Ta oferta pracy jest nieaktualna od 26 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Dyrektor Operacyjny

  • Poznań, wielkopolskie
  • Dyrektor/Prezes
  • 19.06.2018

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    top
    Dyrektor Operacyjny
    Miejsce pracy: Poznań

    Opis stanowiska:


    Dyrektor operacyjny organizuje wykonanie działań związanych z pozyskaniem, przygotowaniem i realizacją projektów deweloperskich prowadzonych przez biuro w Poznaniu. Współpracuje z wewnętrznymi zespołami ds. akwizycji gruntów/projektów, finansów, marketingu i sprzedaży. Koordynuje prace menedżerów projektów oraz innych wewnętrznych zespołów firmy i konsultantów zewnętrznych zaangażowanych w projekt. Dyrektor operacyjny jest odpowiedzialny za opracowanie i aktualizowanie harmonogramów i budżetów projektów oraz prowadzi bieżący nadzór nad ich wykonaniem. Uczestniczy w opracowaniu i negocjacjach umów, przygotowuje raporty na ten temat podejmowanych projektów dla zarządu firmy oraz odpowiada za przepływ informacji pomiędzy zarządem, członkami zespołów projektowych oraz pomiędzy biurami w Poznaniu i w Warszawie.


    Zakres obowiązków:

    • Wykonywanie analiz przydatności gruntów pod kątem możliwości realizacji zamierzeń firmy, w tym uwarunkowań planistycznych/administracyjnych i realizacyjnych,
    • Wsparcie Zarządu w trakcie negocjacji warunków akwizycji, koordynacja spotkań, przepływu informacji, współpraca z kancelariami prawnymi,
    • Wsparcie procedur due diligence prowadzonego przez zewnętrzne kancelarie, organizacja wykonania koniecznych zewnętrznych raportów,
    • Opracowanie – we współpracy z działem marketingu i sprzedaży - wytycznych do projektowania (założenia funkcjonalne, standardy wykonania),
    • Budżetowanie projektów oraz opracowywanie i aktualizacja budżetów projektów i harmonogramów ich realizacji, przygotowywanie raportów z realizacji projektów we współpracy z innymi działami firmy.
    • Nadzór nad pracą menedżerów projektów.
    • Koordynacja procesu uzyskiwania potrzebnych decyzji administracyjnych,
    • Nadzór nad prowadzeniem przetargów na realizację budowy oraz zewnętrzne nadzory,
    • Nadzór nad pracami wszystkich podmiotów zewnętrznych zatrudnionych w procesie projektowania i budowy,
    • Koordynacja prac wewnętrznych zespołów odpowiedzialnych za marketing, sprzedaż i finansowanie projektów,
    • Inicjowanie działań związanych z usprawnieniem wewnętrznych procedur i procesów firmy.

    Wymagania:

    • wykształcenie wyższe techniczne lub ekonomiczne
    • przynajmniej 5-letnie doświadczenie w pracy w zarządzaniu projektami deweloperskimi
    • znajomość rynku mieszkaniowego
    • znajomość rynku usług budowlanych
    • dobra znajomość pakietu MS Office
    • dobra znajomość języka angielskiego, mile widziana znajomość języka niemieckiego
    • umiejętność planowania i organizacji pracy
    • sumienność, pracowitość i dokładność
    • komunikatywność i otwartość,
    • umiejętność zarządzania interdyscyplinarnych zespołów

    Oferujemy:

    • zatrudnienie w stabilnej i rozwijającej się firmie
    • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
    • możliwość podnoszenia kwalifikacji i rozwoju zawodowego
    • atrakcyjne wynagrodzenie
    • możliwość rozwoju wewnątrz struktur firmy

    Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

    Informujemy, że administratorem danych osobowych zawartych w Twojej aplikacji (m.in. CV) jest pracodawca. Pracodawca przekaże Ci informacje jak przetwarza Twoje dane osobowe niezwłocznie po otrzymaniu Twojej aplikacji. Jeżeli nie zgadzasz się na taką procedurę, prosimy o nieprzesyłanie aplikacji na to ogłoszenie