Oferta pracy

Dyrektor Placówki Bankowej

Credit Agricole Bank Polska S.A.

  • Rumia

    Rumia, pomorskie
  • ogłoszenie wygasło 2 miesiące temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular)
  • rekrutacja zdalna

Twój zakres obowiązków

  • odpowiadasz za realizację celów biznesowych w placówce bankowej

  • zarządzasz zespołem Doradców oraz procesem sprzedaży

  • inicjujesz i wspierasz działania prowadzące do pozyskania Klientów

  • zarządzasz przypisanym portfelem kluczowych Klientów

  • wspierasz swoich pracowników w realizacji celów sprzedażowych i rozwojowych

  • zapewniasz zgodną ze standardami jakość obsługi w placówce bankowej

Nasze wymagania

  • masz min. rok doświadczenia w zarządzaniu placówką bankową

  • masz 3 lata doświadczenia w sprzedaży pełnej gamy produktów bankowości detalicznej oraz produktów dla firm

  • potrafisz budować długofalowe relacje z Klientami placówki

  • umiesz zarządzać procesem sprzedaży i osiągasz na tym polu sukcesy

  • potrafisz skutecznie zarządzić pracą swojego zespołu Doradców

  • doskonale znasz aktualną sytuację na rynkach finansowych

  • masz wykształcenie wyższe

  • zależy Ci na wykorzystaniu Twoich mocnych stron w codziennej pracy oraz potrafisz pracować nad rozwojem mocnych stron swoich Zespołów

To oferujemy

  • # umowę o pracę - pierwsza na 6 miesięcy

  • # jasne zasady premiowania

  • # przejrzyste ścieżki awansu

  • # konkursy wewnętrzne

  • # przyjazna atmosfera

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • dofinansowanie nauki języków

  • dofinansowanie szkoleń i kursów

  • ubezpieczenie na życie

  • możliwość pracy zdalnej

  • elastyczny czas pracy

  • zniżki na firmowe produkty i usługi

  • opieka stomatologiczna

  • firmowa drużyna sportowa

  • program emerytalny

  • firmowa biblioteka

  • brak dress code’u

  • gry wideo w pracy

  • strefa relaksu

  • dodatkowe świadczenia socjalne

  • dofinansowanie wypoczynku

  • dofinansowanie wakacji dzieci

  • program rekomendacji pracowników

  • inicjatywy dobroczynne

  • wellbeing

Etapy rekrutacji
1

Selekcja CV

2

Rozmowa rekrutacyjna

Credit Agricole Bank Polska S.A.

Należymy do Grupy Crédit Agricole, która jest jedną z największych grup finansowych w Europie i na świecie. Grupa funkcjonuje nieprzerwanie od XIX wieku. Dziś to numer 1 w Europie w bancassurance i zarządzaniu aktywami. Na całym świecie jest nas już ponad 140 tysięcy osób, które wspierają klientów w 47 krajach. Pod obecną nazwą działamy od 2011 roku, ale nasza historia sięga znacznie głębiej. W latach 90-tych funkcjonowaliśmy jako Bank Świętokrzyski, a od 2001 roku, po wejściu do Polski Grupy Crédit Agricole – jako znany wielu z Was Lukas Bank.

W banku pracuje ponad 4500 osób. Znajdziecie nas w centrali we Wrocławiu i Warszawie, w Centrach Korporacyjnych w Warszawie, Gdańsku, Wrocławiu i Krakowie, a nasi doradcy wspierają klientów w placówkach w całej Polsce.

Jesteśmy różnorodni – pracują u nas przedstawiciele czterech pokoleń (Baby Boomers, X, Y, Z). Każdego dnia współpracujemy i wymieniamy się wiedzą i doświadczeniem. Podpisaliśmy też Kartę Różnorodności. Doceniamy to, że jesteśmy z różnych miejsc i różnych pokoleń.

Stawiamy człowieka w centrum naszych działań – otrzymaliśmy certyfikat Wellbeing Leader 2020. Docenione zostały podejmowane przez nas akcje na rzecz równowagi między życiem zawodowym i prywatnym. Jesteśmy też zaangażowani społecznie i ekologicznie. Zależy nam na tym, aby było #mniejplastiku

Zapewniamy naszym pracownikom bezpieczeństwo, gwarantując stabilność zatrudnienia w tym zmieniającym się świecie. Bezpieczeństwo pracowników jest naszym priorytetem. W placówkach bankowych wdrożyliśmy zasady bezpieczeństwa zgodnie z rekomendacją GIS i Ministerstwa Zdrowia. We wszystkich naszych budynkach wdrożyliśmy zasady bezpieczeństwa i reżimu sanitarnego.

Przewiń do profilu firmy

Twój Zespół

Będziesz zarządzał kilkuosobowym zespołem Doradców w placówce bankowej. W ramach przypisanego regionu będziesz współpracować z dyrektorami innych placówek. Realizację swoich celów i zadań będziesz raportować Dyrektorowi Regionu. W działaniu będą Cię wspierać odpowiednie jednostki w centrali.

Jest #MocnyTalentami zgodnie z podejściem Instytutu Gallupa

Programy dla pracowników

  • Power People to program, którego celem jest kreowanie kultury pracy, która rozwija sprawną, elastyczną i zwinną organizację, odpowiedzialną społecznie oraz wykorzystuje siłę różnorodności i wspiera energię do działania na co dzień.

  • Dzielmy się wiedzą funkcjonuje w naszym banku od 2010 roku, kiedy powstała idea projektu który miał połączyć potrzebę zgłębiania specjalistycznej wiedzy bankowej z pasją osób, które chcą dzielić się swoim doświadczeniem.

  • MOVE&CO - rozwijamy i inspirujemy naszych managerów bo MOVE&CO to Managment, Opportunities, Values, Engagement & Connect, Cooperate, Co-develop, Communicate.

  • Kompas CAriery – program, który ma na celu wsparcie rozwoju i mobilności wewnątrz organizacji. Pomagamy w wyborze wewnętrznej ścieżki kariery, organizujemy szkolenia i wspieramy w przygotowaniu do rekrutacji wewnętrznych.

  • Innovation Lab, to zespół innowacji. W nim tworzymy i testujemy nowe idee, a te wybrane następnie przekształcamy w innowacyjne rozwiązania, które przynoszą nową wartość dla nas i naszych klientów.