Ta oferta pracy jest nieaktualna od 15 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Dyrektor Operacyjny Logistyki

  • Wrocław, dolnośląskie
  • Dyrektor/Prezes
  • 03.06.2019

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Jesteśmy dynamicznie rozwijającą się firmą, specjalizującą się w sprzedaży detalicznej, internetowej i hurtowej artykułów branż RTV, AGD, IT i nowych technologii.
     
    W związku z rozwojem naszych struktur poszukujemy Kandydatów/Kandydatek na stanowisko:
    Dyrektor Operacyjny Logistyki
    Miejsce pracy: Wrocław

    Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

    • Zapewnienie efektywnego zarządzania operacyjnego w zakresie gospodarki magazynowej i transportu
    • Zwiększanie efektywności i wydajności wszystkich procesów logistycznych
    • Ciągłą analizę kosztową i wydajnościową powierzonego obszaru
    • Zarządzanie budżetem ( planowanie budżetu i realizacja zadań w ramach ustalonego budżetu)
    • Stworzenie nowego modelu budżetowania i rozliczania dla obszaru magazynowego i transportowego
    • Zapewnienie odpowiedniej struktury zatrudnienia w podległym obszarze
    • Bezpieczne magazynowanie i transportowanie towarów, a także terminowe dostarczanie ich Klientom
    • Krótko- i długoterminowe planowanie wszystkich zasobów potrzebnych do realizacji planów sprzedażowych
    • Delegowanie zadań dla podległych działów oraz nadzór nad realizacją KPI
    • Właściwą organizację pracy oraz zarządzanie grupą podległych pracowników
    • Tworzenie nowych procedur, standaryzacja oraz aktualizowanie istniejących
    • Współpracę i relacje z partnerami biznesowymi Spółki
    • Zapewnienie zgodności działań i procedur z aktualnymi wymogami prawnymi
    • Koordynację pracy dwóch Centrów Logistycznych – w Nowej Wsi Wrocławskiej oraz w Dobrym Mieście k. Olsztyna
    • Raportowanie do dyrektora Pionu Logistyki i Obsługi Klienta

    Od Kandydatów oczekujemy:

    • Min. 5 lat doświadczenia w operacyjnym zarządzaniu logistyką
    • Wykształcenia wyższego
    • Bardzo dobrej znajomości narzędzi zarządzania jakością oraz standardów jakościowych (Lean Manufacturing, 5S, KAIZEN)
    • Praktycznej znajomości zagadnień z zakresu transportu/spedycji krajowej
    • Bardzo dobrej znajomości Excela i PowerPointa
    • Umiejętności zarządzania kapitałem ludzkim
    • Umiejętności zarządzania zespołem i motywowania ludzi do osiągania wyznaczonych celów
    • Chęci ciągłego rozwoju własnych kompetencji
    • Kreatywności i pomysłowości
    • Bardzo dobrych zdolności interpersonalnych, organizacyjnych i przywódczych
    • Umiejętności pracy i podejmowania decyzji pod presją czasu i zadań
    Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.
    Dziękujemy za nadesłane aplikacje. Informujemy, że odpowiemy tylko na wybrane oferty.

    Prosimy o dołączenie klauzuli: „Niniejszym udzielam zgody NEONET S.A. na przetwarzanie moich danych osobowych, znajdujących się w dokumentach aplikacyjnych, w celach związanych z rekrutacją zgodnie z Art. 6 ust.1 lit. a) RODO. Oświadczam, że otrzymałem informacje, o których mowa w art. 13 RODO (obowiązek informacyjny administratora danych)”