dofinansowanie zajęć sportowych
Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyPracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyDyrektor Operacyjny - Członek Zarządu
HR Level Up
pomorskie
pomorskie- ogłoszenie wygasło 4 miesiące temu
- umowa o pracę
- pełny etat
- dyrektor, prezes
- rekrutacja zdalna
Rekrutujemy dla
Naszym Klientem jest międzynarodowa firma z branży energetycznej, będąca częścią dużej grupy kapitałowej, jeden z czołowych dostawców usług w zakresie zarządzania energią, ciepłem, wodą oraz gospodarką odpadową.
Nasz Klient zarządza w Warszawie największą w Unii Europejskiej siecią ciepłowniczą, dostarczającą ciepło systemowe i ciepłą wodę do 80% budynków w Warszawie. Zatrudnia około 700 pracowników, którzy każdego dnia czuwają nad właściwym funkcjonowaniem 1800 kilometrów sieci ciepłowniczej oraz tysięcy węzłów ciepłowniczych.
Dlaczego warto do nas dołączyć?
W cyklicznych badaniach satysfakcji pracownicy naszego Klienta wymieniając pozytywne strony bycia częścią organizacji wskazują przede wszystkim na: niezależność w pracy, sprzyjająca atmosferę, bezpieczeństwo, stabilność pracy oraz bogaty pakiet socjalny (szkolenia specjalistyczne, karta sportowa, opieka medyczna, pakiety ubezpieczeniowe, bony okolicznościowe).
Twój zakres obowiązków
strategiczne planowanie funkcjonowania i rozwoju infrastruktury Spółki
zarządzanie trzema kluczowymi departamentami Spółki (Eksploatacją, Inżynierią i Zarządzaniem Majątkiem)
zapewnienie nieprzerwanej sprawności infrastruktury z wykorzystaniem najlepszych dostępnych
technologii w sposób efektywny, zarówno w wymiarze ekonomicznym, jak i operacyjnym
wyznaczanie kierunków rozwoju technicznego i technologicznego
monitorowanie nowoczesnych technologii energetycznych pod kątem ich zastosowania planach rozwoju Spółki
zarządzanie infrastrukturą Spółki, w tym eksploatacja i utrzymanie infrastruktury oraz realizacja usług efektywności energetycznej
nadzorowanie realizacji inwestycji i remontów
kreowanie portfolio usług oraz nadzór nad ich odpowiednią realizacją
nadzorowanie gospodarki paliwowej oraz ochrony środowiska
nadzorowanie raportowania parametrów technicznych, eksploatacyjnych oraz zadań inwestycyjnych
odpowiedzialność za budżet, osiągniecie celów finansowych, realizację celów biznesowych
koordynacja współpracy między departamentami w zadaniach dotyczących funkcjonowania Spółki
Wymagania pracodawcy
wykształcenie wyższe techniczne (mile widziane z obszaru energetyka, ciepłownictwo, ogrzewnictwo)
10-letnie doświadczenie na stanowiskach menedżerskich; w tym najbardziej pożądane doświadczenie w zarządzaniu w spółkach zajmujących się infrastrukturą energetyczną (wytwarzanie lub dystrybucja)
wysoko rozwinięte kompetencje menedżerskie z zakresu zarządzania dużym zespołem (w obszarze odpowiedzialności ponad 250 pracowników)
umiejętność zarządzania zespołem rozproszonym
mile widziana znajomość zasad zarządzania i organizacji przedsiębiorstw energetycznych
doświadczenie zawodowe na stanowiskach związanych z zarządzaniem zróżnicowanymi zespołami ludzi i obszarami działania firmy
bardzo dobra, praktyczna znajomość zarządzania firmą lub zarządzania samodzielnym zakładem produkcyjnym
znajomość nowoczesnych standardów zarządzania i optymalizacji procesów
znajomość bezpieczeństwa informacji i zarządzania ryzykiem
dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
kreatywność i nastawienie na poszukiwanie nowych możliwości biznesowych
umiejętność ustalania priorytetów i zarządzania nimi
wielozadaniowość i umiejętność pracy w dynamicznym środowisku
Pracodawca oferuje
realny wpływ na podejmowanie decyzji, zarządzanie Spółką i rozwój organizacji
możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji w międzynarodowych strukturach firmy
stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę
wynagrodzenie, adekwatne do posiadanego doświadczenia i kompetencji
samochód służbowy
przyjazną atmosferę, wysokie standardy pracy
pakiet benefitów, w tym: ubezpieczenie NNW oraz opieka medyczna (wraz z dentystą), dofinansowanie do karty Multisport, dofinansowanie do wypoczynku i inne
Pracowniczy Program Emerytalny
pracę w nowoczesnym biurze, strefę relaksu w siedzibie Spółki
otwartość na innowacyjne pomysły, nikt nie wie lepiej niż Ty jak zmienić proces, na którym pracujesz
możliwość udziału we wdrażaniu własnych pomysłów innowacyjnych
docelowo możliwość pracy hybrydowej
możliwość udziału w akcjach wolontariackich, wraz z otrzymaniem budżetu na ich realizację
dodatkowy 1 dzień urlopu😊 Lubimy wypoczętych pracowników!
Benefity
prywatna opieka medyczna
dofinansowanie szkoleń i kursów
ubezpieczenie na życie
spotkania integracyjne
opieka stomatologiczna
służbowy samochód do użytku prywatnego
program emerytalny
parking dla pracowników
strefa relaksu
dodatkowe świadczenia socjalne
dofinansowanie wypoczynku
paczki świąteczne
inicjatywy dobroczynne
dodatkowy urlop
HR Level Up
HR Level Up to zaufany partner wielu polskich oraz międzynarodowych firm w zakresie doradztwa personalnego. Świadczymy usługi doradztwa strategicznego w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi.