Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Dyrektor Operacyjny

SWEET FACTORY STORE sp. z o.o.

  • mazowieckie

    mazowieckie
  • ogłoszenie wygasło 11 dni temu
  • umowa o pracę, kontrakt B2B
  • pełny etat
  • dyrektor
  • praca stacjonarna, praca hybrydowa

Twój zakres obowiązków

  • Zarządzanie operacyjne marką Sweet Factory w Polsce w tym przede wszystkim, nadzorowanie pracy Regionalnych Kierowników Sprzedaży oraz obszarów: magazynu, kadr, administracji i utrzymania ruchu.

  • Wspieranie Regionalnych Kierowników Sprzedaży w budowaniu sprzedaży i zysku w podległych sklepach

  • Ścisła współpraca z właścicielami firmy przy:

  • tworzeniu strategii i celów marki

  • tworzeniu rocznych budżetów i KPI wspierających rozwój marki

  • tworzeniu struktury organizacyjnej firmy

  • planowaniu działań marketingowych

  • planowaniu ekspansji marki

  • Analiza finansowa i ocena rentowności – proponowanie działań wpływających na jej polepszenie

  • Utrzymanie pełnej i wykwalifikowanej struktury Regionalnych Kierowników Sprzedaży – rekrutacja, szkolenia, ocena i motywowanie

Nasze wymagania

  • Wykształcenie wyższe

  • Minimum dwuletnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku

  • Silne umiejętności przywódcze i komunikacyjne

  • Umiejętność tworzenia strategii i budżetów sprzedażowych

  • Orientacja na realizacje celów i osiąganie wyników

  • Otwartość na nowe rozwiązania i umiejętność egzekwowania ich wdrażania

  • Bardzo dobre umiejętności planowania i organizacji czasu

  • Umiejętność znajdowania nieszablonowych rozwiązań wobec napotykanych przeszkód

  • Umiejętność zarządzania projektami i zapewnianie ich terminowości

  • Prawo jazdy kat. B

To oferujemy

  • Tryb pracy: hybrydowy

  • Atrakcyjne wynagrodzenie

  • System premiowy zależny od wyników

  • Umowę o pracę/ umowa B2B

  • Szkolenia z zakresu kompetencji managerskich

  • Opieka medyczna, karta sportowa, rabat na produkty Sweet Factory

  • Narzędzia pracy: komputer, telefon, samochód służbowy

  • Atmosferę pracy opartą na otwartości i dialogu

  • Pracę w firmie w fazie dynamicznego rozwoju

O nas

Jesteśmy siecią sklepów ze słodyczami, w których codziennie wywołujemy uśmiech na twarzach zarówno dzieci jak i dorosłych.

Od 2018 roku tworzymy nową jakość na rynku. Dynamicznie się rozwijamy - mamy 10 sklepów w największych miastach w Polsce, a w najbliższym czasie chcemy podwoić ich liczbę.

Stawiamy na świetną atmosferę, w której dbamy o komfort pracy naszych pracowników.