Oferta pracy

Dyrektor Operacyjny

Przedsiębiorstwo Handlu Zagranicznego Baltona S.A.

  • Marcina Flisa 4, Warszawa
    Warszawa, mazowieckie
  • ogłoszenie wygasło 2 miesiące temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • dyrektor, menedżer
  • rekrutacja zdalna

Przedsiębiorstwo Handlu Zagranicznego Baltona S.A.

Marcina Flisa 4

Warszawa

Twój zakres obowiązków

  • Operacyjne zarządzanie rozproszoną siecią sklepów będących częścią grupy.

  • Współtworzenie, realizacja strategii firmy i rozwoju sieci sklepów w grupie.

  • Wdrażanie pomysłów biznesowych mających na celu zwiększanie sprzedaży oraz konkurencyjności w obszarze retail.

  • Wyznaczanie krótko i długo terminowych celów operacyjnych dla sieci sklepów zgodnie z przyjętą strategią.

  • Tworzenie oraz analiza planów sprzedażowych, kontrola kosztów i dążenie do osiągania planowanych celów biznesowych.

  • Nadzorowanie pracy podległych działów oraz managerów odpowiedzialnych za zarządzanie punktami handlowymi w grupie.

  • Wdrażanie i kontrola standardów jakościowych w zakresie najlepszych praktyk obsługi klienta.

  • Nadzór nad tworzeniem i doskonaleniem procedur w zakresie operacji handlowych.

  • Współpraca i przygotowywanie sprawozdań dla zarządu oraz właścicieli.

  • Aktywny współudział w kreowaniu nowych obszarów rozwoju.

  • Reprezentowanie firmy w kontaktach z partnerem zewnętrznym - promowanie firmy na zewnątrz.

Nasze wymagania

  • Minimum 5-letnie doświadczenie w zarządzaniu rozproszonymi strukturami sprzedaży w branży retail.

  • Bardzo dobra znajomość rynku retail.

  • Wysoko rozwinięte umiejętności strategicznego planowania oraz wielowymiarowej analizy biznesowej.

  • Bardzo dobra znajomość metod i narzędzi do skutecznego zarządzania rozproszoną siecią sklepów.

  • Wysoko rozwinięte zdolności komunikacyjne i negocjacyjne.

  • Doświadczenie w motywowaniu i rozwijaniu rozproszonego zespołu.

  • Umiejętność działania pod presją czasu.

  • Wysoka kultura biznesowa.

  • Samodzielność w działaniu oraz inicjatywa i odpowiedzialność.

  • Znajomość języka angielskiego pozwalająca na swobodną komunikację w mowie i piśmie.

  • Gotowość do wyjazdów służbowych.

To oferujemy

  • Ciekawą i pełną wyzwań pracę na stanowisku o istotnym wpływie na rozwój kultowej marki Baltona, obecnej na rynku od ponad 75 lat.

  • Pakiet benefitów pozapłacowych w tym opieka medyczna.

  • Samochód służbowy i inne niezbędne narzędzia pracy.

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • dofinansowanie nauki języków

  • ubezpieczenie na życie

  • możliwość pracy zdalnej

  • elastyczny czas pracy

  • zniżki na firmowe produkty i usługi

  • ryczałt na paliwo

  • preferencyjne pożyczki

  • firmowa biblioteka

  • brak dress code’u

  • kawa / herbata

  • napoje

  • parking dla pracowników

  • dodatkowe świadczenia socjalne

  • paczki świąteczne

Przedsiębiorstwo Handlu Zagranicznego Baltona S.A.

Jesteśmy dumni z tego, że Baltona nieprzerwanie od ponad 75 lat jest obecna na rynku Duty Free. Za nasz największy sukces uznajemy umiejętność dostosowania się do zmiennych warunków biznesowych poprzez rozwój obecnych i nowych obszarów działalności, zarówno w Polsce jak i zagranicą. Współpraca z najlepszymi markami, dbałość o jakość i szeroki asortyment produktów gwarantują budowanie zaufania wśród naszych klientów.

Przewiń do profilu firmy

Profil stanowiska:

Zadaniem osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie planowanie oraz realizacja strategii rozwoju sieci sklepów należących do grupy Baltona. Idealny kandydat powinien potrafić wziąć odpowiedzialność za kompleksowe zarządzanie procesami sprzedaży których celem będzie osiąganie targetów profitowych oraz najwyższej jakości obsługi klienta.