Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Dyrektor regionalny

Motiva HR

10 000 brutto / mies.
  • podkarpackie

  • ogłoszenie wygasło miesiąc temu
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Dyrektor
  • praca zdalna
  • rekrutacja zdalna
Dyrektor regionalny

Wizytówka przyszłego pracodawcy:

Firma rodzinna z pasją i miłością do rolnictwa. Charakteryzuje ich 30 lat tradycji na polskim rynku. Należą do największych firm w branży rolniczej. Ich misją jest dzielenie się wiedzą i dążenie do osiągnięcia sukcesu gospodarczego swoich Klientów. Z dumą wypowiadają się o swoich Pracownikach, wśród których znajdują się praktycy, eksperci w swoich dziedzinach oraz pasjonaci poszukujący najnowszych rozwiązań. Cenią takie wartości jak doświadczenie i profesjonalizm, dzięki czemu zdobyli wieloletnie zaufanie Klientów.

Twoje miejsce pracy:

Praca mobilna oraz zdalna. Województwo lubelskie, województwo podkarpackie, województwo mazowieckie wybrane powiaty (żyrardowski, grodziski, pruszkowski, otwocki, piaseczyński, grójecki, garwoliński, kozieniecki, białobrzeski, radomski, zwoleński, przysuski, szydłowiecki, lipski

Jako Regionalny dyrektor handlowy będziesz odpowiedzialny za:

  • Utrzymanie oraz rozbudowa zatrudnienia w regionie.
  • Współtworzenie oraz koordynacja strategii sprzedażowej regionu w szczególności realizacja założeń sprzedażowych.
  • Diagnoza potencjału rynku i zwiększanie w nim udziału firmy.
  • Raportowanie działań konkurencji.
  • Zarządzanie, ocena oraz raportowanie parametrów pracy podległych pracowników.
  • Wdrażanie oraz koordynacja stategii firmy (jesteśmy otwarci na inicjatywy własne; lubimy osoby kreatywne oraz nietuzinkowe).

Aplikuj, jeśli posiadasz:

  • Minimum 5 lat doświadczenia w branży rolniczej, w tym minimum 2 lata zarządzania zespołem sprzedażowym
  • Wykształcenie wyższe (mile widziane rolnicze)
  • Wymagana dobra znajomość rynku rolniczego
  • Mile widziane doświadczenie w branżowych firmach handlowych lub u producentów: środki ochrony roślin, nawozy dolistne, nawozy.
  • Zdolności organizacyjne.
  • Wiedzę branżową niezbędną do wspierania procesów sprzedażowych prowadzonych przez podległych pracowników
  • Prawo jazdy kat. B
  • Umiejętność prowadzenia prezentacji tematychnych
  • Umiejętność zarządzania ludźmi.
  • Umiejętność obsługi pakietu MS Office.

Cechy idealnego Kandydata:

  • Skrupulatność
  • Samodzielność
  • Kreatywność
  • Gotowość do podróży służbowych.

Wybranym kandydatom, pracodawca oferuje:

  • Wynagrodzenie 10 000 brutto
  • Umowę o pracę
  • Praca w pełnym wymiarze godzin od poniedziałku do piątku
  • Premie roczne
  • Przyjazna atmosfera pracy.
  • Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej.
  • Możliwość zdobycia cennego doświadczenia w renomowanej firmie międzynarodowej.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

Ogłoszenie archiwalne