Practic

Dyrektor Operacyjny [Rekrutacja prowadzona online]

PracticO firmie

Rekrutacja zdalna

Rekrutacja zdalna

To wyróżnienie ofert oznacza, że cały proces rekrutacyjny jest prowadzony zdalnie. Dowiedz się więcej
Rekrutacja zdalna
  • Kraków
    Kraków, małopolskie
  • Ważna jeszcze miesiąc
    do: 12 maj 2020
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Dyrektor/Prezes

Practic

Kraków

#innovation #biomass #biocomposite #greencivilization #zielonacywilizacja #cannabis #renewablecontent #konopie #retail #sieciretail
 
Practic Sp. z o.o. s.k.a. to producent i dystrybutor jakościowych kolekcji akcesoriów kuchennych wykonanych z bio tworzywa – ekologicznej alternatywy dla plastiku oraz kolekcji z drewna i metalu. Nasze kolekcje przeznaczone są dla klientów, którzy cenią sobie trendy i nowoczesność i dla których ważna jest troska o zrównoważony rozwój planety. Corocznie poszerzamy swoją gamę produktów o nowe rozwiązania oraz zdobywamy nowe rynki zbytu. Jesteśmy obecni już w ponad 20 krajach.
 

W związku nową strategią rozwoju poszukujemy doświadczonego Dyrektora Operacyjnego, który pomoże nam zrealizować założenia strategiczne. - Zależy nam na długofalowym zwiększaniu skalę działania, wykorzystując przy tym potencjał nowego zakładu produkcyjnego i pozycję trendsettera w rynku nowoczesnych akcesoriów kuchennych w Polsce i za granicą.

Dyrektor Operacyjny
Miejsce pracy: Kraków (okolice)
Jako Dyrektor Operacyjny będziesz odpowiedzialny/-a za wdrożenie nowej strategii długofalowego rozwoju Practic i systemu planowania strategicznego, wykorzystując przy tym potencjał nowego zakładu produkcyjnego i przywództwo produktowe, które chcemy w rynku realizować. W rezultacie będziesz odpowiada -ł/-a za zbudowanie profesjonalnych systemów zarządzania i systemów operacyjnych oraz wdrożenie doskonałości operacyjnej do bieżącej działalności firmy, dzięki czemu zapewnisz naszej Organizacji zdolność do wzrostu.
 
Twoja Rola
  • Odpowiedzialność za wdrożenie strategii długofalowego rozwoju.
  • Wdrożenie systemu planowania strategicznego w firmie, w oparciu o kaskadowanie celów strategicznych i model OKR.
  • Rozwinięcie systemów zarządzania, systemów operacyjnych i zasobów personalnych, w celu zbudowania tzw. skalowalnej infrastruktury firmy, która ma zdolność do wzrostu.
  • Wdrożenie modelu doskonałości operacyjnej do bieżącej działalności operacyjnej.
  • Współudział w definiowaniu procesu digitalizacji firmy i nadzór nad przeprowadzaniem digitalizacji.
  • Nadzór i odpowiedzialność w zakresie wyników finansowych: P&L, cele przychodów i rentowności, bieżąca kontrola budżetu i optymalizacja kosztów.
  • Nadzór nad rozwojem i wdrażaniem struktury organizacyjnej i definicją ról, celów i KPI członów zespołu, wspierając przez to osiąganie celów strategicznych ważnych dla przedsiębiorstwa.
  • Zarządzanie podległym zespołem – pilnowanie, aby odpowiednie osoby robiły odpowiednie rzeczy w odpowiedni sposób.
  • Nadzór nad zbudowaniem profesjonalnego zespołu sprzedaży i rozwinięciem zwinnego systemu zarządzania zespołem sprzedażowym.
  • Rozwinięcie funkcji marketingu w firmie.
  • Śledzenie trendów i zdarzeń rynkowych, aby stale identyfikować nowe możliwości dla rozwoju biznesu.

Wymagania

  • Minimum trzy lata doświadczenia w zarządzaniu operacyjnym, najlepiej w środowisku dużych firm i / lub korporacji.
  • Co najmniej trzyletnie doświadczenie w zarządzaniu zespołem ds. rozwoju biznesu.
  • Bardzo dobrze rozwinięte umiejętności zarządcze (osobowość lidera, umiejętność delegowania zadań, mierzenia wyników).
  • Zdolność do osiągania ambitnych celów w zwinnym i szybkim tempie.
  • Doskonałe umiejętności analityczne, umiejętność słuchania, ciekawość.
  • Imponujące zdolności do szybkiego nawiązywania profesjonalnych relacji i podtrzymywania znajomości.
  • Znajomość metodyk zarządzania projektami i optymalizacji procesów.
  • Zainteresowanie nowymi technologiami.
  • Doświadczenie w pracy z CRM, najlepiej Salesforce.
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego.
  • Nowa wiedza z zakresu zarządzania strategicznego i marketingu.

Dlaczego z nami?

  • Kompletnie samodzielne stanowisko zarządcze dla Senior Managera, z realnym wpływem na strategię rozwoju firmy, możliwość realizowania własnych autonomicznych rozwiązań wspierających wzrost firmy.
  • Przestrzeń do rozwijania Twojego potencjału w zakresie zarządzania.
  • Benefity w postaci opieki medycznej, karty Multisport.
  • Samochód służbowy, komputer, telefon.
  • Możliwość pogłębiania wiedzy, zdobywania nowych kompetencji i doświadczenia w Firmie Wzrostu.
  • Atrakcyjne, konkurencyjne wynagrodzenie podstawowe i bardzo atrakcyjny system premiowy.

CV prosimy przesyłać klikając
przycisk APLIKUJ

Wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do Practic sp. z o.o. S.K.A. zgadza się Pan/Pani na przetwarzanie przez Pracodawcę danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym, w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu. Dlatego też prosimy o dopisanie w CV następującej zgody:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w niniejszym dokumencie do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

W dowolnym momencie może Pan/Pani cofnąć wyrażoną zgodę, kontaktując się z:

Practic sp. z o.o. S.K.A.

Ul. Mokra 9a, 30-690 Kraków

e-mail: [email protected]
#innovation #biomass #biocomposite #greencivilization #zielonacywilizacja #cannabis #renewablecontent #konopie #retail #sieciretail
 
Practic Sp. z o.o. s.k.a. to producent i dystrybutor jakościowych kolekcji akcesoriów kuchennych wykonanych z bio tworzywa – ekologicznej alternatywy dla plastiku oraz kolekcji z drewna i metalu. Nasze kolekcje przeznaczone są dla klientów, którzy cenią sobie trendy i nowoczesność i dla których ważna jest troska o zrównoważony rozwój planety. Corocznie poszerzamy swoją gamę produktów o nowe rozwiązania oraz zdobywamy nowe rynki zbytu. Jesteśmy obecni już w ponad 20 krajach.
 

W związku nową strategią rozwoju poszukujemy doświadczonego Dyrektora Operacyjnego, który pomoże nam zrealizować założenia strategiczne. - Zależy nam na długofalowym zwiększaniu skalę działania, wykorzystując przy tym potencjał nowego zakładu produkcyjnego i pozycję trendsettera w rynku nowoczesnych akcesoriów kuchennych w Polsce i za granicą.

Dyrektor Operacyjny
Jako Dyrektor Operacyjny będziesz odpowiedzialny/-a za wdrożenie nowej strategii długofalowego rozwoju Practic i systemu planowania strategicznego, wykorzystując przy tym potencjał nowego zakładu produkcyjnego i przywództwo produktowe, które chcemy w rynku realizować. W rezultacie będziesz odpowiada -ł/-a za zbudowanie profesjonalnych systemów zarządzania i systemów operacyjnych oraz wdrożenie doskonałości operacyjnej do bieżącej działalności firmy, dzięki czemu zapewnisz naszej Organizacji zdolność do wzrostu.
 
Twoja Rola
  • Odpowiedzialność za wdrożenie strategii długofalowego rozwoju.
  • Wdrożenie systemu planowania strategicznego w firmie, w oparciu o kaskadowanie celów strategicznych i model OKR.
  • Rozwinięcie systemów zarządzania, systemów operacyjnych i zasobów personalnych, w celu zbudowania tzw. skalowalnej infrastruktury firmy, która ma zdolność do wzrostu.
  • Wdrożenie modelu doskonałości operacyjnej do bieżącej działalności operacyjnej.
  • Współudział w definiowaniu procesu digitalizacji firmy i nadzór nad przeprowadzaniem digitalizacji.
  • Nadzór i odpowiedzialność w zakresie wyników finansowych: P&L, cele przychodów i rentowności, bieżąca kontrola budżetu i optymalizacja kosztów.
  • Nadzór nad rozwojem i wdrażaniem struktury organizacyjnej i definicją ról, celów i KPI członów zespołu, wspierając przez to osiąganie celów strategicznych ważnych dla przedsiębiorstwa.
  • Zarządzanie podległym zespołem – pilnowanie, aby odpowiednie osoby robiły odpowiednie rzeczy w odpowiedni sposób.
  • Nadzór nad zbudowaniem profesjonalnego zespołu sprzedaży i rozwinięciem zwinnego systemu zarządzania zespołem sprzedażowym.
  • Rozwinięcie funkcji marketingu w firmie.
  • Śledzenie trendów i zdarzeń rynkowych, aby stale identyfikować nowe możliwości dla rozwoju biznesu.

Wymagania

  • Minimum trzy lata doświadczenia w zarządzaniu operacyjnym, najlepiej w środowisku dużych firm i / lub korporacji.
  • Co najmniej trzyletnie doświadczenie w zarządzaniu zespołem ds. rozwoju biznesu.
  • Bardzo dobrze rozwinięte umiejętności zarządcze (osobowość lidera, umiejętność delegowania zadań, mierzenia wyników).
  • Zdolność do osiągania ambitnych celów w zwinnym i szybkim tempie.
  • Doskonałe umiejętności analityczne, umiejętność słuchania, ciekawość.
  • Imponujące zdolności do szybkiego nawiązywania profesjonalnych relacji i podtrzymywania znajomości.
  • Znajomość metodyk zarządzania projektami i optymalizacji procesów.
  • Zainteresowanie nowymi technologiami.
  • Doświadczenie w pracy z CRM, najlepiej Salesforce.
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego.
  • Nowa wiedza z zakresu zarządzania strategicznego i marketingu.

Dlaczego z nami?

  • Kompletnie samodzielne stanowisko zarządcze dla Senior Managera, z realnym wpływem na strategię rozwoju firmy, możliwość realizowania własnych autonomicznych rozwiązań wspierających wzrost firmy.
  • Przestrzeń do rozwijania Twojego potencjału w zakresie zarządzania.
  • Benefity w postaci opieki medycznej, karty Multisport.
  • Samochód służbowy, komputer, telefon.
  • Możliwość pogłębiania wiedzy, zdobywania nowych kompetencji i doświadczenia w Firmie Wzrostu.
  • Atrakcyjne, konkurencyjne wynagrodzenie podstawowe i bardzo atrakcyjny system premiowy.

CV prosimy przesyłać klikając
przycisk APLIKUJ

Wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do Practic sp. z o.o. S.K.A. zgadza się Pan/Pani na przetwarzanie przez Pracodawcę danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym, w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu. Dlatego też prosimy o dopisanie w CV następującej zgody:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w niniejszym dokumencie do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

W dowolnym momencie może Pan/Pani cofnąć wyrażoną zgodę, kontaktując się z:

Practic sp. z o.o. S.K.A.

Ul. Mokra 9a, 30-690 Kraków

e-mail: [email protected]

Ogłoszenie archiwalne