Ta oferta pracy jest nieaktualna od 112 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Dyrektor Operacyjny

  • Pleszew, wielkopolskie pokaż mapę
  • Dyrektor/Prezes
  • 29.06.2018

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Nela to młoda, ale niezwykle prężnie działająca sieć sklepów, oferujących artykuły gospodarstwa domowego. Każdego miesiąca, na mapie Polski – zarówno w dużych, jak i mniejszych miejscowościach - pojawiają się nowe punkty sprzedaży, tworzone przez ludzi z pasją, dla których rodzinne tradycje są najważniejsze. Nela skupia w sobie dobrze znane i doceniane polskie marki, takie jak: Florina, Miss Lusy, Emalia Pleszew, Botti Electronic, Krosno, Polskie Fabryki Porcelany oraz wiele innych. Łączymy pokolenia i tworzymy niezwykłe, rodzinne historie, gwarantując wyjątkowe produkty dla domu. 

    Uwielbiasz kontakt z ludźmi, a organizowanie pracy innym nie sprawia Tobie najmniejszego problemu? Dołącz do zespołu sieci sklepów Nela, w których oferujemy naszym klientom artykuły gospodarstwa domowego dla kuchni, łazienki, salonu i sypialni. 

    Dyrektor Operacyjny
    Miejsce pracy: Pleszew

    Zakres obowiązków:

    Rozwój Sieci

    • Poszukiwanie możliwości rozwoju sieci poprzez rozwój / dostosowanie strategii sklepów do warunków rynkowych i lokalnych
    • Poszukiwanie i proponowanie możliwości optymalizacji kosztów
    • Szukanie usprawnień w sposobie działania oraz ich wdrażanie w ramach obszaru odpowiedzialności oraz proponowanie zmian również poza własnym obszarem

     

    Kontrola sklepów

    • Kontrola salonów w zakresie jakości produktów, ciągłości towarowej oraz sprawności operacyjnej Kierownika Regionu odpowiedzialnego za dane sklepy
    • Raportowanie wyników kontroli przeprowadzanych w sklepach
    • Współpraca przy organizowaniu i nadzorowaniu badań cenowych konkurencji oraz raportowanie wyników
    • Kontrola stanów magazynowych w celu ich optymalizacji - wdrażanie rozwiązań systemowych
    • Udział w tworzeniu narzędzi kontroli w sklepach i ich udoskonalanie
    • Realizacja niestandardowych kontroli przeprowadzanych na zlecenie przełożonego
    • Zgłaszanie wszelkich nieprawidłowości w funkcjonowaniu salonu, których usunięcie nie leży w kompetencjach Dyrektora Operacyjnego do Dyrektora Zarządzającego

     

    Zarządzanie pracownikami

    • Współpraca przy rekrutacji personelu/ Wsparcie dla Kierowników Regionu
    • Rozwój umiejętności kadry kierowniczej w zakresie zarządzania sklepem
    • Wyznaczanie celów dla Kierownika Regionu oraz nadzór nad ich realizacją (w oparciu o system celów dla określonego stanowiska)
    • Organizowanie wszelkich niezbędnych szkoleń w celu osiągnięcia zamierzonych celów obrotowych (stoiska tradycja, nabiał itd.)
    • Przekazywanie Kierownikom Regionu wszelkich niezbędnych informacji, procedur, ustaleń, etc.

     

    Kontrola finansowa

    • Nadzór nad tworzeniem i realizacją budżetów sklepów ze szczególnym uwzględnieniem wyników finansowych sklepów i kosztów sklepów
    • Pomoc dla Kierownika Regionu w ograniczaniu ubytków towarowych - wdrażanie rozwiązań systemowych
    • Ciągła analiza sprzedaży, stanów magazynowych i związanych z nią wskaźników marży, rotacji, wydajności, % kosztów w stosunku do obrotu oraz ubytków
    • Nadzór nad realizacją projektów zmian aranżacyjnych w salonach
    • Nadzór nad procesem otwierania salonów

    Poszukujemy osoby, która:

    • Chętnie podejmuje się nowych i ciekawych wyzwań
    • Poszukuje nowych możliwości rozwoju, myśli „out-of-box”
    • Potrafi zmobilizować i zaangażować zespół do poszukiwania możliwości rozwoju oraz brania odpowiedzialności za swoje wyniki oraz środowisko pracy
    • Działa w sposób systemowy, jest szybka i sprawna organizacyjnie
    • Potrafi współpracować z osobami na różnym poziomie organizacji
    • Interesuje się działaniami konkurencji, potrafi przewidzieć kolejne ruchy oraz dostosować swoją strategię działania
    • Ma min. 2 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku z potwierdzonymi sukcesami zawodowymi
    • Ma doświadczenie w zarządzaniu dużym rozproszonym zespołem
    • Legitymuje się dyplomem ukończenia uczelni wyższej, preferowane wykształcenie ekonomiczne
    • Włada językiem angielskim w stopniu komunikatywnym w zakresie tematyki biznesowej

    Oferujemy:

    • ciekawą i pełną wyzwań pracę w gronie profesjonalistów w dynamicznie rozwijającej się firmie
    • pracę w organizacji, która daje pracownikom możliwość realizacji swoich pomysłów i angażuje ich w podejmowanie decyzji,
    • środowisko w którym kierujemy się jasno określonym systemem wartości,
    • konkurencyjne wynagrodzenie stałe oraz premie motywacyjne,
    • dofinansowane przez firmę ubezpieczenie zdrowotne,
    • wszelkie niezbędne narzędzia do wykonywania pracy (samochód służbowy, telefon),
    • przyjazną atmosferę
    • dużą samodzielność w działaniu

    Jeśli chcesz pracować w prężnie rozwijającej się firmie z olbrzymimi możliwościami rozwoju, prześlij swoje CV na adres: White house Plac Wolności 18, IV piętro 61-739 Poznań lub za pomocą przycisku "APLIKUJ".

    W zgłoszeniu prosimy o zawarcie adnotacji: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. O ochronie danych osobowych (Dz. U. nr 133, poz. 833)."


    Informujemy, że odpowiadamy tylko na wybrane oferty.