Oferta pracy

Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE przyjmuję do wiadomości że: 1. Administratorem przetwarzanych danych osobowych jest: SESCOM S.A., ul. Grunwaldzka 82, 80-244 Gdańsk, email: [email protected] 2. Inspektorem ochrony danych jest Wojciech Piasecki, email: [email protected]
Pełną informację odnośnie przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz 
Sescom S.A.

Dyrektor Operacyjny w spin-offie

Sescom S.A.O firmie

Rekrutacja zdalna

Rekrutacja zdalna

To wyróżnienie ofert oznacza, że cały proces rekrutacyjny jest prowadzony zdalnie. Dowiedz się więcej
Rekrutacja zdalna
  • Gdańsk, pomorskie

  • Ważna jeszcze 13 dni
    do: 14 paź 2020
  • Umowa o pracę, Kontrakt B2B
  • Pełny etat
  • Dyrektor
top
W Sescom na nowo definiujemy pojęcie Facility Management na rynku sieci handlowych. Według nas to stale ewoluujące rozwiązania zapewniające sprawność działania placówek, efektywność i konkurencyjność biznesu oraz wsparcie jego rozwoju.
 
Działamy na dużą skalę i jednocześnie dbamy o elastyczność naszych rozwiązań bliską start-upom. Obecnie uruchamiamy spin-off, w którym będziemy łączyć dotychczasowy know-how z nowatorskim modelem świadczenia usług dopasowanym do małych biznesów i klientów indywidualnych.
 
  Jesteśmy odważni, dynamiczni i solidni. Mierzymy wysoko i niezmiennie osiągamy cele. Dołącz do nas!
Dyrektor Operacyjny w spin-offie

Miejsce pracy: Gdańsk lub Warszawa 

 

 

Za co będziesz odpowiedzialny/a:

  • Projektowanie, standaryzacja i automatyzacja procesów (np. pozyskiwania i rozwoju siatki serwisowej; realizacji zleceń), ciągłe ich doskonalenie oraz reagowanie na konieczne zmiany wynikające z rozwoju produktu
  • Budowanie silnego, międzykulturowego zespołu ds. obsługi klientów i serwisantów
  • Zwiększanie wydajności pracy oraz działania mające na celu jej optymalizację
  • Monitorowanie i analiza danych operacyjnych oraz satysfakcji klientów; podejmowanie decyzji opartych na danych i raportach, zarządzanie przez KPI
  • Połączenie codziennego zarządzania z perspektywą strategiczną i długoterminową organizacji, w tym w szczególności ekspansji zagranicznej
  • Dostarczanie wkładu biznesowego do rozwoju produktu i współpraca z działem informatycznym
  • Uczestnictwo w planowaniu działań marketingowych i sprzedażowych
  • Zarządzanie budżetem i odpowiedzialność za P&L

Jakie kompetencje są niezbędne:

  • Poparte sukcesami doświadczenie związane z budowaniem oraz zarządzaniem zespołem ds. obsługi klienta lub podwykonawców w branży, w której kluczem do sukcesu jest obsługiwanie dużego wolumenu zleceń.
  • Umiejętność tworzenia i optymalizacji procesów opartych na współpracy z podwykonawcami
  • Silne umiejętności analityczne, zamiłowanie do procesów i ich optymalizacji oraz nowoczesnych rozwiązań technologicznych
  • Rozwinięte umiejętności organizacyjne, umiejętność działania w dynamicznym środowisku i pod presją. 
  • Otwartość na zmiany i praktyczne podejście do pojawiąjących się na rynku nowości.
  • Wysoki poziom własnej inicjatywy (proaktywność w znajdowaniu nowych rozwiązań).
  • Znajomość języka angielskiego – min. poziom B2/C1; znajomość innych języków (szczególnie zachodnioeuropejskich) będzie plusem

Co nas wyróżnia i dlaczego warto do nas dołączyć:

  • Czerpiemy przyjemność ze współpracy – ludzie są naszym najważniejszym kapitałem
  • Lubimy działać aktywnie, mieć wpływ na rzeczywistość i widzieć efekty naszej pracy
  • Szukamy optymalnych rozwiązań poprzez synergię działań zespołowych oraz otwartość na nowe pomysły
  • Wyzwalamy kreatywność, wychodzimy poza sztywne ramy, prowokujemy i wykorzystujemy nadarzające się okazje biznesowe
  • Wspólnie budujemy organizację gwarantującą bezpieczeństwo, oferującą możliwości rozwoju i satysfakcję z odniesionych sukcesów

Co jeszcze zyskasz:

 

  • Inspirujące wyzwania zawodowe prowadzące do rozwoju Twoich kompetencji
  • Swobodę działania i partnerskie traktowanie: wyznaczamy cele i dajemy swobodę w ich realizacji
  • Możliwość budowania nowego obszaru biznesowego w dynamicznej spółce, będącej liderem w swojej branży
  • Stabilne warunki zatrudnienia w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, elastyczna forma współpracy 
  • Realizację codziennych zadań w profesjonalnym i otwartym zespole
  • Dogodna lokalizacja, elastyczne godziny pracy, możliwość pracy zdalnej


Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

aplikuj
 
 
Zapraszamy do zapoznania się z informacjami o naszej firmie:


Uprzejmie informujemy, iż skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

 
W Sescom na nowo definiujemy pojęcie Facility Management na rynku sieci handlowych. Według nas to stale ewoluujące rozwiązania zapewniające sprawność działania placówek, efektywność i konkurencyjność biznesu oraz wsparcie jego rozwoju.
 
Działamy na dużą skalę i jednocześnie dbamy o elastyczność naszych rozwiązań bliską start-upom. Obecnie uruchamiamy spin-off, w którym będziemy łączyć dotychczasowy know-how z nowatorskim modelem świadczenia usług dopasowanym do małych biznesów i klientów indywidualnych.
 
  Jesteśmy odważni, dynamiczni i solidni. Mierzymy wysoko i niezmiennie osiągamy cele. Dołącz do nas!
Dyrektor Operacyjny w spin-offie

Miejsce pracy: Gdańsk lub Warszawa 

 

 

Za co będziesz odpowiedzialny/a:

  • Projektowanie, standaryzacja i automatyzacja procesów (np. pozyskiwania i rozwoju siatki serwisowej; realizacji zleceń), ciągłe ich doskonalenie oraz reagowanie na konieczne zmiany wynikające z rozwoju produktu
  • Budowanie silnego, międzykulturowego zespołu ds. obsługi klientów i serwisantów
  • Zwiększanie wydajności pracy oraz działania mające na celu jej optymalizację
  • Monitorowanie i analiza danych operacyjnych oraz satysfakcji klientów; podejmowanie decyzji opartych na danych i raportach, zarządzanie przez KPI
  • Połączenie codziennego zarządzania z perspektywą strategiczną i długoterminową organizacji, w tym w szczególności ekspansji zagranicznej
  • Dostarczanie wkładu biznesowego do rozwoju produktu i współpraca z działem informatycznym
  • Uczestnictwo w planowaniu działań marketingowych i sprzedażowych
  • Zarządzanie budżetem i odpowiedzialność za P&L

Jakie kompetencje są niezbędne:

  • Poparte sukcesami doświadczenie związane z budowaniem oraz zarządzaniem zespołem ds. obsługi klienta lub podwykonawców w branży, w której kluczem do sukcesu jest obsługiwanie dużego wolumenu zleceń.
  • Umiejętność tworzenia i optymalizacji procesów opartych na współpracy z podwykonawcami
  • Silne umiejętności analityczne, zamiłowanie do procesów i ich optymalizacji oraz nowoczesnych rozwiązań technologicznych
  • Rozwinięte umiejętności organizacyjne, umiejętność działania w dynamicznym środowisku i pod presją. 
  • Otwartość na zmiany i praktyczne podejście do pojawiąjących się na rynku nowości.
  • Wysoki poziom własnej inicjatywy (proaktywność w znajdowaniu nowych rozwiązań).
  • Znajomość języka angielskiego – min. poziom B2/C1; znajomość innych języków (szczególnie zachodnioeuropejskich) będzie plusem

Co nas wyróżnia i dlaczego warto do nas dołączyć:

  • Czerpiemy przyjemność ze współpracy – ludzie są naszym najważniejszym kapitałem
  • Lubimy działać aktywnie, mieć wpływ na rzeczywistość i widzieć efekty naszej pracy
  • Szukamy optymalnych rozwiązań poprzez synergię działań zespołowych oraz otwartość na nowe pomysły
  • Wyzwalamy kreatywność, wychodzimy poza sztywne ramy, prowokujemy i wykorzystujemy nadarzające się okazje biznesowe
  • Wspólnie budujemy organizację gwarantującą bezpieczeństwo, oferującą możliwości rozwoju i satysfakcję z odniesionych sukcesów

Co jeszcze zyskasz:

 

  • Inspirujące wyzwania zawodowe prowadzące do rozwoju Twoich kompetencji
  • Swobodę działania i partnerskie traktowanie: wyznaczamy cele i dajemy swobodę w ich realizacji
  • Możliwość budowania nowego obszaru biznesowego w dynamicznej spółce, będącej liderem w swojej branży
  • Stabilne warunki zatrudnienia w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, elastyczna forma współpracy 
  • Realizację codziennych zadań w profesjonalnym i otwartym zespole
  • Dogodna lokalizacja, elastyczne godziny pracy, możliwość pracy zdalnej


Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

 
 
 
Zapraszamy do zapoznania się z informacjami o naszej firmie:


Uprzejmie informujemy, iż skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Ogłoszenie archiwalne