzielnym zakładem produkcyjnym

  • znajomość nowoczesnych standardów zarządzania i optymalizacji procesów

  • znajomość bezpieczeństwa informacji i zarządzania ryzykiem

  • dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie

  • kreatywność i nastawienie na poszukiwanie nowych możliwości biznesowych

  • umiejętność ustalania priorytetów i zarządzania nimi

  • wielozadaniowość i umiejętność pracy w dynamicznym środowisku

Pracodawca oferuje

  • realny wpływ na podejmowanie decyzji, zarządzanie Spółką i rozwój organizacji

  • możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji w międzynarodowych strukturach firmy

  • stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę

  • wynagrodzenie, adekwatne do posiadanego doświadczenia i kompetencji

  • samochód służbowy

  • przyjazną atmosferę, wysokie standardy pracy

  • pakiet benefitów, w tym: ubezpieczenie NNW oraz opieka medyczna (wraz z dentystą), dofinansowanie do karty Multisport, dofinansowanie do wypoczynku i inne

  • Pracowniczy Program Emerytalny

  • pracę w nowoczesnym biurze, strefę relaksu w siedzibie Spółki

  • otwartość na innowacyjne pomysły, nikt nie wie lepiej niż Ty jak zmienić proces, na którym pracujesz

  • możliwość udziału we wdrażaniu własnych pomysłów innowacyjnych

  • docelowo możliwość pracy hybrydowej

  • możliwość udziału w akcjach wolontariackich, wraz z otrzymaniem budżetu na ich realizację

  • dodatkowy 1 dzień urlopu😊 Lubimy wypoczętych pracowników!

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • dofinansowanie szkoleń i kursów

  • ubezpieczenie na życie

  • spotkania integracyjne

  • opieka stomatologiczna

  • służbowy samochód do użytku prywatnego

  • program emerytalny

  • parking dla pracowników

  • strefa relaksu

  • dodatkowe świadczenia socjalne

  • dofinansowanie wypoczynku

  • paczki świąteczne

  • inicjatywy dobroczynne

  • dodatkowy urlop

HR Level Up

HR Level Up to zaufany partner wielu polskich oraz międzynarodowych firm w zakresie doradztwa personalnego. Świadczymy usługi doradztwa strategicznego w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi.

Przewiń do profilu firmy