Dyrektor Operacyjny w spółce serwisowej

Holiday Park & Resort Sp. z o.o. Sp.k.O firmie

  • Kołobrzeg, Ustronie Morskie (pow. kołobrzeski), Niechorze (pow. gryficki), Pobierowo (pow. gryficki)

  • Ważna jeszcze miesiąc
    do: 15 maj 2020
  • Umowa o pracę, Kontrakt B2B
  • Pełny etat
  • Dyrektor/Prezes

Holiday Park & Resort to unikatowa na polskim wybrzeżu sieć obiektów rekreacyjno-wypoczynkowych położonych kilka kroków od morza, w których komfort i relaks łączą się w jedność. Jesteśmy prężnie rozwijającą się spółką z kapitałem polskim, która w ciągu zaledwie czterech lat działalności stała się liderem w swojej branży. Prowadzimy obecnie 6 resortów, jesteśmy także w trakcie budowy aparthotlu, w który do dyspozycji dości oddamy 222 luksusowo wyposażonych apartamentów o powierzchniach 25-52m2. Każdego wakacyjnego dnia w naszych resortach odpoczywa ponad 6 tysięcy gości. Odnotowaliśmy fenomenalny wynik sprzedażowy - wartość sprzedanych rezerwacji na sezon 2020 to ponad 11 mln zł - wszystkie przedpłacone w 100%.

W związku z rozwojem sieci oraz rosnącymi potrzebami kadrowymi poszukujemy osoby, która zbuduje i poprowadzi dla nas firmę dostarczającą usługi w zakresie sprzątania oraz obsługi technicznej obiektów.

Dyrektor Operacyjny w spółce serwisowej
Miejsce pracy: Kołobrzeg, Ustronie Morskie (pow. kołobrzeski), Niechorze (pow. gryficki), Pobierowo (pow. gryficki)

Do Twoich zadań będzie należało:

  • Budowanie spółki dostarczającej usługi w zakresie obsługi technicznej nadmorskich resortów w Ustroniach Morskich, Pobierowie, Niechorzu, Mielnie, Rowach, Kołobrzegu,
  • Zarządzanie spółką i zespołem Koordynatorów ekip technicznych/sprzątających, docelowo 3 zespoły,
  • Rekrutowanie, zatrudnianie, delegowanie oraz kontrolowanie pracowników firmy,
  • Opracowywanie wewnętrznych procedur,
  • Podejmowanie działań mających na celu poprawę efektywności zespołów.

Aplikuj do nas jeśli:

  • Posiadasz solidne doświadczenie zawodowe na podobnym w stanowisku, mile widziane doświadczenie w agencji pracy tymczasowej,
  • Umiesz zarządzać zarówno procesami, jak i zespołem,
  • Cechujesz się wysokimi umiejętnościami planowania i analizy,
  • Doskonale organizujesz pracę własną i podległych pracowników,
  • Jesteś dyspozycyjny oraz gotowy do częstych podróży służbowych do naszych resortów, zwłaszcza w sezonie letnim,
  • Posiadasz czynne prawo jazdy kat. B.

Oferujemy:

  • Możliwość projektowania procesów związanych z obsługą techniczną i zarządzania nimi,
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o elastyczne formy w zależności od preferencji Kandydata (umowa o pracę lub umowa o współpracę),
  • Możliwość korzystania z darmowego wypoczynku w resortach Holiday Park & Resort wraz z rodziną,
  • Pakiet benefitów (karta sportowa, pakiet medyczny, ubezpieczenie grupowe),
  • Samochód służbowy także do celów prywatnych,
  • Możliwość indywidualnego rozwoju zawodowego w dynamicznie rosnącej firmie,
  • Elastyczne godziny pracy, profesjonalne i wspierające środowisko pracy.

Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

Holiday Park & Resort to unikatowa na polskim wybrzeżu sieć obiektów rekreacyjno-wypoczynkowych położonych kilka kroków od morza, w których komfort i relaks łączą się w jedność. Jesteśmy prężnie rozwijającą się spółką z kapitałem polskim, która w ciągu zaledwie czterech lat działalności stała się liderem w swojej branży. Prowadzimy obecnie 6 resortów, jesteśmy także w trakcie budowy aparthotlu, w który do dyspozycji dości oddamy 222 luksusowo wyposażonych apartamentów o powierzchniach 25-52m2. Każdego wakacyjnego dnia w naszych resortach odpoczywa ponad 6 tysięcy gości. Odnotowaliśmy fenomenalny wynik sprzedażowy - wartość sprzedanych rezerwacji na sezon 2020 to ponad 11 mln zł - wszystkie przedpłacone w 100%.

W związku z rozwojem sieci oraz rosnącymi potrzebami kadrowymi poszukujemy osoby, która zbuduje i poprowadzi dla nas firmę dostarczającą usługi w zakresie sprzątania oraz obsługi technicznej obiektów.

Dyrektor Operacyjny w spółce serwisowej

Do Twoich zadań będzie należało:

  • Budowanie spółki dostarczającej usługi w zakresie obsługi technicznej nadmorskich resortów w Ustroniach Morskich, Pobierowie, Niechorzu, Mielnie, Rowach, Kołobrzegu,
  • Zarządzanie spółką i zespołem Koordynatorów ekip technicznych/sprzątających, docelowo 3 zespoły,
  • Rekrutowanie, zatrudnianie, delegowanie oraz kontrolowanie pracowników firmy,
  • Opracowywanie wewnętrznych procedur,
  • Podejmowanie działań mających na celu poprawę efektywności zespołów.

Aplikuj do nas jeśli:

  • Posiadasz solidne doświadczenie zawodowe na podobnym w stanowisku, mile widziane doświadczenie w agencji pracy tymczasowej,
  • Umiesz zarządzać zarówno procesami, jak i zespołem,
  • Cechujesz się wysokimi umiejętnościami planowania i analizy,
  • Doskonale organizujesz pracę własną i podległych pracowników,
  • Jesteś dyspozycyjny oraz gotowy do częstych podróży służbowych do naszych resortów, zwłaszcza w sezonie letnim,
  • Posiadasz czynne prawo jazdy kat. B.

Oferujemy:

  • Możliwość projektowania procesów związanych z obsługą techniczną i zarządzania nimi,
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o elastyczne formy w zależności od preferencji Kandydata (umowa o pracę lub umowa o współpracę),
  • Możliwość korzystania z darmowego wypoczynku w resortach Holiday Park & Resort wraz z rodziną,
  • Pakiet benefitów (karta sportowa, pakiet medyczny, ubezpieczenie grupowe),
  • Samochód służbowy także do celów prywatnych,
  • Możliwość indywidualnego rozwoju zawodowego w dynamicznie rosnącej firmie,
  • Elastyczne godziny pracy, profesjonalne i wspierające środowisko pracy.

Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

Ogłoszenie archiwalne